اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808084175513637

پاویون‌های تخصصی اتوکام، میزبان شرکت‌های دولتی و خصوصی

کد: 139808084175513637

http://bit.ly/2PLdVM5

، (اخبار رسمی): سالن شیخ بهائی میزبان پاویون شهرداری اصفهان و تمامی سازمان‌های زیرمجموعه آن اعم از فاوا و غیره در آن حضور خواهند داشت. سالن نقش جهان میزبان دو پاویون تخصصی خواهد بود که به دولت الکترونیک و شرکت‌های نرم‌افزاری اختصاص یافته است و سالن فرصت‌ها در اتوکام میزبان شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان است.

پاویون‌های تخصصی اتوکام،‌ میزبان شرکت‌های دولتی و خصوصی
پاویون‌های تخصصی اتوکام، میزبان شرکت‌های دولتی و خصوصی

نمایشگاه اتوکام با شعار زندگی هوشمند در سالن‌های متعدد، میزبان پاویون‌های تخصصی خواهد بود. شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه اتوکام، امسال تصمیم به طراحی پاویون برای تجمیع شرکت‌های فعال گرفت و در سالن‌های نقش جهان و شیخ بهائی و فرصت‌ها، فرصت ارائه خدمات و محصولات و دستاوردها را در اختیار شرکت‌ها قرار داده است.

پاویون شهرداری اصفهان، در فضایی به مساحت ۱۵۰ متر در سالن شیخ بهائی قرار دارد. تمامی سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری اعم از فاوا و سازمان‌های مشابه به‌همراه معاونت‌های اجرایی در این پاویون حضور خواهند داشت و آخرین خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه فناوری اطلاعات و در جهت اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، به نمایش می‌گذارند.

سالن نقش جهان نمایشگاه اتوکام، میزبان دو پاویون تخصصی خواهد بود. یک فضا به مساحت ۳۰۰ متر مربع به دولت الکترونیک اختصاص یافته است که شرکت‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی، از آن برای ارائه‌ دستاوردهای خود در این حوزه بهره می‌برند. فضای دیگر نیز به مساحت ۱۰۰ متر مربع در اختیار شرکت‌های نرم‌افزاری زیرمجموعه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان قرار دارد.

سالن فرصت‌ها برای دومین سال پیاپی در اتوکام میزبان شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان است. در این سالن نیز دو پاویون تخصصی به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص دارد تا علاوه بر معرفی ایده‌ها و محصولات و خدمات، فرصت آشنایی با سرمایه‌گذاران بالقوه را هم داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]