اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908274755713813

هر کسب و کاری نیازمند مربی کسب و کار است!

کد: 139908274755713813

https://bit.ly/3nvDZZ9

، اصفهان , (اخبار رسمی): کوچینگ کسب و کار چیست؟ امروزه با افزایش نقش تکنولوژی در زندگی افراد و راحت تر شدن تعاملات، هر فردی حداقل یک بار به راه اندازی کسب و کار شخصی خود فکر کرده است اما به علت مبهم بودن محیط و ریسک های طبیعی برای شروع کسب و کار از آن صرف نظر کرده است.

هر کسب و کاری نیازمند کوچ کسب و کار است!
هر کسب و کاری نیازمند مربی کسب و کار است!

آیا شما هم با چنین چالشی در ذهن خود مواجه شده اید؟ اگر جواب مثبت است قطعا به یک کوچ کسب و کار نیاز دارید. شاید هم شما از آن دسته مدیرانی هستید که در شرایط پیچیده محیط کسب و کار امروزی دچار چالشی در سازمان خود هستید و به شدت نیاز به کسی دارید که شما را در حل آن چالش راهنمایی و همراهی کند؛ حتما تا به حال نام کوچینگ کسب و کار به گوشتان خورده است اما به علت نداشتن اطلاعات کامل سمت آن نرفته اید.

در هر صورت بهتر است با کوچ کسب و کار و وظایف ایشان آشنا شوید تا کسب و کارتان را به سمت موفقیت هدایت کنید.
 

کوچ کسب و کار کیست؟
 

آیا کوچ کسب و کار صرفا دانش آموخته رشته های مرتبط با مدیریت و کسب و کار است؟ قطعا خیر! چگونه می توان به کسی که اطلاعاتش صرفا در حد تئوری های دانشگاهی است اعتماد کرد و یک کسب و کار را به ایشان سپرد؟ کوچ کسب و کار فردی است که یا خود کارافرینی کرده و در این زمینه دارای تجربه و موفقیت چشم گیر است یا فردی که کسب و کار خود را راه اندازی کرده و در آن زمینه موفق شده است.

 

بهره گیری از تجربه کوچ کسب و کار یا مطالعه در مورد کوچینگ کسب و کار؟
 

وقتی به مدیران یا افراد دارای ایده از ضرورت حضور یک کوچ کسب و کار می گوئیم معمولا اشاره به مطالب موجود در سایت ها کرده و تصور می کنند با چند مطلب نوشته شده می توانند جای خالی کوچ کسب و کار را در فرایند شروع کار یا حل چالش پر کنند. در حالی که مطالب نوشته شده صرفا برای آشنایی بوده و شما را از کوچینگ کسب و کار بی نیاز نمی سازد. هر کسب و کاری در طول حیات خود در شرایط بحرانی خاصی قرار می گیرد که مشابه شرایط دیگری نیست و فقط به کمک تجربه می توان از آن سر بلند بیرون آمد.

کوچ کسب و کار با تجربه عملی در زمینه کوچینگ کسب و کار و تجربه شخصی در کسب و کار خود، می تواند به شما در آموختن تکنیک های حل مسئله کمک کرده و از شما فرد توانمندی در حل مسئله بسازد. از طرفی کسب و کار ها در ابتدا فعالیت خود همانند کودکی نوپا هستند که در صورت عدم حمایت زمین خواهند خورد و چه بسا از صحنه رقابتی حذف شوند. نمونه های مشابه از حذف کسب و کار های نوپا در ابتدا فعالیتشان به علت عدم بهره گیری از کوچینگ کسب و کار کم نیست. این حمایت قطعا از عهده نوشته های سایت ها خارج است!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش