اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909174795013782

در راستای تحقق اهداف مدیریت شرکت عمران پیشرو شهریاران

افتتاح دفتر مرکزی شرکت ساختمانی عمران پیشرو شهریاران در رشت 

کد: 139909174795013782

https://bit.ly/2K5JWxh

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ساختمانی عمران پیشرو شهریاران در شهر رشت آغاز به کار کرد.

دفتر مرکزی شرکت ساختمانی عمران پیشرو شهریاران در رشت افتتاح شد.
دفتر مرکزی شرکت ساختمانی عمران پیشرو شهریاران در رشت افتتاح شد.

در راستای تحقق اهداف مدیریت شرکت عمران پیشرو شهریاران دفتر مرکزی شرکت ساختمانی عمران پیشرو شهریاران در رشت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران پیشرو شهریاران، دفتر مرکزی شرکت ساختمانی عمران پیشرو شهریاران در شهر رشت، چهارراه نامجو، ابتدای بلوار حافظ، ساختمان البرز، واحد 403 افتتاح شد.

دکتر جواد ابراهیم زاده بیشه گاهی مدیرعامل شرکت عمران پیشرو شهریاران تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در روند فعالیت و اهداف شرکت را دلیل این افتتاح اعلام و  اظهار داشت: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است لذا به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در خدمات و تولیدات ، ضمن کسب رضایت کارفرمایان محترم ، رشد کمی را هم درگستره کاری خود داشته باشیم.

او مهمترین محور گام بعدی را ارتقاء رتبه در رشته های مختلف ابنیه، راه ، تاسیسات و آب و فاضلاب اعلام کرد و توضیح داد: با اتکاء به تجارب مدیران و پرسنل متخصص این شرکت بزودی شاهد اخبار جدید از پیشرفت های شرکت عمران پیشرو شهریاران خواهیم بود.

وی تاکیدکرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی مهم و کلیدی از پازل بزرگی بود که مدتها جهت تکمیل آن در حوزه عمران و ساختمان تلاش و برنامه ریزی کرده ایم و بر اساس برنامه درازمدتی که از پیش تعریف شده در مسیر توسعه و تعالی آن گام بر خواهیم داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه پارسیان - نمایندگی ظهیری سروری

نمایندگی رسمی کد 503683 بیمه پارسیان با مدیریت علیرضا ظهیری‌ سروری افتخار دارد تا مشاور و ارایه‌ دهنده‌ انواع‌ خدمات بیمه ای، بیمه‌نامه‌ مهندسی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، درمان‌ مسافرتی، درمان‌ و حوادث‌ گروهی و عمر و سرمایه‌گذاری شما در سراسر کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان