اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910154847213814

درمان با آنتی بیوتیک، از جدیدترین روش‌های درمان آلزایمر

کد: 139910154847213814

https://bit.ly/3qcNbTF

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این بخش از مقاله پاسخ این سوال که جدیدترین روش‌های درمان آلزایمر کدام است را به طور مفصل برایتان شرح خواهیم داد.

درمان با آنتی بیوتیک ، از  جدیدترین روشهای درمان آلزایمر
درمان با آنتی بیوتیک، از جدیدترین روش‌های درمان آلزایمر

عملکرد آنتی بیوتیک ها برای درمان آلزایمر به این صورت است که با متوقف کردن ریبوزوم، از پروتئین سازی جلوگیری می کنند.

چندی پیش در دیلی میل مقاله ای منتشر شد که در آن اذعان می داشت محققان موفق به کشف روشی جدید برای کاهش سرعت پیشروی آلزایمر شده اند.

در این روش از آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از ایجاد پلاک های آمیلوئید و دیگر سموم در مغز استفاده می شود. پژوهشگران با بررسی اثر آنتی بیوتیک ها روی گونه ای از جانداران به نام کرم های لوله ای که حاوی ترکیبات پروتئینی آلفا سینوکلئین و بتا آمیلویید بودند، متوجه شدند که این داروها قادر به پیشگیری و کاهش شدت آلزایمر هستند.

آنتی بیوتیک ها تجمع  کوآنزیم های سمی را در مغز کاهش می دهند. عملکرد آنتی بیوتیک ها برای درمان آلزایمر به این صورت است که با متوقف کردن ریبوزوم، از پروتئین سازی جلوگیری می کنند.

اشتباه برداشت نشود ما با این کار به بافت مغز هم آسیب نمی رسانیم. Amyloid یک اصطلاح عمومی برای پروتئین هایی است که به طور طبیعی در بدن به وجود می آیند. در مغز افراد سالم، این پروتئین نابود می شود ولی در مغز افراد مبتلا به آلزایمر، تجمع می یابد. حال در جدیدترین روش های درمان آلزایمر هدف ما جلوگیری از تجمع یا تشکیل این پروتئین هاست. اگرچه این روش در گروه جدیدترین روش های درمان آلزایمر قرار گرفت؛ اما چندین نتیجه ناموفق هم داشت که باعث شد این روش همچنان در فاز تحقیقاتی بماند. چشم امید زیادی به این روش برای درمان آلزایمر به طور قطعی دوخته شده است و دانشمندان در حال دستیابی به نتایج قابل قبولی هستند.

اگر علاقه مندید درباره دیگر روش های جدید درمان آلزایمر بخوانید به مقاله درمان آلزایمر مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فدولا

فروشگاه اینترنتی فدولا - خرید و فروش عمده و جزیی انواع قهوه در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی