اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991022485614817

عمده فروشی کیف و کفش در بازار آنلاین ایکسب

کد: 13991022485614817

https://bit.ly/35ClM5K

، تهران , (اخبار رسمی): از مهم ترین صنایع ایران، صنعت کیف و کفش است. اما عمده فروشی کیف و کفش در ایران و در بستر آنلاین را می‌توان در مارکت پلیس‌هایی مثل ایکسب یکی از سایت‌های عمده فروشی آنلاین به خوبی مدیریت کرد و انجام داد. مطلب پیش رو نگاهی است به این موضوع.

عمده فروشی کیف و کفش در بازار آنلاین ایکسب
عمده فروشی کیف و کفش در بازار آنلاین ایکسب

یکی از صنایع داخلی که قطعا با افزایش قیمت دلار و کاهش قدرت خرید مردم رشد خواهد کرد صنعت کیف و کفش داخلی است. طبق آمارهای جامعه صنعت کفش ایران سالیانه حداقل بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون جفت کفش در ایران مصرف می‌شود. با توجه به گران شدن کالاهای وارداتی برای قشر متوسط جامعه، تقاضا برای کیف و کفش‌های با کیفیت داخلی به دلیل مقرون به صرفه بودن افزایش خواهد یافت. حتی خیلی از شرکت‌های تولید کننده کفش فرصت‌های صادراتی خوبی هم برای نفوذ در بازار کشورهای همجوار برایشان فراهم خواهد شد.

به این ترتیب در این فضای پیچیده رقابتی و اقتصادی، شرکت‌هایی موفق خواهند شد که بتوانند خودشان را بهتر از قبل معرفی کنند و محصولاتشان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. اما روش عمده فروشی کیف و کفش چیست؟  

حال سوال این است شرکت های تولید کننده چگونه بازاریابی و فروش عمده کیف و کفش خود را بهبود دهند؟ 

پاسخ ساده است. یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و فروش عمده کیف و کفش، قطعا حضور فعال در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی است. اینکه شرکت‌ها چگونه از این بستر استفاده کنند نیاز به مطالعه و کسب دانش دارند و یا اینکه می‌توانند از مشاوران توانمند در کنار کسب‌وکار خود بهره ببرند.

اگر ساده‌تر بخواهیم بگویم برندها در خلا برند نمی‌شوند برندها با رد پاها و خاطره‌هایی که با مخاطبان خود می‌سازند تبدیل به برند شده و در ذهن‌ مخاطبان خود حک می‌شوند. پس شما برای برند شدن و بهبود فروش و تقویت نام تجاری‌تان نیازمند یک سری فعالیت‌ها هستید که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم. 

ساختن ردپا و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی برای افزایش فروش عمده کیف و کفش

یکی از رسانه‌هایی که در برندینگ و فروش شما تاثیر به سزایی دارد به قطع یقین شبکه‌های اجتماعی است. در عصر کنونی بالای ۸۰ درصد مردم در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند و حضور فعالی هم دارند.

پس بهترین کار این است که شما در جایی که مخاطبان شما هستند حضور داشته باشید و خود را پروموت و معرفی کنید.

توجه داشته باشید در این بخش تولید محتوای ارزشمند و توانایی به اشتراک گذاشتن و وایرال کردن آن نقش به سزایی در موفقیت شما خواهد داشت و شما می‌توانید از افراد توانمند در این زمینه برای حضور در شبکه‌های اجتماعی مشورت و راهنمایی بگیرید.

نقش سایت در معرفی و افزایش فروش عمده فروشی کیف و کفش

در عصر تجارت الکترونیکی و ایکامرس بیشتر فروش‌ها از طریق سرچ و جستجو اتفاق می‌افتد یا جستجو به عنوان مکمل اصلی و حتی تاثیرگذار در خرید‌های حضوری است.

بیش از ۷۰ درصد مخاطبان در حال حاضر، قبل از خرید حتما در مورد محصولی که می‌خواهند خرید کنند جستجو می‌کنند و در مورد آن اطلاعات کسب می‌کنند. یا برای انتخاب شریک و خرید عمده کیف و کفش برای کسب‌وکار خرده فروشی خود اول آنها را به صورت آنلاین در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو، جستجو می‌کنند و در مورد آنها اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند، بعد تصمیم می‌گیرند با چه کسانی تماس بگیرند و پیشنهاد همکاری بدهند.

پس اگر شما می‌خواهید در این فرایند سهمی داشته باشید نیاز دارید یک سایت داشته باشید. در فضای ایکامرس سایت شما، ویترین تجاری کسب‌وکار شماست که باید شما و محصولات‌تان را به کامل‌ترین و ساده‌ترین حالت ممکن معرفی کند.

مخاطب باید در چهار نوع سرچ به سایت و کسب‌وکار شما برسد

  • محصول و خدمت
  •  نام شرکت و برند
  •  نام مدیر عامل و موسس یا سخنگوی شرکت
  •  کلمات کلیدی صنعت کیف و کفش

پس داشتن یک سایت به تنهایی کمکی به شما نخواهد کرد شما باید در مورد تجارت، محصولات و خدمات، برندها، کلمات کلیدی کسب‌وکار، مدیر عامل و در نهایت صنعت خود محتوا، مطالب، اخبار و غیره تولید و منتشر کنید تا بتوانید جایگاهی در صفحه اول گوگل داشته باشید. 

تقویت ردپای رسانه‌ای راهی دیگر برای پوزیشنینگ کسب‌وکار شما و افزایش فروش عمده کیف و کفش

راهکار بعدی که همزمان با تقویت جایگاه در دو بخش بالا باید انجام شود ساخت رد پای قوی در گوگل و خارج از سایت خودتان است.

مشتری وقتی به ردپای شما در سایت‌های خبری برتر برسد این باعث تقویت جایگاه شما در ذهن مخاطب خواهد شد و این باعث دریافت اعتبار رسانه‌ای خواهد شد و به این ترتیب مشتری شما را به عنوان یک کسب‌و کار متوسط یا معمولی تلقی نخواهد کرد بلکه به شما به عنوان یک کسب‌وکار حرفه‌ای نگاه خواهد کرد که تخصص و حرفی برای گفتن دارد.

شما در چندین سطح می‌توانید پوزیشنینگ را انجام دهید که به طور خلاصه به برخی از آنها در زیر اشاره می‌کنیم: 

۱- طبقه‌بندی محصول

مثلا اینکه شما یک محصول خاص را برای اولین بار در ایران یا دنیا با یک تکنولوژی منحصر به فرد تولید کرده باشید. پس باید در معرفی خودتان بیشتر به این محصول تکیه کنید و کم کم دیگر محصولات‌تان را هم معرفی کنید.

۲- تصویر درست از جایگاه برند (پوزیشنینگ)

اگر شما محصولات گران قیمت تولید می‌کنید می‌توانید از این نوع پوزیشنینگ استفاده کنید. مثلا برای کفش، کیف و ساعت و غیره چرم و لاکچری می‌توانید از این روش استفاده کنید و این تصویر را مثلا بسازید که اکثر بازیکنان فوتبال، هنرمندان، پزشکان، افراد با تحصیلات بالا یا افرادی با یک ویژگی خاص از محصول شما استفاده می‌کنند. این نوع جایگاه سازی معمولا سخت است. 

۳- ویژگی منحصر به فرد

مورد بعدی که خیلی از کسب و کارها استفاده می‌کنند استفاده از یک ویژگی منحصر به فرد در تولید کالاهای خود است. برای مثال در نوع مواد اولیه، دوخت، مدل و غیره از یک روش منحصر به فردی در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند که رقبا از آن بی‌بهره هستند. 

۴- مزیت استفاده

مزیت استفاده یکی از دیگر روش‌های پوزیشنینگ محصولات است که معمولا در حوزه پزشکی یا سلامت از آن بیشتر استفاده می‌شود. به عنوان مثال کفش شما می‌تواند دارای مزیتی باشد که برای پیاده‌روی مناسب باشد یا برای افرادی که کف پاهایشان صاف است مناسب باشد. 

۴- استفاده‌کنندگان محصول

شما می‌توانید تمرکز پوزیشنینگ یا جایگاه خود را بر روی گروه خاصی از افراد جامعه که محصولات شما را استفاده می‌کنند قرار دهید. به عنوان مثال بگوید شما متخصص تولید کفش کودک هستید. یا شما کارتان تولید کفش و وسایل بهداشت مراقبت کار است. اینها مواردی هستند که شما می‌توانید برای پوزیشنینگ درست خود از آنها استفاده کنید.

با پوزیشنینگ (Positioning) درست باعث می‌شوید که وقتی شخصی اسم برند شما را می‌شنود یک تصویر از شما در ذهنش ظاهر شود. اینکه شما تولیدکننده محصول کودک هستید یا تولیدکننده یک محصول با ویژگی خاص.

این تصویرسازی به تصویرسازی‌هایی که در تبلیغات و محتواهای خود ساخته‌اید بر می‌گردد. پس بهتر است برای خود یک ویژگی منحصر به فردی داشته باشید که خود را از بقیه متمایز سازید و در پیام‌هایتان هم بر روی آن تصویر دقت داشته باشید.

حتی می‌توانید پوزیشنینگ خود را در خدمات پس از فروش قرار دهید و سرویس‌های منحصر به فردی ارائه دهید که دیگران قادر به انجام آن نیستند یا تمرکز پوزیشنینگ خود را بر روی شرکت داشته باشید و مثلا خود را به عنوان یک شرکت خلاق و نوآور پوزیشن کنید.

عضویت در مارکت پلیس‌ها برای افزایش فروش عمده کیف و کفش:

یکی دیگر از روش‌های جدید برای افزایش فروش عمده کفش و کیف عضویت و ثبت نام در مارکت پلیس‌های B2B مثل ایکسب است.

همانطور که در بالا گفته شد هر چقدر جایگاه شما در گوگل تقویت شود و بیشتر در معرض دید و جستجوی مخاطبان قرار بگیرید می‌تواند منجر به افزایش فروش عمده شما شود. پس شما با عضویت و ساخت فروشگاه عمده فروشی می‌توانید شانس دیده شدن خود را بالا ببرید.

علاوه بر این، ایکسب بخاطر عضویت بالای ۱۳ هزار کسب و کار در آن می‌تواند پل ارتباطی مناسبی بین شما و دیگر کسب‌وکارهای عضو باشد و در نهایتا منجر به همکاری شما با کسب‌وکارهای مختلف در نقاط مختلف کشور شود.

یک ویژگی دیگری که ایکسب دارد ترافیک بالای آن در گوگل است که ماهیانه به طور میانگین بالای یک میلیون نفر از ایکسب بازدید می‌کنند و اگر شما جزو اعضای طلایی باشید می‌توانید در معرض دید این افراد هم قرار بگیرید. 

به طور کلی ایکسب (Ecasb) اولین و بزرگترین پلتفرم خرید و فروش عمده و مارکت پلیس B2B در ایران است که صادرکنندگان، تولیدکنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالای خود را به صورت عمده معامله می‌کنند یا خدمات خود را به شرکت ها و یا خرده فروشان نمایش می‌دهند.

هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده و معرفی شرکت‌ها است. تجار و شرکت‌های تولیدی می‌توانند کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایر عرضه‌کنندگان تامین کنند.

خدمات ارائه شده در ایکسب شامل

  •  امکان ساخت پروفایل
  •  امکان ساخت فروشگاه آنلاین
  •  امکان نمایش عکس، ویدیو و کاتالوگ محصولات
  •  امکان نمایش شرکت یا محصولات در صفحه اول
  •  امکان انتشار اخبار و مطالب مربوط به شرکت در قسمت مجله ایکسب
  •  امکان تولید پست و انتشار در خصوص محصولات شرکت در شبکه‌های اجتماعی ایکسب
  •  امکان گفتگو با مشتریان
  •  امکان گرفتن استعلام قیمت یا مقایسه قیمت محصولات در بازار مشابه
  •  تایید هویت کسب و کارها به منظور جلب اعتماد در خرید
  •  ارائه آمار و گزارش از محصولات پربازدید و مشخص کردن بازدیدکننده‌ها
  •  مشاوره فروش آنلاین مخصوص شرکت‌های عضو
  •  مشاوره و تولید محتوا (عکس،ویدئو و متن) و نحوه حضور در بستر وب (ویژه شرکت‌های عضو)

علاقه‌مندان فعال در صنعت کیف و کفش می‌توانند با استفاده از لینک زیر و  با عضویت خود در ایکسب از این سایت استفاده کنند.

عمده فروشی کیف و کفش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]