اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911054881714407

آخرین حراج بزرگ قرن در گروه پوشاک عصرجدید

کد: 139911054881714407

https://bit.ly/36rrRlH

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره زمستانی گروه پوشاک عصر جدید با عنوان (آخرین حراج بزرگ قرن) برگزار شد.

آخرین حراج بزرگ قرن در گروه پوشاک عصرجدید
آخرین حراج بزرگ قرن

آخرین حراج بزرگ قرن در گروه پوشاک عصرجدید ، تا 70 درصد تخفیف بر روی تمامی کالاها و در سرتا سر ایران، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پوشاک عصرجدید جشنواره تخفیف های ویژه این مجموعه با عنوان ( آخرین حراج بزرگ قرن) برگزار می شود.

گروه پوشاک عصر جدید تولید کننده و عرضه کننده انواع پوشاک بانوان، شامل ( پالتو، بارانی، مانتو، شومیز، کیف و کفش و...) است.

بر اساس این گزارش مشتریان عزیز می توانند کالای مورد پسند خود را تا 70 درصد تخفیف ( یعنی 30 درصد ، 40 درصد و...)  خرید نمایند.

فروش کالا به صورت حضوری در شعب تهران و شهرستان ها و به صورت آنلاین از طریق پیج اینستاگرامی عصر جدید asrejadidgroup@ خواهد بود.

مجید افتخاری، مدیر عامل گروه پوشاک عصرجدید، مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می شود در طی دوره زمانی مشخص شده و با برگزاری جشنواره هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دو سویه با مشتریان، بستری برای بهره مندی همه اقشار از محصولات و کالاهای برند پوشاک عصر جدید فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برند پوشاک عصر جدید

پوشاک بانوان عصر جدید با تکیه بر تجربه بیش از۳۰ سال فعالیت مستمر در عرصه تولید و فروش لباس و بهره گیری از همکاری با متخصصان این حوزه می کوشد با توجه به گرایش و سلایق طیف های گسترده ای از بانوان ایرانی پاسخگوی نیاز آن ها در این عرصه باشد. آدرس وبسایت: www.asrejadidgroup.com صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/asrejadidgroup شعب فروشگاهی عصرجدید ۷ شعبه در تهران: ( آرتمیس، سیوان سنتر، باملند، مگامال، معین مال، تیراژه۲، شریعتی ) ۷ شعبه در شهرستان ها: ( تبریز، اکسین، پانوراما، بروجرد، قم، اهواز، مشهد )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]