اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911144897413230

استقرار راهکار یک‌پارچه حمل و نقل ساینا در شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی

کد: 139911144897413230

https://bit.ly/2YDNI5k

، اصفهان , (اخبار رسمی): ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات Sayna CMMS، راهکار یک‌پارچه حمل و نقل Sayna ITS  بخش ریلی، واگن، نرم‌افزار خرید و تدارکات داخلی، نرم افزار فروش، داشبوردهای مدیریتی و وب سرویس نرم افزار انبار مستقر در شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می نماید.

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل ساینا در شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی
استقرار راهکار یک‌پارچه حمل و نقل ساینا در شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل ساینا در شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی

شرکت مهندسی ساینا سیستم اقدام به نصب و استقرار نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات Sayna CMMS، راهکار یک‌پارچه حمل و نقل Sayna ITS  بخش ریلی، واگن، نرم‌افزار خرید و تدارکات داخلی، نرم افزار فروش، داشبوردهای مدیریتی و وب سرویس نرم افزار انبار مستقر در شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می نماید. سیستم های تحول شده در این پروژه به شرح زیر است:

معرفی شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی

شرکت حمل و نقل ترکیبی کشـتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 83 با سـرمایه‌گذاری گروه کشتیرانی جمهوری اسـلامی ایران (51%) و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران (49%) به منظور متمرکز نمودن ارائه خدمات حمل و نقل گروه کشتیرانی به صاحبان کالا و در راستای تکمیل زنجیره تامین و توسعه حمل و نقل چندوجهی تاسیس گردید.

شرکت حمل و نقل ترکیبی در حال حاضر با مالکیت 455 دستگاه واگن لبه کوتاه چندمنظوره و 734 دستگاه واگن مخزنی بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای حمل و نقل چندمنظوره خدمات مورد نیاز مشتریان را با کیفیتی برتر (سریع، ایمن، ارزان) و به صورت DOOR TO DOOR ارائه می‌نماید. این شرکت ضمن اخذ گواهینامه ایزو 2008-9001 در سال 91 از موسسه توف آلمان افتخار عضویت در انجمن بین المللی شرکت های فورواردری، انجمن بین المللی حمل و نقل چند وجهی، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته را نیز دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]