اطلاعات تماس
  • 021488*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912185049315470

افشای پشت پرده وجود قرص در ویفرهای رنگارنگ

کد: 139912185049315470

https://bit.ly/3rtcIZA

، تهران , (اخبار رسمی): مدتی پیش، موضوع پیدا شدن قرص‌ها و اشیاء متعددی در میان ویفرهای رنگارنگ مینو که توسط چند ویدیوی ساخته شده و بی هویت که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، جنجالی به پا کرد.

افشای پشت پرده وجود قرص در ویفرهای رنگارنگ
افشای پشت پرده وجود قرص در ویفرهای رنگارنگ

البته تحقیقات و گزارش‌ها و پی گیری‌های مستمر نشان از آن داشت که تهیه کنندگان این ویدیوها هیچ نام و نشانی از خود باقی نگذاشته اند و اساسا سندی وجود ندارد که نشان بدهد وجود چنین اشیاء و قرص‌هایی در میان ویفرهای مینو ربطی به خط تولید این برند خوشنام قدیمی دارد.

البته مساله به این جا ختم نشد و در ادامه تلاش‌های عده ای ناشناس که دست به این اقدام زده بودند، ویدیوهایی حاکی از پیدا شدن اشیائی در میان محصولات سایر برند‌های قدیمی و خوشنام کشور هم (البته با فراوانی کمتر) توزیع شد که در نهایت با آگاه شدن مردم از اصل ماجرا، راه به جایی نبرد.

موضوع این است که باز کردن یک بسته ویفر و قرار دادن اشیائی در داخل آن و بسته بندی دوباره و تهیه یک ویدیوی ظاهرا مستند از آن کاری بسیار ساده است. در ویدیویی که ملاحظه می‌کنید، خواهید دید که این کار چقدر ساده است.

آنچه می‌ماند این مساله است که عده ای که اقدام به جعل این ویدیوها و قرار دادن اشیاء در داخل بسته‌های ویفرهای مینو و تخریب نام این برند کردند و البته نتیجه ای هم عادیشان نشد، به دنبال چه هدفی بودند و وابسته به کجا. آیا این بخشی از یک رقابت غیراخلاقی و ناسالم بود یا شیطنتی بدون هدف که عده ای برای بدنام کردن یک برند، انجام دادند.؟ اقدامی که البته نتیجه ای به همراه نداشت.

مینو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021488*****
[نمایش اطلاعات]