اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991220505337676

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران خبر داد:

ضریب اطمینان شبکه گاز در استان تهران به ۱۰۰ درصد می رسد

کد: 13991220505337676

https://bit.ly/38qOgAu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ضریب اطمینان ۱۰۰ درصدی شبکه گاز در استان تهران تاسال ۱۴۰۰ خبر داد.

ضریب اطمینان شبکه گاز در استان تهران به ۱۰۰ درصد می رسد
سعید توکلی/ مدیرعامل شرکت گاز استان تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب، اظهار داشت: خوشبختانه در بخش گازرسانی هم اکنون، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان تهران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که امیدواریم به زودی در بخش روستایی نیز به ۱۰۰ درصد پوشش خانوار برسیم که در این صورت، جزو استان های سبز کشور خواهیم شد.

توکلی با بیان این که تا آخر امسال ۲۷ روستا گازدار خواهد شد، گفت: برنامه داریم تا سال ۱۴۰۰ و بر اساس افق تعیین شده از سوی شرکت، بتوانیم به یاری خدا تمامی جمعیت استان تهران را  گازدار کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در ارتباط با اقداماتی که این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده، گفت:  در این زمینه، فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته که ازجمله می توان به بحث بهینه سازی مصرف و آشنایی و همکاری طرف های ذینفع، مشترکین و مصرف کننده ها با این مقوله، اشاره کرد.

وی در پایان، در خصوص بستر مقاوم سازی در استان تهران، تصریح کرد: از سنوات گذشته این کار شروع شده و با توجه به بهره برداری و الگوبرداری از اوزاکای ژاپن، این پروژه در حال حاضر در حال اجرا است و ان شاالله امیدواریم با توانایی و پتانسیل بسیار خوبی که در گاز استان تهران است، بتوانیم بحث مقاوم سازی شبکه گاز استان تهران را تا سال ۱۴۰۰، به ۱۰۰ درصد برسانیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست