اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912245059815880

امنیت حفاظ پنجره متحرک

کد: 139912245059815880

https://bit.ly/3vVWv1i

، (اخبار رسمی): حفاظ پنجره متحرک نوعی از محافظ هاست که از امنیت خانه در برابر سارقان محافظت کرده و برخلاف نوع ثابت آن ، قابلیت جا به جایی و حرکت را دارد .

حفاظ پنجره متحرک
حفاظ پنجره متحرک

 نباید فکر کرد که به دلیل داشتن توانایی باز و بسته شدن ، این محافظ ها امنیت چندانی ندارند . این حفاظ ها قابلیت داشتن یک یا چند قفل را دارند که هرکدام آن ها به مقاومت حفاظ پنجره متحرک می افزاید . علی الخصوص که این قفل ها می توانند داخلی باشند و دسترسی افراد غریبه را محدود تر کنند . حفاظ پنجره متحرک ها به دلیل داشتن میله های فلزی محکم و ضربدری ، امکان عبور از بین میله ها و یا بریدن و جدا کردن آن ها را از بین می برند و از نظر روانی نیز حس نفوذ ناپذیر بودن خانه را به سارق القا می کند و او را از عمل سرقت منصرف می کند .

مقایسه حفاظ پنجره چوبی و حفاظ پنجره استیل

– حفاظ های چوبی به دلیل طبیعی بودن بسیار محبوب هستند . رنگ چوب و نمای آن ، حس خوبی را به بیننده القا می کند و جلوه ی زیبایی به محیط می دهد . همچنین این حفاظ ها کاربرد زیادی در حفاظت از حریم شخصی و تنظیم نور و ایجاد ظاهر زیبا تر دارند و از نظر طرح نیز بسیار متنوع هستند و با هر سلیقه ای متناسبند . تنها ایراد حفاظ ها ی چوبی ، مقاومت کم در برابر رطوبت و ضربه است که باعث می شود استفاده از حفاظ چوبی برای بعضی از شهر ها و مناطق مناسب نباشد . برای حل مشکل آسیب دیدگی بر اثر رطوبت ، می توان وینیل یا ام دی اف را جایگزین چوب طبیعی کرد .

– حفاظ های استیل با داشتن استحکام بالا و مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی ، گزینه ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال حفاظ پنجره متحرک یا ثابتی هستند که با دوام و کاربردی باشد . حفاظ های استیل در طرح های مختلف و رنگ دلخواه ، بر اساس سلیقه ی فرد ساخته می شود و نگهداری از آن ها ساده است .

نصب حفاظ پنجره ساختمان

برای نصب حفاظ پنجره متحرک ، باید قاب مورد نظر کار گذاشته شود و ریل نیز نصب شود تا حفاظ به راحتی حرکت کند . در انواع بدون نیاز به ریل نیز با توجه به جنس حفاظ ، از طریق جوشکاری یا روش های دیگر ، حفاظ متصل می شود . این اتصال باید به حدی محکم باشد که تحمل وزن حفاظ را داشته باشد و جدا یا سست نشود . فرایند نصب حفاظ پنجره متحرک زمان زیادی نمی برد و طی دو یا سه ساعت انجام می شود .

نصب حفاظ پنجره ساختمان باید توسط فرد ماهر انجام شود. مراحل نصب حفاظ پنجره به شرح زیر است:

• قبل از سفارش و خرید حفاظ، ابتدا باید پنجره در جایگاه مناسب خود نصب شود.
• پس از نصب پنجره، اندازه‌گیری برای ساخت حفاظ پنجره باید توسط متخصصین انجام شود.
• در این مرحله، بعد از انتخاب مدل، طرح، جنس و رنگ حفاظ، نوبت به ساخت آن توسط افراد حرفه‌ای و متخصص است‌.
• در پایان، حفاظ ساخته شده توسط افرادی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند، روی پنجره نصب می‌شود. همچنین برای حفاظ‌هایی که نیاز به امنیت بیشتر دارند، بهتر است از قفل‌های کتابی برای بسته شدن استفاده شود.

قیمت حفاظ پنجره متحرک

قیمت حفاظ پنجره متحرک به عوامل متعددی بستگی دارد. مدل حفاظ‌ متحرک، جنس حفاظ، ابعاد، طراحی و کیفیت از جمله عواملی هستند که در قیمت حفاظ متحرک تاثیر گذار هستند. معمولا حفاظ پنجره متحرک آکاردئونی نسبت به سایر حفاظ‌ها قیمت مناسب‌تری دارد. همچنین حفاظ‌هایی از جنس آهن قیمت پایین تری نسبت به حفاظ‌های فولادی دارند، زیرا مقاومت و امنیت حفاظ‌های فولادی بسیار بالا است‌.

نتیجه‌گیری

 پیشنهاد می شود قبل از انتخاب و سفارش حفاظ پنجره متحرک ، از یک فرد آگاه و متخصص بخواهید تا با توجه به محل مورد نظر ، به شما نوع حفاظ متناسب را معرفی کند و پیشنهاد بدهد . از کیفیت و استحکام مواد مصرفی مطمئن شوید و از قفل های استاندارد برای بالا بردن امنیت استفاده کنید . از آن جایی که حفاظ پنجره متحرک از بیرون محل زندگی شما دیده می شود ، در انتخاب طرح و رنگ آن دقت کنید و در نهایت ، بعد از تحقیق و بررسی های لازم خرید خود را انجام دهید تا بهترین نتیجه را بدست بیاورید .

درباره شرکت آریا در

شرکت آریا در با نزدیک به دو دهه تجربه و با داشتن نیروهای کار مجرب و مسلط ، یکی از بهترین گزینه ها برای انجام پروژه های شما در زمینه ی ساخت انواع سازه های آهنی اعم از انواع حفاظ ها و درب های آهنی است. کیفیت ، امنیت و دقت ، اصول کار این شرکت هستند و شما می توانید با مراجعه به سایتی که در ذیل مطلب آمده است، با نمونه کارهای شرکت آریا آشنا شده و از راه های ارتباطی با این مجموعه مطلع شوید و  تجربه ی خوبی از همکاری با این مجموعه ی حرفه ای داشته باشید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان