اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002165117116287

10 نکته اساسی جهت استخدام سریع در یک شرکت که نباید بدانید کدام ها هستند؟

کد: 140002165117116287

https://bit.ly/3uzmWt1

، (اخبار رسمی): امرزوه اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان و فارغ التحصیلات دانشگاهی می باشد که بدون شک نداشتن تجربه و مهارت از مهم ترین دلایل عدم جذب کارجویان می باشد. اگر نگاهی دقیق تر به جامعه دانشگاهی بپردازیم بدون شک جوانان و فارغ اتحصیلان با نیاز بازار کار آشنایی چندانی ندارند....

نکات اساسی که جوانان جویای کار نباید بدانند کدام خا هستند؟
10 نکته اساسی که جوانا جویای کار باید با آن آشنایی کامل داشته باشند.

اشتغال همواره یکی از مهم ترین مسائل در بین جوانان می باشد که بدون شک داشتن یک شغغل خوب و متناسب با رشته تحصیلی شاید یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان باشد.

همواره فارغ التحصیلان دانشگاهی بعد از فارغ التحصیلی به دنبال یک شغل پردرآمد و متناسب با رشته خود می باشند اما دریغ از آن که با نیاز بازار آشنایی کامل داشته باشند.

آری همانطور که حدس زدید امروز می خواهیم در باره مهارت جوانان صحبت کنیم، شاید یکی از موضوعاتی که کمتر کسی تا به حال به آن توجه داشته است اما همواره یکی از اصلی ترین عامل بیکاری و عدم اشتغغال جوانان همین مهارت می باشد.

در نگاه اول شاید این سوال را از خود بپرسید که چطور می توان مهارت خود را افزایش داد به طوری که بتوانیم در ککمتر زمان ممکن جذب بازار کار شویم؟

نکته قابل توجه در این راستا گذارندن دوره کارآموزی می باشد، بله همانطور که می دانید در مدت زمان کارآموزی یک فرد می تواند مهارت های خود را به طور چشم گیری افزایش دهد و با نیاز بازار آشنایی کامل داشته باشد.

البته قابل ذکر است که باید در انتخاب شرکت کارآموزی نهایت وسواس و دقت را به کار گیرید و یک شرکت معتبر را برای گذراندن دوره کارآموزی انتخاب نمایید.

یک شرکت معتبر باید دارای مجوز قانونی بوده و دارای یک مکان ثابت باشد و همچنین تعداد پروژه های انجحام شده توسط یک شرکت می تواند دانش و تجربه یک شرکت را در معرض نمایش قرار دهد.

خوشبختانه در این مقاله قصد داریم شما را با یک سامانه معتبر کاریابی آشنا نماییم که کلیه ثبت نام های کارجویان در این سامانه به طور کاملا رایگان انجام می شود.

همانطور که در مقالات قبل ذکر شده است سامانه الکترونیکی ملی کار یکی از معتبرترین مراکز کاریابی در سطح کشور می باشد که جهت آسایش و بهره مندی کارجویان از این سامانه خدمات خود را در سطح کشور گسترش داده است.

کارجویان می توانند در این سامانه بعد از نام نویسی منتظر تایید رزومه خود باشند که در این راستا کارشناسان ملی کار رزومه های کارجویان را در کمتر از 48 ساعت بررسی کرده و اگر اطلاعات خواسیته شده به طور کامل تکمیل شده باشد تایید می کنند.

همواره یکی دیگر از مزیت های این سامانه کاریابی پشتیبانی همه روز آن حتی در روزهای تعطیل می باشد، بدون شک شما می توانید در هر جایی که دچار مشکل شدید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

در این سامانه کلیه فیلد های شغلی از جمله برنامه نویسی، کاشی کاری، کارگر ساده، خیاطی، mdf کاری، نانوایی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، داندانپزشکی، کارآموزی در کلیه گرایش ها، سالن کار، خیاطی، چرخ کار، کفاش کاری، تعمیرات، نقاشی، خدماتی،تعمیرکار و.... در دید کارجویان و کارفرمایان قرار گرفته است.

کارفرمایان همواره می توانند در این سامانه کلیه نیروهای مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن جذب نمایند، از ویژگی های بارز این سامانه می توان به مشاهده رزومه کارجویان توسط کارفرمایان اشاره نمود.

این کار علاوه بر کاهش زمان مصاحبه این امکان را در اختیار کارفرمایان قرار می دهد که با مهارت ها و تجربه های کاری کارجویان آشنایی کامل را داشته باشند.

همواره کلیه مراحل نام نویسی برای کارفرمایان مانند کارحویان به طور رایگان انجام می پذیرد و جهت مشاهده رزومه به طور سالانه هزینه ای از کارفرما دریافت خواهد شد.

از دیگر مزیت های سامانه ملی کار می توان به انتخاب 10 عنوان شغلی اشاره کرد، و کارجویان می توانند 10 ردیف شغلی که به علاقه مندند یا تجربه کاری بالایی در آن دارند را در زومه خود ثبت نمایند.

مشاوران و کارشناسان این سامانه در جهت تسریع امور استخدامی و جذب کارجویان مورد نیاز کارفرمایان آماده پاسخگویی سوالات شما در این راستا می باشند و شما می توانید در ساعات کاری با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اگر تا به امرزو با در این سامانه نام نویسی نکردید پیشنهاد می شود که جهت تسریع در امور استخدامی کارجویان و کارفرمایان در این سامانه نام نویسی نمایید تا از امکانات کم نظیر این سامانه نهایت استفاده را بهره بگیرید.

در آخر یادآوری می کنیم که کلیه مراحل نام نویسی و ثبت رزومه برای کارجویان با هر شرایط سنی و شغلی به طور کاملا رایگان انجام می پذیرد و هیچ گونه هزینه ای از کارجویان در این زمینه از کارجو دریافت نمی شود و کارجوی محترم فقط با نام نویسی در این سامانه رزومه خود را در اختیار کارفرمان معتبری قرار می دهد که به دنبال نیروی کار مورد نیاز خود می باشند.

سامانه ملی کار یک کاریابی الکترونیکی می باشد که خدمات کاریابی را به طور رایگان در اختیار کارجویان قرار داده است و بر این باور هست که کارجو باید بدون پرداخت در شغل مورد نظر باید مشغول به کار شود.

با تشکر سامانه الکترونیکی ملی کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام