اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004025193716676

اوکی اکسچنج، دروازه ورود شما به دنیای رمزارز ها

کد: 140004025193716676

https://bit.ly/3haYSqK

، (اخبار رسمی): حتما شما هم در چند ماه اخیر، متوجه تب و تاب دنیای رمزارز ها و کریپتوکارنسی ها شده اید و اخبار آن به گوش شما رسیده است. از بیت کوین 60 هزار دلاری تا اتریوم 4000 دلاری، تمام این ها اخبار داغ این روز های دنیای ارز های دیجیتال است.

اوکی اکسچنج، دروازه ورود شما به دنیای رمزارز ها
خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج

تحلیلگران و وب سایت های خبری ارز های دیجیتال، همه و همه به صف شده اند تا افرادی را که هنوز به این دنیای شگفت انگیز وارد نشده اند دعوت می کنند. 

اما برای ورود به دنیای ارز های دیجیتال و رمزارز ها، باید چکار کنیم؟ چگونه باید بیت کوین بخریم؟ در این مقاله به پاسخ تمام سوالات خواهید رسید. 

خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج

یکی از راه های شما برای ورود به دنیای ارز های دیجیتال، خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج می باشد. به نوعی اوکی اکسچنج یک صرافی ارز دیجیتال است که شما با استفاده از آن ، می توانید به امکان خریداری بیش از 400 رمزارز دسترسی داشته باشید و هر زمان که مدنظرتان بود، اقدام به خرید، فروش و یا ترید و معامله این ارز ها با دیگر کاربران کنید. 

همچنین شما با خرید ارز دیجیتال از اوکی اکسچنج، می توانید هر زمان که خواستید، از کیف پول اوکی اکسچنج استفاده کنید و دارایی های دیجیتال خودتان را داخل این کیف پول نگهداری کنید تا خرید و فروش ارز های دیجیتال برای شما ساده تر و راحت تر باشد.

خرید اتریوم از اوکی اکسچنج 

یکی دیگر از مواردی که این روز ها در دنیای ارز های دیجیتال، سر و صدای زیادی به پا کرده است، قرارداد های هوشمند یا اصطلاحا Smart Contracts می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار شده است. برای مثال، شما ممکن است از طرح یا کاور موسیقی یک خواننده خوشتان بیاید و این کاور را با استفاده از قرارداد هوشمند شبکه اتریوم می توانید خریداری کنید. 

همچنین، علاوه بر تمام این ها، اتریوم یکی از شبکه هایی می باشد که توکن های مطرحی مانند ارز دیجیتال شیبا اینو ببروی آن قراردارد و شما می توانید آن را خریداری کنید. اوکی اکسچنج، یکی از وب سایت هایی می باشد که شما می توانید برای خرید اتریوم به آن مراجعه کنید. 

خرید تتر از اوکی اکسچنج 

اگر شما قصد استفاده از صرافی های داخلی نظیر اوکی اکسچنج را ندارید و تمامی ریسک های مربوط به آن، نظیر تحریم و … را می پذیرید، بهترین گزینه برای شما، خرید تتر از اوکی اکسچنج می باشد و سپس انتقال تتر به یکی از صرافی های خارجی نظیر بایننس است. با استفاده از تتر میتوانید، در صرافی هایی نظیر بایننس، کوین اکس و … معامله کنید. 

نقش رمزارز ها در آینده 

یکی از سوالاتی که همواره برای کاربران و افرادی که به تازگی قصد دارند تا با دنیای ارز های دیجیتال آشنا شوند، این می باشد که کاربرد این رمزارز ها چه چیزی است و قرار است که به کجا برسند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بیت کوین که به عنوان اولین ارز دیجیتال یا رمزارز شناخته می شود، که برای خرید سرویس های اینترنتی و کالا هم نیز استفاده می شود. برای مثال زمانی که ارزش بیت کوین بسیار ناچیز بود، فردی با استفاده از بیت کوین و فقط با پرداخت بیت کوین، پیتزا خریداری کرد. 

بعد تر در شبکه های دارک وب و دیپ وب، به عنوان یک پول رایج استفاده شد. 

یکی از اصلی ترین معایب بیت کوین، این است که این ارز دیجیتال محدود به 21 میلیون می باشد و این به این معناست که فقط 21 میلیون بیت کوین در جهان وجود دارد و زمانی که آخرین بیت کوین استخراج یا ماین شود، بیت کوین جدیدی ماین نمی شود و بیت کوین های قیدی برای معامله استفاده می شود.

در این مقاله به یک توضیح ساده از ارز های دیجیتال رسیدیم و صرافی اوکی اکسچنج را به شما معرفی کردیم. https://ok-ex.io یکی از وب سایت هایی می باشد که می توانید از طریق آن، به بیش از 400 رمزارز دسترسی داشته باشید و هرکدام از آن را که خواستید، خریداری کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار