اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000519537299921

راهنمای خرید بیمه تکمیلی گروهی

کد: 14000519537299921

https://bit.ly/3jEYD8R

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه تکمیلی گروهی به عنوان یکی از انواع بیمه نامه های تکمیلی برای جبران هزینه های درمانی در کنار بیمه های درمانی پایه ارائه می شود.

راهنمای خرید بیمه تکمیلی گروهی
راهنمای خرید بیمه تکمیلی گروهی

با توجه به هزینه های درمانی در سال های اخیر داشتن بیمه  تکمیلی اهمیت زیادی برای همه پیدا کرده است. بیمه تکمیلی در سه نوع بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه  تکمیلی خانواده، بیمه تکمیلی گروهی ارائه می شود. بیمه تکمیلی گروهی  توسط کارفرما و یا شرکت و سازمان برای کارکنان و افرادی که در آنجا مشغول به کار هستند خریداری می‌شود که کارکنانشان بتوانند به همراه افراد تحت تکفل خود از پوشش‌های این بیمه نامه استفاده کنند.

مزایای خرید بیمه تکمیلی گروهی نسبت به بیمه تکمیلی انفرادی

اگر در سازمان و یا گروه خاصی در حال فعالیت هستید با توجه به مزایایی که بیمه تکمیلی گروهی دارد ، به جای بیمه تکمیلی انفرادی بیمه  تکمیلی گروهی خریداری نمایید:

  • داشتن پوشش‌های مختلف بیمه‌ای حتی عینک و دندانپزشکی و... امکان ارائه خدمات و پوشش‌های مختلف بیمه‌ای بدون سقف برای گروه‌های با تعداد بالا پرداخت حق بیمه به صورت اقساط ماه به ماه و به صورت کسر از حقوق بیمه گذار می‌تواند همسر و فرزندان و سایر افراد تحت تکفل خود را تحت پوشش قرار دهد. البته برای فرزندان پسر حداکثر تا سن ۲۲ سالگی و با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و برای دانشجویان پزشکی پسر تا سن ۲۶ سالگی تمام با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و فرزندان دختر تا زمان ازدواج می‌توانند تحت پوشش تکمیلی قرار می‌گیرند. بیمه درمان گروهی برای شرکت‌ها و سازمان هایی که کمتر از ۵۰ نفر هستند نیز می‌توانید از طریق سامانه بیمه تایم اقدام به خرید بیمه تکمیلی گروهی نمایید. ازدیگر مزایای بیمه تکمیلی گروهی این است که در صورتی که تعداد بیمه شده‌ها زیاد باشد، دوره انتظار استفاده از پوشش‌های آن کاهش پیدا کرده و گاهاً حذف می‌شود.

بهترین بیمه تکمیلی

اگر قصد خرید بیمه درمان تکمیلی را دارید و می خواهید بهترین بیمه تکمیلی را داشته باشید، پیشنهاد ما این است که در انتخاب خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • شرکت بیمه ای را انتخاب کنید که حق بیمه مناسب را برای پوشش های بیشتر و سقف بالاتر ارائه نماید. شرکت بیمه ای را در اولویت انتخاب قرار دهید که معرفی نامه آنلاین داشته و با کد ملی بتوانید از پوشش های بیمه تکمیلی تان استفاده نمایید. شرکت بیمه ای را انتخاب کنید که با مراکز درمانی و بیمارستانی بیشتری طرف قرارداد باشد. به فرانشیز بیمه تکمیلی توجه داشته باشید. هر چه فرانشیز بیمه شما کمتر باشد میزان هزینه درمان شما کمتر خواهد بود. بیمه نامه ای را انتخاب کنید که دوره انتظار کمتری برای پوشش‌های خود داشته باشد، به خصوص پوشش جراحی و زایمان. بیمه ای را انتخاب کنید که در پرداخت خسارت، هزینه های درمان شما را در کوتاه ترین زمان و به راحتی پرداخت نماید.

برای انتخاب و خرید بهترین بیمه درمان تکمیلی (به صورت انفرادی و گروهی) مشاوران بیمه تایم در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم، بهترین بیمه تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

مزایای خرید بیمه تکمیلی گروهی از بیمه تایم

کارشناسان بیمه تایم طرح های مختلفی را برای بیمه های تکمیلی گروهی ارائه می دهند که اگر حتی تعداد کارکنان شما کمتر از 50 نفر نیز باشد می توانید بیمه تکمیلی گروهی را از بیمه تایم خریداری نمایید. برخی مزایای دیگر خرید بیمه تکمیلی از بیمه تایم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان تخصصی به کارکنان و مدیران مجموعه آنالیز رایگان خسارات بیمه های تکمیلی به صورت هفتگی پرداخت خسارت سریع

با خرید بیمه تکمیلی گروهی از بیمه تایم، پرونده های خسارت و هزینه های درمانی هر شرکت به صورت هفتگی بررسی می شود و در صورت تکمیل بودن مدارک خسارت ها در مدت زمانی کوتاه بین 2 تا 3 هفته پرداخت می گردد. البته خدماتی برای مواردی از قبیل دریافت معرفی نامه و آموزش پرنسل و ... نیز توسط بیمه تایم ارائه می شود.

خرید بیمه تکمیلی از بیمه تایم

برای خرید بیمه تکمیلی به‌صورت انفرادی و گروهی و خانواده می‌توانید در بخش بیمه تکمیلی بیمه تایم ثبت‌نام کنید و بهترین طرح با مناسب‌ترین شرایط را از هر شرکت بیمه‌ای که مدنظرتان است را تهیه کنید. همراهی در پرداخت خسارت درمان از برترین مزایای خرید بیمه تکمیلی از بیمه تایم است که همراه بیمه گذار است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه