اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005255381015489

افزونه بیباپز: دستیار حرفه‌ای ارتباط با مشتریان کسب‌وکار شما

کد: 140005255381015489

https://bit.ly/3AQjlJX

، (اخبار رسمی): افزونه بیباپز طراحی‌شده در نرم افزار crm اورست با ایجاد روابط سودآور با مشتریان، می‌تواند آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. ارتباط صمیمانه و همیشگی با مشتری لازمۀ رشد کسب‌وکار در بازار امروز است در این گزارش به معرفی قابلیت‌های ویژه افزونه بیباپز در برقراری ارتباط موثر با مشتری می‌پردازیم.

افزونۀ بیباپز کم‌هزینه و آسان‌ترین راه ارتباطی با مشتریان است. این افزونه هم به بهبود تعامل با مشتریان کمک می‌کند و هم سود بیشتری برای کسب‌وکار فراهم می‌آورد.

امکانات افزونه بیباپز:

افزونه بیباپز در نقش واسط میان کسب‌وکار شما و مشتریان‌ عمل می‌کند تا به‌وسیله شبکه‌های اجتماعی به یکدیگر مرتبط شوید. تحقیقات ثبات می‌کند که در صورت جلب رضایت مشتریان، آنها آماده‌اند تا هزینه بیشتری برای برخورداری از خدمات شما بپردازند. ند استفاده از افزونۀ بیباپز، سرعت و کیفیت ارتباط با مشتری سازمان شما را ارتقا می‌بخشد. مشتریان بزرگترین سرمایه کسب و کار شما هستند. بنابراین باید بتوانید در هر زمان و در هر شبکه‌ای با مشتریان خود ارتباط بگیرید و راهنمایی‌شان کنید. افزونۀ بیباپز در نرم‌افزار  crm، ارتباط از طریق پیامک، تلگرام، واتساپ و اینستاگرام را فراهم می‌کند.

  •   ارسال و دریافت پیام واتساپ به مخاطب: پس از اینکه مشتری، دریافت پیام از سوی شما را تائید کرد، می‌توانید برای مشتری پیام ارسال و یا از وی پیام دریافت کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های ارسالی و دریافتی از مشتری را در صفحۀ واتساپ بیباپز ببینید.
  •   بررسی وضعیت پیام ارسالی (در حال ارسال، ارسال‌شده، تحویل‌شده، مشاهده‌شده): با استفاده از این قابلیت، وضعیت پیام ارسال‌شدۀ به مشتری اعم از اینکه پیام تحویل داده شده و یا دیده شده را بررسی کنید.
  • ارسال پیام از شماره اختصاصی یا اشتراکی: کاربر می‌تواند با شمارۀ اختصاصی که خریده است یا توسط شماره اشتراکی که نرم‌افزار بیباپز در اختیار وی قرار می‌دهد به مشتریان خود در واتساپ، پیام ارسال کند.
  •  ارسال و دریافت پیام تلگرام از مخاطب: پس از اینکه مشتری، دریافت پیام از سوی شما را تائید کرد، قابلیت ارسال و دریافت دوطرفۀ پیام در تلگرام برای مشتری و شما فراهم می‌شود.
  •  ارسال و دریافت پیامک از خط اختصاصی یا اشتراکی: در این قسمت با استفاده از شماره‌ای که به‌صورت اختصاصی خریده‌اید و یا از طریق شماره‌های اشتراکی متعلق به بیباپز، برای مشتریان خود، پیامک ارسال کنید.
  •  ارسال و دریافت پیامک از مخاطب: پس از اینکه مشتری، دریافت پیام از سوی شما را تائید کرد، می‌توانید برای وی پیامک بفرستید. همچنین قادر خواهید بود در صفحۀ پیامک بیباپز، لیست پیام‌های دریافتی و ارسالی را جستجو و مشاهده کنید.
  •  ارتباط در Instagram: قسمت جداگانه‌ای برای ارتباط با مشتریان از طریق صفحۀ اینستاگرام بیباپز فراهم شده است تا برای مخاطبین خود در اینستاگرام پیام ارسال و دریافت کنید.
  •  ارتباط در Customer Portal: Customer Portal، پورتال بیباپز است که در آن اطلاعات و آمار مرتبط با پیام‌های واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و سرویس پیامک و وضعیت‌های آن نمایش داده می‌شود.

توضیحات تکمیلی درباره افزونه:

مدیران کسب‌وکارها نیاز دارند با داشتن یک رابط و بدون نصب چندین سرویس ارتباطی با مشتریان خود ارتباط بگیرند. بیباپز یک سرویس واسط است که قابلیت تعامل با مشتریان از طریق واتساپ، تلگرام، پیامک و اینستاگرام را فراهم می‌کند. بدین صورت که شما می‌توانید از طریق فراخوانی API بیباپز در نرم‌افزار خود برای مخاطب پیام واتساپی، تلگرامی، پیامکی و یا اینستاگرامی ارسال و دریافت کنید. به این ترتیب بیباپز تمام راه‌هایی که یک کاربر یا مشتری می‌تواند با کسب‌وکار شما در ارتباط باشد را به طور یک‌جا در اختیار شما قرار می‌دهد. افزونه بیباپز از نرم‌افزارهای ارتباطی پیامک، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و Customer Portal پشتیبانی می‌کند.

مزایا و دلیل استفاده از افزونه:

لازمه برقراری یک ارتباط دائمی با مشتریان این است که از در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب در درسترش مشتریان خود باشید. افزونه بیباپز این فرصت را در نرم افزار  crm اورست ارائه داده است. افزونۀ بیباپز بدون نیاز به هیچ دانش برنامه‌نویسی و به‌سادگی نصب می‌شود. افزونۀ بیباپز کم‌هزینه و آسان‌ترین راه ارتباطی با مشتریان است. این افزونه هم به بهبود تعامل با مشتریان کمک می‌کند و هم سود بیشتری برای کسب‌وکار فراهم می‌آورد. با مدیریت منظمی که از از طریق این افزونه بر مشکلات مشتری دارید، نقاط ضعف را شناخته و در جهت اصلاح آن گام بر می‌دارید. افزونۀ بیباپز به‌دلیل داشتن رابط کاربری جذاب، تجربۀ کاربری عالی می‌سازد.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر افزونه بیباپز و سفارش این نرم افزار  CRM به سایت مجموعه اورست مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام