اطلاعات تماس
  • ۰۱۱۳۲۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011115672117709

ویژه روز پدر

فروش فوق العاده پوشاک مردانه کاسپین

کد: 140011115672117709

https://bit.ly/3L84xwh

، بابل , (اخبار رسمی): به مناسبت روز پدر و تولد حضرت علی ع، تمامی پیراهن ها و شلوارهای مردانه موجود در سایت فروشگاه با تخفیفاتی فوق العاده و ارسال رایگان به فروش می رسند. جهت استفاده از تخفیفات گوناگون کد های متفاوتی ذکر شده است که شما می توانید از آنان در زمان خرید استفاده کنید. یک خرید موفق، یک سود خوب برای شماست.

فروش فوق العاده پوشاک مردانه کاسپین
پیراهن داکرون

تخفیف ثابت ما برای تمام سبد های خرید، 20 درصد با کد تخفیف VHMMAF7M می باشد. اما اگر سبد شما بالای 500 هزار تومان است، می توانید از تخفیف 30 درصدی ما بهره مند شوید و تا این مقدار در خرید خود سود کنید.

مدت ها از ورود بازارهای اینترنتی به دنیای ما گذشته است و این روزها علاوه بر سایت ها، از صفحات تجاری اینستاگرام نیز خرید می کنیم. اما همیشه در مورد خرید اینترنتی اندکی شک و شبهه وجود دارد. برای بر طرف کردن چنین تردیدی، فروشنده ها می توانند برای سایت خود نماد اعتماد تهیه کنند و همچنین در مورد تمامی محصولات خود قول ضمانت بدهند. با ضمانت های پس از فروش و امنیت در روند خرید، بازدید کننده ها می توانند خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایند. هدف ما در مجموعه کاسپین نیز چنین چیزی است. کاسپین خود تولید کننده پوشاک مردانه است و به همین دلیل تمام تولیدات آن دارای ضمانت هستند.

فروشگاه کاسپین یک مجموعه تولید و فروش انواع شلوارها و پیراهن های مردانه است که همه ساله به مناسبت تولد حضرت علی ع و روز پدر، فروش فوق العاده خود را آغاز می کند. در سال 1400 تخفیفات بهتری به محصولات موجود در سایت اینترنتی فروشگاه تعلق گرفت. همچنین ارسال هر نوع پوشاکی نیز رایگان گشت و بدین ترتیب مشتریان این مجموعه می توانند به راحتی خرید اینترنتی خود را با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی و امنیت پرداخت انجام دهند.

تخفیفات 20 و 30 درصدی!

تخفیف ثابت ما برای تمام سبد های خرید، 20 درصد با کد تخفیف VHMMAF7M می باشد. اما اگر سبد شما بالای 500 هزار تومان است، می توانید از تخفیف 30 درصدی ما بهره مند شوید و تا این مقدار در خرید خود سود نمایید.

کد تخفیف 30 درصدی : DVFNCCS3

توجه داشته باشید که کلیه تخفیفات تنها تا 22 بهمن اعتبار دارند!

ارسال رایگان

مهم نیست اهل کجا باشید. ارسال ما برای شما رایگان است. می توانید در هر نقطه از ایران به ما سفارش خرید بدهید و ما کالای انتخاب شده توسط شما را برای شما ارسال می نماییم.

از فروشگاه ما بازدید کنید :)

modcaspian.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تولیدی پوشاک کاسپین

ما یک شرکت تولید و دوخت پوشاک مردانه هستیم که می توانیم علاوه بر فروش محصولات خود، سفارشات شما به صورت تک و عمده را در هر کجا از کشور که باشید برایتان ارسال کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما، به وبسایت شرکت سر بزنید.

اطلاعات تماس
  • ۰۱۱۳۲۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه | مد و لباس