اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011205697517376

ساندویچ پانل سقفی و دیواری زنجان چیست؟

کد: 140011205697517376

https://bit.ly/3ssNbl5

، (اخبار رسمی): ساندویچ پانلساخته ای سبک و کامپوزیت است و به صورت سقفی یا دیواری با کیفیت و استحکام بسیار بالا در ساخت استفاده می شود.

ساندویچ پانل سقفی و دیواری زنجان چیست؟
ساندویچ پانل سقفی و دیواری زنجان چیست؟

پیکربندی، نصب و اجرای ساندویچ پانل سریع و آسان است,50% کاهش وزن نسبت به آجر، بتن و سایر مصالح,یکی از بهترین عایق ها برای گرما و سرما می باشد.

تفاوت ساندویچ پانل سقفی و دیواری چیست؟
ساندویچ پانل زنجان یا ساندویچ پانل عامیانه سازه ای سبک و کامپوزیت می باشد که به صورت سقفی یا دیواری با کیفیت و استحکام بسیار بالا در ساخت استفاده می شوند. ساندویچ پانل از دو لایه فولادی در دو طرف تشکیل شده که بین دو لایه لایه نرم و انعطاف پذیرتری به نام عایق قرار دارد. هسته داخلی محصول عایق بندی شده و از مواد پلیمری ساخته شده است. این محصول نسبت به سایر محصولات سبک تر می باشد. فولاد از ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم و ورق روی تشکیل شده است که هر یک بر قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل تاثیر می گذارد. مواد هسته از پلیمر تولیدشده که ترکیبی از پلی استایرن، فایبرگلاس، پشم سنگ، پلی اورتان و فوم می باشد که هر کدام خواص و کاربردهای خاص خود را دارند.

ویژگی های  ساندویچ پانل  زنجان عبارت است از:
1-یکی از بهترین عایق ها برای گرما و سرما می باشند.
2-عایق صدای آن با کیفیت است.
3-مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی.
4-شستشوی سریع دارد.
5-دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند.
6-قیمت مناسب آن نسبت به سایر محصولات دیگر.
7-باعث صرفه جویی در زمان و هزینه برای ساخت سازه بلند می شود.
8-نیازی به قالب بندی ندارد.
9-زیست محیطی.
10-پیکربندی، نصب و اجرای ساندویچ پانل سریع و آسان است.
11-ذخیره انرژی.
12-ظاهر زیبا.
13-نیازی به زیرساخت ندارد.
14- کاهش50% وزن نسبت به آجر، بتن و سایر مصالح.
16-تنوع در طرح و رنگ.
انواع مختلف این ساندویچ پانل مانند پنل استایرن، اورتان در بازار موجود است و در دو مدل پانل دیواری و پانل سقفی قابل اجرا می باشد. ضخامت پانل ها از 5 تا 25 سانتی متر قابل تولید و اجرا می باشد. این محصول در صنعت، ساختمان، کارخانجات، بیمارستان ها، تعمیرگاه های سیار، ویلاهای با طبقات محدود، هتل ها، ساختمان های اداری و ... کاربرد دارند این عایق به دلیل ماهیت سقف، دیوار کاذب، عمدتاً در ساختمان های صنعتی و تجاری کاربرد دارد. دیوار با نمای فلزی و و و بر اساس نوع کاربرد به دو دسته تقسیم می شود:1-ساندویچ پانل دیواری 2-ساندویچ پانل سقفی.

ساندویچ پانل زنجان دیواری چیست؟
این نوع ساندویچ پانل برای ساخت دیوارهای پیش ساخته استفاده می کنند و دارای دو لایه آلوزینک 0.5 میلی متری در دو طرف می باشد. هسته اصلی آن از پلی اورتان ساخته شده و دارای چگالی 40 کیلوگرم بر متر مربع می باشد. این عایق در ضخامت های 4 تا 20 سانتی متر قابل تولید می باشند. در اینجا منظور ما ضخامت فوم می باشدکه چهار سانتی متر است که نسبت به ضخامت های کمتر عایق بهتری تولید می کند. این عایق از محبوبیت بالایی برخوردار است و فروش بالایی دارد. پلی یورتان انعطاف پذیر است یعنی پس از تزریق تمامی منافذ را می پوشاند و در نتیجه چسبندگی خوبی دارد و به ورق می چسبد.

کاربرد ساندویچ پانل: استفاده به عنوان پوشش و دیوار در تاسیسات مدرن، صنعتی، سوله، دیوار سایبان، سردخانه، انبار، سیلو و ... دارای طرح ها و رنگ های متنوع می باشند. برای ساخت این نوع محصول از دو ورق استفاده شده است. بین دو ورق هسته قرار دارد.مواد هسته می تواند متفاوت باشد. قیمت آن به ضخامت و جنس ورق بستگی دارد. قیمت نهایی محصول ساخته شده از ورق آلوزینک بالاتر از محصول ساخته شده از ورق گالوانیزه است و این در تاثیرقیمت ها و کیفیت ورق ها دارد.

ساندویچ پانل زنجان سقفی چیست؟
ساندویچ پانل سقفی برای پوشش سقف سوله، پوشش سازه های پیش ساخته، سوله و .. تایل های سقفی تنوع محدودی دارند اما پانل های دیواری تنوع بیشتری دارند. ضخامت این محصول با توجه به نوع کاربرد آن تعیین می شود. این محصول در دو مدل سه فاز و پنج فاز عرضه می شود.

سه مرحله: در مواردی که بارندگی بسیار کم باشد و یا از سقف ساختمان به عنوان بار استفاده نمی شود استفاده می شود.
پنج مرحله: سازه هایی که از سقف به عنوان بارانداز استفاده می کنند باید مقاومت لازم را در برابر وزن بار و فشارهای ناشی از آن داشته باشند تا پی سازه فرو نریزد، بنابراین در چنین سازه هایی بهتر است از مدل پنج پله استفاده شود. مراحل همچنین در مناطقی که بارندگی زیاد است بهتر است از سایبان پنج پله ای برای تحمل فشار برف و باران استفاده شود.
 کاربرد آن : این نوع عایق برای پوشش انبارهای ورزشی و صنعتی، انبارهای صنعتی، ویلاها، انبارهای پیش ساخته و .. استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091493*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان