اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012075733618027

ویزای کار کانادا، مهاجرت کاری به کانادا

کد: 140012075733618027

https://bit.ly/3pl3wHG

، تهران , (اخبار رسمی): برای کار در کانادا به صورت موقت، کارگران ماهر خارجی باید یک پیشنهاد کار موقت از یک کارفرمای کانادایی دریافت کرده باشند و توسط سازمان منابع انسانی و توسعه مهارت‌های کانادا، مجوز کار موقت به آنها اعطا شود.یک پیشنهاد شغلی یا Job offer از طرف کارفرما برای شماست و برای کار به کانادا بیایید.

ویزای کار کانادا | مهاجرت کاری به کانادا
ویزای کار کانادا | مهاجرت کاری به کانادا

اگر به دنبال کار در کانادا هستید، برخی از موقعیت‌های شغلی در این کشور برای شما فراهم باشد. البته نیاز است که کد طبقه‌بندی مشاغل مورد نیاز کانادا را از طریق لیستی به نام ناک (NOC)، بررسی کنید.

مجوز کار کانادا (Work Permit) چیست و چه شرایطی برای اخذ آن وجود دارد؟

مجوز کار کانادا مجوزی است که اگر شما از یک کشور خارجی باشید برای کار در کانادا به آن نیاز دارید. البته در برخی موارد می‌توانید بدون مجوز یا پیشنهاد شغلی در کانادا کار کنید. به عنوان مثال اگر بخواهید به کار جنرال یا عمومی در کانادا بپردازید، نیازی به اخذ مجوز کار کانادا وجود ندارد.

آیا می‌ توانم ویزای کار کانادا را به اقامت دائم تبدیل کنم؟

اگر در حال حاضر در کانادا کار می‌کنید و برای اقامت دائم درخواست داده‌اید، در صورتی که مجوز کار شما در عرض 4 ماه یا کمتر منقضی شود، ممکن است واجد شرایط دریافت مجوز کار باشید. برای ارائه درخواست اقامت دائم کانادا می‌توانید با یکی از روش‌های زیر، اقدام به مهاجرت کنید.

برنامه کارگران ماهر فدرال (skilled workers)

برنامه تجارت ماهر فدرال (skilled trades)

کلاس تجربه کار کانادایی

برنامه نامزدهای استانی

ویزای خود اشتغالی

برنامه سرمایه گذاری ICT

برنامه پرستار خانگی کانادا

برنامه ویژه افراد با نیازهای پزشکی بالا

اگر ویزای کار کانادا را بگیرم، می‌توانم خانواده‌ ام را همراه خود ببرم؟

بله خانواده شما نیز می‌توانند با ویزای همراه به دنبال شما بیایند و آن‌ها نیز می‌توانند به کارهای جنرال یا تحصیل در کانادا مشغول شوند.
همچنین طبق برنامه اکسپرس اینتری، اعضای خانواده تحت تکفل متقاضی ویزای کار نیز اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند. آن‌ها می‌توانند از همه حقوق یکسان برای زندگی، کار و تحصیل در کشور کانادا برخوردار شوند.

چه مدت طول می کشد تا ویزای کار کانادا پردازش شود؟

زمان پردازش Work Permit کاملاً به تکمیل درخواست شما و دفتری که در آن درخواست داده‌اید بستگی دارد. اما عموماً پردازش مجوز کار کانادا بین 1 تا 27 هفته طول می‌کشد.

4 مرحله اساسی برای دریافت ویزای کار کانادا

برای دریافت ویزای کار کانادا و مهاجرت کاری به این کشور، باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

مرحله 1: ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA)

قبل از درخواست برای ویزای کار کانادا، باید واجد شرایط ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIAs) باشید که قبلاً LMO کانادا نامیده می‌شد. توجه داشته باشید که با ویزای توریستی کانادا واجد شرایط کار در این کشور نخواهید بود.

مرحله 2: دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرما

کارفرما باید یک کپی از LMIA تائید شده را به همراه یک “نامه پیشنهاد شغلی” مفصل برای کارگر ماهر خارجی ارسال کند. شرکت‌های کانادایی موظفند یک قرارداد کار رسمی، آماده کنند که شامل موارد زیر باشد:
• عنوان مناسب برای موقعیت شغلی مورد نظر
• شرح شغل
• شرایط مورد نیاز برای پذیرش
• جزئیات در مورد تاریخ شروع و پایان همکاری
• توضیحات مربوط به حقوق و دستمزد
• نام و آدرس کارفرما
سازمان تابعیت و مهاجرت کانادا (CIC) تضمین می‌کند که پیشنهاد شغلی شما قانونی و واقعی باشد. هنگامی که دپارتمان مهاجرت کانادا پیشنهاد شغلی را با LMIA تأیید کرد، CIC باید مجوز استخدام را به کارمند اعطا کند. پس از اعطای LMIA، کارفرمای کانادایی می‌تواند یک پیشنهاد شغلی موقت را برای کارگر ماهر خارجی تمدید کند.

مرحله 3: درخواست کارگر ماهر خارجی برای دریافت مجوز کار

هنگامی که LMIA و “Job Offer Letter” را دریافت کردید، به عنوان یک نیروی کار خارجی می‌توانید برای مجوز کار کانادا درخواست بدهید. اگر کارفرمایی که شما را استخدام می‌کند در استان کبک باشد، ممکن است برای کار در کبک نیاز به دریافت گواهی نامه پذیرش کبک (CAQ) و مدارک دیگری نیز داشته باشید.

در برخی موارد، هنگام درخواست برای اجازه کار، باید در مصاحبه با افسر ویزا شرکت کنید. اگر افسر ویزا متقاعد شود که اشتغال کارگر خارجی تأثیر نامطلوبی بر استخدام کانادایی‌ها در کانادا ندارد و کارگر خارجی واجد شرایط این موقعیت است، مجوز کار کانادا صادر می‌شود.

توجه: در برخی موارد، متقاضیان برخی کشورها ملزم به انجام معاینات پزشکی نیز خواهند بود.

مرحله 4. صدور مجوز کار کانادا

یک افسر آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) مجوز کار کانادا را در نقطه ورود زمانی که کارگر خارجی ماهر به کانادا می‌رسد صادر می‌کند. بسته به کشور تابعیت کارگر خارجی، ممکن است برای ورود به کانادا ویزای اقامت موقت (TRV) نیز لازم باشد.

کار در کانادا و اخذ ویزای کاری این کشور با موسسه مهاجرتی الهام کیا 

اگر به دنبال اخذ ویزای کاری کانادا هستید و می‌خواهید روش مهاجرت کاری را برای خود انتخاب کنید، می‌توانید روی کمک موسسه مهاجرتی الهام کیا حساب کنید. این موسسه که سال‌ها تجربه، اعتبار و سابقه درخشان دارد، با تیمی متشکل از بهترین وکلا و کارشناسان مهاجرتی، شرایط مهاجرت ایده آلی را برای شما فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون