اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215764518027

آشنایی با مهاجرت به کانادا 2022

کد: 140012215764518027

https://bit.ly/3pZAGNo

، تهران , (اخبار رسمی): از نخستین گام های اقدام برای مهاجرت به کانادا شناخت این مسیرهای مهاجرتی است. برای آن دسته افرادی که با روش های مهاجرتی آشنا نیستند و یا وقت کافی برای بررسی آنها و انتخاب درست ترین روش را ندارند، بهترین گزینه دریافت کمک و مشاوره با وکلای قانونی و مشاوران مهاجرت به کانادا است.

مهاجرت به کانادا 2022
مهاجرت به کانادا 2022

مهاجرت به یک کشور جدید یک فرایند هیجان انگیز است. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند با توجه به محیط سیاسی پایدار، شهرهای متنوع جغرافیایی و فرهنگی و سابقه رشد اقتصادی قوی جذب این کشور می شوند

در برخی از روش های مهاجرتی مانند مهاجرت از طریق استارتاپ یا سرمایه گذاری شما بدون داشتن سرمایه بالا امکان مهاجرت به کانادا را نخواهید داشت. اسناد مورد نیاز بر اساس برنامه انتخابی شما متغیر است. در صورتی که بخواهید برای برنامه ای مانند ویزای کار به کانادا مهاجرت نموده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنید باید در زمینه شغلی مورد درخواست خود سابقه قابل قبول و رزومه قوی داشته باشید.

اگر بخواهید برای تحصیل در کانادا قدم پیش بگذارید باید رزومه تحصیلی خود را همراه داشته باشید. هرچه رزومه شما پربارتر باشد امکان مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم برای شما بیشتر می شود. در این پروسه داشتن مدارک شناسایی، پاسپورت، سوابق تحصیل، کار و مالی فرد از الزامات است.

بهترین و ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

این سؤال در واقع به همان اندازه اهمیت دارد که از خود بپرسید آیا شما واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا و اینکه اصلاً برای کدام برنامه های مهاجرتی امکان درخواست دارید. هیچ کس نمی خواهد فرآیند درخواست مهاجرت را درحالی که در نیمه راه متوجه می شود بودجه کافی ندارد آغاز کند.

وقتی به مهاجرت به کانادا فکر می کنید، باید حتما نگاهی به پس اندازتان بیندازید. این مبلغ باید به قدری باشد که در دو مرحله کار شما را پیش ببرد. مرحله اول قبل از مهاجرت است که باید مبالغ مختلفی را برای کارهای اداری صرف کنید. مرحله دوم مربوط به بعد از مهاجرت است.

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

یافتن بهترین و ارزانترین راه مهاجرت به کانادا، به خصوص زمانی که شما علاوه بر مدیریت هزینه های روزانه خود باید به آینده نگاه کنید و مطمئن شوید از پس هزینه های پیش رو برخواهید آمد، امری بسیاری دشوار است. شروع یک زندگی جدید در خارج از کشور با وجود اینکه بسیار دشوار است اما در چند سال اخیر روبه محبوبیت و رشد گذاشته است. بیش از 20 درصد از جمعیت کانادا مهاجرین خارجی هستند و این درصد روزبه روز در حال افزایش است!

سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) اهداف جدید پذیرش مهاجر خود را برای سه سال آینده اعلام کرده است و در نظر دارد تا سال 2023 از 1.23 میلیون مهاجر برای پیوستن به جامعه خود دعوت کند. با این حال، روند مهاجرت به کانادا ارزان نیست. علاوه بر هزینه های دولت و بودجه های مورد نیاز برای تسویه حساب دولتی، هزینه پروازها، اقامت، هزینه حمل ونقل در صورت انتخاب یک وکیل مهاجرتی هزینه های قانونی آن را نیز باید به حساب آورید.

مهاجرت رایگان به کانادا

در سطح جهان کانادا به دلیل داشتن کیفیت زندگی عالی، سیستم آموزش عمومی توسعه یافته و دسترسی به امکانات بهداشتی بسیار بالا معروف است. در سال 2020، کانادا به عنوان دومین کشور ایده آل جهان توسط US News شناخته شد و با امتیازی بالا در موضوعات کیفیت زندگی، شهروندی و کسب و کار از بقیه پیشی گرفت. عامل مهم دیگری که مهاجرت به کانادا را در صحنه جهانی جذاب کرده است، جمعیت چند فرهنگی آن و استقبال از سیاست‌های مهاجرتیش است.

مهاجرت به یک کشور جدید نه تنها تصمیمی بزرگ در زندگی است، بلکه به تعهد مالی قابل توجهی نیز نیاز دارد.

5 گزینه برتر مهاجرت به کانادا

1. مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

سیستم اکسپرس اینتری نه تنها یکی از محبوب ترین روش ها یکی از کارآمدترین سیستم های مهاجرت به کانادا تا به امروز است. بنا بر اینکه شما مهارت و تجربه حرفه ای در بخش های نظیر معدن، دارویی، فروش، مالی یا توریسم دارید یا اینکه تنها به دنبال مهاجرت به کانادا و کار در شغل های تجاری مانند متخصص برق، یا لوله کشی باشید، یکی از سه برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری ممکن است برای شما مناسب باشد.

برنامه مهاجرتی فدرال اسکیل ورکر (Federal Skilled Worker Program) متخصصان بسیار ماهر

برنامه مهاجرتی فدرال ترید ورکر (Federal Trade Worker Program) کارگران ماهر و باتجربه تجاری با پیشنهاد شغلی

برنامه کاندین اکسپرینس کلاس (Canadian Experience Class) متخصصین بسیار ماهر با حداقل یکسال سابقه کار در کانادا

زمانیکه پروفایل اکسپرس اینتری خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود اطلاعاتی درباره سن خود مانند سن، توانایی زبان، تجربه کار، دوره های اموزش همگانی ارائه دهید. سپس براساس سیستم جامع رتبه بندی (CRS) نمره ای دریافت خواهید کرد که نحوه ارزیابی متقاضیان مهاجرت است.

2. مهاجرت به کانادا از طریق تک پایلوت بریتیش کلمبیا (BC Tech Pilot)

یکی دیگر از بهترین راه های مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه، برنامه نامزدهای استانی BC یکی از سریعترین برنامه های مهاجرت به کانادا است، حتی سریع تر از سیستم اکسپرس اینتری، با متوسط ​​زمان پردازش حدود دو تا سه ماه!

BC PNP یکی از استان هایی است که به برنامه اکسپرس اینتری با سه شاخه اصلی شامل مهاجرت مهارتی، کارآفرینی و تک پایلوت متصل است. با توجه به نیاز بی نظیر به پرکردن موقعیت های فنی در استان، بریتیش کلمبیا گروه خاصی را به کارگران فناوری اختصاص داده است.

3. برنامه مهاجرتی اتلانتیک (Atlantic Immigration Pilot)

برنامه مهاجرتی اتلانتیک پایلوت برای کمک به افرادی ماهرو با تجربه در حرفه معین مورد نیاز برای یافتن راهی برای ورود به اتلانتیک کانادا طراحی شده است. استان هایی مانند نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک، جزیره پرنس ادوارد و همچنین نیوفاندلند و لابرادور اغلب به عنوان یک مکان بالقوه در کانادا برای مهاجرت نادیده گرفته می شوند اما واقعیت این است که فرصت های زیادی برای یافتن کار وجود دارد، شاید حتی بیشتر درخواست ویزا در این استان ها مورد قبول واقع شود، بنابراین رقیب کمتری نیز خواهید داشت.

4. برنامه مهاجرتی کار پس از تحصیل (PGWP)

این که شما دانشجوی تازه کار هستید و امیدوارید مجوز تحصیل برای دریافت صلاحیت اقامت کانادا را دریافت کنید، یا اینکه پیشتر در کانادا تحصیل نموده، احتمال اینکه واجد شرایط درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) باشید را افزایش می دهد. این امکان را برای شما فراهم می کند تا حداکثر سه سال در کانادا بمانید و کار کنید (بستگی به مدت ز

5. مهاجرت به کانادا با استفاده از اجازه کار موقت (Temporary Work Permit)

برای مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه ویزای کار موقت نه تنها یکی از آسانترین راه های مهاجرت است بلکه یکی از سریعترین راه ها برای ورود به نیز می باشد. پروسه اقدام برای این نوع ویزا 10 هفته طول می کشد (بسته به جایی که از آن درخواست می کنید) یکی دیگر از مزایای افزوده شده به این نوع ویزا این است که برای احراز شرایط لازم نیست نگران رسیدن به امتیاز CRS باشید و گزینه دیگر اینکه مشاغل موقت زیادی در کانادا وجود دارد که نیازی به (LMIA) ندارند.

برنامه های مراقبتی care giver کانادا

اخیراً کانادا دو برنامه مراقبتی جدید با هدف کمک به پرستاران و مربیان ماهر و باتجربه مراقبت از کودکان در خانه و کارگران خانگی برای مهاجرت به کانادا را آغاز نموده است که یکی از بهترین راه مهاجرت به کانادا است. هزینه پردازش برنامه 1،050 دلار بعلاوه 155 دلار برای مجوز کار است. کلیه نامزدهای این روش باید:

پیشنهاد کار کانادایی داشته باشند.

نتایج آزمون زبان را همراه داشته باشند که نشان دهد آنها توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی یا فرانسوی به صورت روان دارند.

دارای مدرک دیپلم کانادایی یا گواهی حداقل یک ساله یا ECA که نشان دهد صلاحیت آنها مطابق با استانداردهای کانادا است.

دارای سابقه کاری مرتبط با شغل باشند.

مهاجرت به کانادا بدون وکیل 2022

حقیقت این است که مهاجرت به کانادا بدون وکیل امکان پذیر است و روش معقول تری برای کم شدن هزینه ها به حساب می آید. برای مقامات کانادا همه متقاضیان یکسان هستند و هیچ فرقی نمی کند که آیا شما برای اخذ ویزا و مهاجرت به این کشور وکیلی دارید یا قصد مهاجرت به کانادا بدون وکیل را دارید. همین حالا می توانید تمام اطلاعاتی که برای اخذ ویزا و مهاجرت به این کشور نیاز دارید و تمام فرم هایی که باید پر کنید را به طور رایگان در وب سایت اداره مهاجرت کانادا ببینید. 

مهاجرت به کانادا با پیشینه کیفری

اگر قصد مهاجرت به کانادا با پیشینه کیفری دارید، این امکان وجود دارد. بسیاری از افراد تصور می کنند داشتن پیشینه کیفری باعث می شود نتوانند مهاجرت کنند. اما چند روش وجود دارد که به شما امکان مهاجرت با وجود سابقه کیفری به کانادا را می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون