اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101085786618027

روش های مهاجرت به کانادا

کد: 140101085786618027

https://bit.ly/3NxHnAn

، تهران , (اخبار رسمی): کانادا برای پذیرش مهاجران تصمیمی جدی دارد و درهای خود را برای ورود مهاجران از سرتاسر جهان گشوده است. چرا که مهاجرت به عنوان یک اصل ضروری برای افزایش جمعیت کانادا، و نیز راهی برای تأمین کمبود نیروهای کاری در کانادا محسوب می شود.

روش های مهاجرت به کانادا
روش های مهاجرت به کانادا

برنامه های مهاجرتی مانند برنامه های سیستم اکسپرس انتری کانادا، امکان مهاجرت به کانادا با همسر یا شریک زندگی نیز وجود دارد. فرد متقاضی مهاجرت می تواند همسر و فرزندان وابسته را به کانادا منتقل کند.

تمامی روش های مهاجرتی که با عناوین زیر ممکن است شنیده باشید در شش گروه اصلی که در فوق اشاره گردید طبقه بندی می گردد. که در ادامه به تفصیل به آن می پردازیم.

  1. مهاجرت تحصیلی به کانادا
  2. مهاجرت کاری به کانادا
  3. مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا
  4. مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ (همسر و فرزندان)
  5. مهاجرت از طریق تحصیل فرزندان در کانادا
  6. مهاجرت خانوادگی به کانادا
  7. مهاجرت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا
  8. مهاجرت پزشکان به کانادا
  9. مهاجرت پرستاران به کانادا
  10. مهاجرت از طریق خرید بیزینس در کانادا
  11. مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا
  12. مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا

کانادا سریع ترین روش های مهاجرتی را برای شما فراهم کرده است. به شکلی که با شرکت در یکی از برنامه های مهاجرتی موجود در سیستم اکسپرس اینتری کانادا، در حدود ۶ ماه به فرآیند درخواست مهاجرتی شما رسیدگی خواهد شد!

افرادی که دارای یک مدرک دانشگاهی هستند، از امتیاز فوق العاده ای برای مهاجرت به کانادا برخوردار خواهند بود. کافی است به یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی نیز آشنایی داشته باشید تا با اطمینان در یکی از برنامه های مهاجرتی این کشور پذیرش شوید

برای مهاجرت به کانادا لازم نیست حتما تحصیلات دانشگاهی داشته باشید. اگر در یکی از مشاغل فنی فرد با تجربه ای هستید اما تحصیلات دانشگاهی ندارید، کانادا به تجربه فنی شما به شدت احتیاج دارد و برای تجربه شما ارزش فوق العاده ای قائل است.

مهاجرت به کانادا این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به سریع ترین و راحت ترین شیوه ممکن همسر و فرزندان خود را نیز همراه با خود به کشور کانادا منتقل کنید.

اعتبار‌ پاسپورت کانادا به اندازه ای است که بر اساس شاخص گذرنامه Henley، این گذرنامه در فهرست 10 پاسپورت برتر جهان قرار گرفته است.با در اختیار داشتن این گذرنامه، می توانید به 183 کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

خدمات اجتماعی در کشور کانادا کم نظیر است. به شکلی که با دریافت اقامت دائم در کانادا، شما و خانواده تان از یکی از بهترین ترین پوشش های بیمه و خدمات درمانی در جهان برخوردار می شوید.

کشور کانادا یکی از با ثبات ترین اقتصادهای جهان را دارا است. به شکلی که، حتی یک بانک در کانادا نیز از سال ۱۹۸۳ میلادی تاکنون، هیچ گونه ورشکستی مالی را تجربه نکرده است!

کانادا زندگی در کشوری چهار فصل را به شما هدیه می دهد. تنوع بسیار زیاد شرایط آب و هوایی این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در سردترین روزهای سال، تعطیلات زمستانی را در برخی از مناطق کانادا، در بهاری ترین شرایط آب و هوایی تجربه کنید!

تنوع فرهنگی در کانادا موجب شده است تا به تمامی سلیقه ها و تفکرات احترام گذاشته شود.

می توان همه این مسیرهای مهاجرتی را در ۶ روش مختلف تقسیم بندی کرد.

  •  مهاجرت به کانادا از طریق تخصص
  •  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
  •  مهاجرت به کانادا از طریق تخصص شغلی در استان های کانادا
  •  مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ خانوادگی (اخذ اقامت کانادا از طریق اسپانسر)
  •  مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی
  •  مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کبکی
  • مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری

یکی از روش های مهاجرت به کانادا، که از محبوبیت زیادی بین مهاجران نیز برخوردار است، مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص است. با توجه به اینکه کانادا اقتصاد رو به رشد و پیشرفته ای دارد، برای سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی خود نیازمند به کارگیری نیروهای متخصص بیشتری است. اما کشور کانادا یکی از کشورهایی است که با کمبود شدید نیروی کاری نیز رو به رو است.

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

 مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های موجود در سیستمی با نام سیستم اکسپرس اینتری کانادا تعریف شده اند. به شکلی که افراد دارای مهارت و تجربه کاری مفید می توانند به راحتی و در یک مرحله، از طریق یکی از روش های اکسپرس اینتری، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کانادا فرصتی استثنایی برای سرمایه گذاری مطمئن و سود آور است.

کانادا با امضای تفاهم نامه های اقتصادی با کشورهای مختلف جهان، فضای اقتصادی مناسبی را برای تاجران، سرمایه گذاران و کار آفرینان فراهم کرده است. دسترسی گسترده به بازارهای جهانی، رشد اقتصادی پایدار و تمایل کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای سرمایه گذاری در کانادا، از دلایلی هستند که دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا را به یکی از مطمئن ترین مسیرهای مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است. به علاوه، اقامت سرمایه گذاری کانادا یکی از روش های رایج و بسیار مطمئن برای کسب اقامت دائم در کانادا نیز محسوب می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]