اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103046097816238

استخدام رایگان

آشنایی با استخدام رایگان

کد: 140103046097816238

https://bit.ly/3Gj7Uya

، (اخبار رسمی): استخدام رایگان در سامانه های کاریابی به طور محدود انجام می شود اما باز کاریابی هایی هستند که این خدمات را به طور رایگان در اختیار کارجویان قرار می دهند

استخدام رایگان
جذب نیروی کار

کاریابی آنلاین ملی کار

کاریابی ها امروزه نقش مهمی در استخدام کارجویان قرار داده است. استخدام رایگان در سامانه های کاریابی به طور محدود انجام می شود اما باز کاریابی هایی هستند که این خدمات را به طور رایگان در اختیار کارجویان قرار می دهند. جهت استخدام رایگان و سریع در زمینه های شغلی حسابداری،امور اداری، گرایش های مهندسی و سایر زمینه های شغلی مورد علاقه و تحصیل خود به طور رایگان در لینگ زیر کلیک کنید.

کارجویانی که روزمه خود را در سامانه مورد نظر تکمیل کرده باشند می توانند آگهی های شغلی مورد نظر را از طریق سایت مشاهده نمایند، هم چنین کارفرمایان نیز در صورت نیاز به تخصص و مهارت کارجو از طریق پیامک و صندوق دریافتی با شما در ارتباط خواهند بود.

همانطور که در سایت ملی کار نیز اشاره کردیم، کارجویان رزومه خود را به طور دقیق تکمیل نمایند تا کارفرمایان بتوانند در صورت نیاز با کارجو در تماس باشند. از دلایل دیگر برتری این سامانه، امکان مشاهده بی نهایت رزومه کارجو برای کارفرمایان می باشد به طور که کارجوی مورد نیاز را در کمتر از 48 ساعت جذب نمایند.

به طور یقین یکی از دغدغه اصلی کارفرمایان و صاحبان کسب و کار، عدم وجود نیروی کار ماهر و با تجربه می باشد که سامانه ملی کار در روند حل این مشکل اطلاعات سوابق شغلی کارجو را نیز در اختیار کارفرما قرار می دهد.

در این سامانه کارفرمایان می توانند بدون دغدغه روزمه کارجو را مشاهده نمایند و در صورت صلاح دید برای وی پیامک دعوت به همکاری از طریق گوشی یا وب سایت ارسال نمایند. در نظر داشته باشید که ارسال پیامک همکاری از طریق سایت رایگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام