اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103216128818974

شرایط و هزینه های اخذ ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

کد: 140103216128818974

https://bit.ly/3xrMpXY

، (اخبار رسمی): اگر کارآفرین هستید و می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید ازطریق ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنید. دولت کانادا این برنامه مهاجرتی را ارائه کرده است تا کارآفرینان و افراد با استعداد را از سرتاسر جهان به کانادا جذب کرده و از آن‌ها برای راه اندازی کسب و کاری نو و استارتاپی حمایت و پشتیبانی کند.

ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
ویزای استارتاپ کانادا

منظور از ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

شما به عنوان کارآفرین، اگر طرح و ایده نویی داشته باشید و بتوانید کسب و کاری را که قبلاً در این کشور وجود نداشته باشد، در کانادا ایجاد نمایید؛ موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شوید. به عبارت دیگر ویزای استارتاپ کانادا، توسط دولت کانادا ارائه شده است تا استعدادهای کارآفرینی را از سرتاسر جهان به خاک کانادا جذب کند.                                                                                                                                                                                                                                         

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

شما می‌توانید کار خلاقانه و استارتاپی خود را در کانادا راه اندازی کنید و به خاطر آن اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. کافی است که چم و خم کار را بدانید و طرح کسب و کار قوی و قدرتمندی را ارائه دهید.

افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت کانادا از طریق برنامه ویزای استارتاپ کانادا هستند، با دریافت حمایت از مؤسسه سرمایه گذاری که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تایید شده باشد، می‌توانند برای این مسیر مهاجرتی اقدام کنند. مؤسسه‌های سرمایه گذاری مورد تأیید شامل موارد زیر است:

  • مراکز رشد کسب و کار
  • افراد سرمایه گذار
  • صندوق‌های سرمایه گذاری خطرپذیر

مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

اگر تمام شرایط بالا را داشته باشید، می‌توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور از طریق ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنید. مدت زمانی که پروسه دریافت اقامت از این طریق طول می‌کشد، بسته به پرونده و شرایط شما دارد ولی معمولاً بین 12 تا 18 ماه طول خواهد کشید.

البته توجه داشته باشید که شما باید تمامی شرایط خواسته شده را داشته باشید و باید تمامی مدارک را کامل ارائه کرده باشید. به خاطر اهمیت این موضوع بهتر است از مشاوره وکلای حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه استفاده کنید. با این کار می‌توانید مطمئن باشید که پروسه مهاجرت شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

اثبات تمکن مالی

تمکن مالی کانادا به این معنی که شما باید به اداره مهاجرت کانادا نشان دهید که پس از ورود به خاک کانادا، توان مالی کافی برای حمایت از خود و خانواده همراهتان دارید و برای زندگی در خاک این کشور از نظر مالی مشکلی نخواهید داشت. مقدار سرمایه و تمکن مالی مورد تأیید، بستگی به تعداد خانواده شما دارد. اطلاعات جزئی‌تر را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نکات تکمیلی در رابطه با استارتاپ ویزا کانادا

برنامه استارتاپ کانادا، یک روش مهاجرتی خوب و مناسب است که می‌توانید از طریق آن اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. در ادامه نکات تکمیلی دیگری را بررسی می‌کنیم تا اطلاعات کامل‌تر و جامع‌تری در زمینه این برنامه مهاجرتی به دست آورید.

  • در صورت پذیرفته شدن درخواست متقاضی، خانواده او نیز می‌تواند اقامت دائم کانادا را دریافت کند. این موضوع شامل همسر و فرزندان زیر 22 سال متقاضی می‌شود.
  • متقاضی با این روش، می‌تواند به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کند و همگی آن‌ها از خدمات درمانی و تحصیلی رایگان برخوردار شوند.
  • برنامه استارتاپ کانادا یک برنامه فدرال است؛ به این خاطر می‌توانید در هر استان کانادا که تمایل داشته باشید ساکن شوید.
  • بعد از دریافت اقامت دائم کانادا، می‌توانید برای شهروندی این کشور اقدام کند. برای این کار باید حداقل سه سال در کانادا زندگی کرده باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون