اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206282918711

آموزش نحوه خرید زمین در دیسنترالند و مانا

کد: 140104206282918711

https://bit.ly/3Ph387B

، (اخبار رسمی): اگر قصد خرید زمین دیجیتال دارید، خرید زمین در دیسنترالند می‌تواند جز اولین گزینه‌های مناسب برای شما باشد. برای خرید زمین در دیسنترالند شما می‌توانید از دو روش مختلف استفاده کنید

در این مقاله از صرافی رمز ارز DAMOND به طور کامل و با استفاده از تصاویر نحوه خرید زمین در دیسنترالند به شما کاربران عزیز آموزش داده شده است پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام دهید.

دیسنترالند که یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های بازی در فضای متاورس است؛ از جمله محبوب‌ترین دنیای مجازی در بین کاربران رمزنگاری محسوب می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید زمین دیجیتال دارید، خرید زمین در دیسنترالند می‌تواند جز اولین گزینه‌های مناسب برای شما باشد. برای خرید زمین در دیسنترالند شما می‌توانید از دو روش مختلف استفاده کنید، راه اول خرید زمین‌های مجازی دیسنترالند در قالب توکن‌های NFT در مارکت پلیس OpenSea است. راهکار دوم خرید زمین در دیسنترالند، خرید مستقیم از بازار دیسنترالند است.

ما در داموندمگ به شما پیشنهاد می‌کنیم برای پیدا کردن یک زمین مجازی ارزنده از هر دو پلتفرم استفاده کنید و شرایط زمین‌ها، قیمت و همین‌طور موقعیت مکانی زمین‌ها را باهم مقایسه کنید. به این دلیل که خرید زمین در دیسنترالند با استفاده از مارکت پلیس دیسنترالند به دلیل رابط کاربری سخت، ممکن است برای کاربران کمی پیچیده باشد، در ادامه قصد داریم گام به گام با شما همراه شویم تا خرید زمین در متاورس دیسنترالند برای شما تا جای ممکن ساده شود.

راهنمای گام به گام خرید زمین در دیسنترالند

مرحله اول: ثبت‌نام در دیسنترالند

ابتدا باید وارد پلتفرم دیسنترالند شوید و ثبت‌نام کنید، سپس شما باید کیف پول دیجیتال خود را به حساب کاربری خود در دیسنترالند متصل کنید. اگر از قبل کیف پول دارید می‌توانید کیف پولتان را متصل کنید، در غیر این صورت به شما توصیه می‌کنیم افزونه مرورگر کروم کیف پول متامسک را دانلود و نصب کنید. البته شما می‌توانید از کیف پول‌هایی مانند کوین بیس و لجر نیز استفاده کنید، چون دیسنترالند از این دو کیف پول نیز پشتیبانی می‌کند. پس از وارد شدن باید گزینه Land در شکل زیر را انتخاب کنید تا زمین‌های متاورسی موجود در دیسنترالند به شما نمایش داده شود.

توجه داشته باشید برای دسترسی به زمین‌هایی که برای خرید در دیسنترالند در دسترس هستند، گزینه‌های انتخابی شما باید در حالت (on sale) قرار داشته باشند.

مرحله دوم: انتخاب زمین در دیسنترالند

با استفاده از پلتفرم دیسنترالند شما امکان مشاهده انواع مختلف زمین یا نقشه کل دیسنترالند را خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید مختصات زمینی را که در فروشگاه OpenSea مشاهده کرده‌اید در کادر جستجو وارد کنید و در پلتفرم دیسنترالند آن را خریداری کنید.

با زوم کردن بر روی شکل بالا در متاورس دیسنترالند شما می‌توانید جزئیات زمین مورد نظرتان را بررسی کنید. اگر بر روی یک زمین کلیک کنید، قیمت و جزئیات مورد نیاز برای خرید شامل محل زمین مجازی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. به این ترتیب با مشاهده جزئیات می‌توانید زمین مورد نظرتان را برای خرید از دیسنترالند انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید در این محل زمین خود را برای فروش قرار دهید.

مرحله سوم: خرید زمین در دیسنترالند

زمانی که زمین خود را انتخاب کردید، می‌توانید با پیشنهاد یک قیمت یا با قیمتی که در حال حاضر برای زمین ثبت شده اقدام به خرید کنید. همان‌طور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید شما با انتخاب گزینه Buy می‌توانید زمین خود را در دیسنترالند به قیمت موجود خریداری کنید یا اینکه با استفاده از گزینه Bid قیمت پیشنهادی خودتان را ارائه کنید.

برای خرید زمین در متاورس دیسنترالند شما به توکن بومی مانا (MANA) یا اتریوم نیاز دارید. می‌توانید توکن مانا یا ETH را در صرافی‌هایی مانند بایننس خریداری کنید. قبل از اقدام به خرید مطمئن شوید که به اندازه کافی از توکن های مانا یا اتریوم در کیف پول دیجیتال خود دارید. توجه کنید که مقداری از توکن مورد نظر را باید به عنوان گس فی پرداخت کنید.

مرحله چهارم: تکمیل خرید زمین در دیسنترالند

با توجه به شکل زیر و با استفاده از دکمه Buy خریدتان را تایید کنید. پس از چند ثانیه تراکنش شما انجام می‌شود و شما صاحب زمین مجازی در دیسنترالند هستید.

مرحله پنجم: انتقال زمین مجازی به کیف پول امن

پس از اینکه خرید خود را تایید کردید، زمین شما در قالب یک NFT در کیف پول شما قابل مشاهده خواهد بود. اگر از کیف پول متامسک استفاده می‌کنید می‌توانید با اتصال به پلتفرم  OpenSea، زمین مجازی خود را مشاهده کنید. پیشنهاد داموندمگ به شما این است که زمین مجازی خودتان را به مکانی امن مانند یک کیف پول سخت افزاری انتقال داده و سپس کیف پول سخت افزاری خود را در یک جای امن مانند گاوصندوق نگهداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | علم و آموزش