اطلاعات تماس
  • 031326*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105196344919383

نکاتی برای تغذیه دام

ویژگی های انواع توکسین بایندر به عنوان جاذب چیست؟

کد: 140105196344919383

https://bit.ly/3bJEEG0

، (اخبار رسمی): انواع توکسین بایندر از مواد اولیه متفاوت دارای یک سری ویژگی های فیزیکی و شیمیایی و ساختاری هستند. همین عوامل باعث می شود که کارایی آنها برای حذف عوامل مزاحم، متفاوت باشد.

ویژگی های انواع توکسین بایندر به عنوان جاذب چیست؟
ویژگی های انواع توکسین بایندر به عنوان جاذب چیست؟

توکسین بایندرها با ساختار آلی، یعنی آنهایی که بر پایه دیواره مخمر هستند، ساختار بتا گلوکان دارند؛ این ساختار از نظر شیمیایی به صورت 1و3-بتاگلوکان و 1و6-بتاگلوکان است. این یک مولکوی خنثی بدون بار است و می تواند فقط عوامل باکتری ها و قارچ ها را جذب کند و اثر منفی روی مواد مغذی خوراک دام ندارد.

در مقابل، توکسین بایندرهای رسی از مواد آلومینیوم سیلیکات، بنتونیت سدیم، بنتونیت پتاسیم و زئولیت تشکیل شده است؛ این ساختارها از نظر شیمیایی، باردار یا قطبی هستند و می توانند با جذب سطحی فعال، قارچ ها و سموم شیمیایی را جذب کنند. همین بار الکتریکی در مولکول شیمیایی باعث جذب بهتر سموم می شود و هر چه بیشتر باشد، بهتر است. 

نکات مهم در خرید توکسین بایندر
بدون آگاهی درباره انواع توکسین بایندر و کاربردهای آن برای انواع خوراک دام نباید به خرید اقدام کنید. اگر دامداری دارید، قطعاً با مشورت با کارشناسان تغذیه دام می توانید میزان مصرف و نوع این جاذب ها را بهتر متوجه شوید. برای انواع دام، دوز متوسط از بهترین توکسین بایندر باید به کار ببرید. این جاذب‌ها حجم قابل توجهی را در خوراک دام اشغال می‌کنند، پس باید مقادیر کمتری را به کار ببرید. اگر مقادیر کافی توکسین بایندر را استفاده نکنید ممکن است در خوراک دام در حین هضم در دستگاه گوارش حیوان، مجدداً باکتری ها و سموم، فعال شوند. این می تواند به سلامت دام آسیب بزند.

نکات دیگر:

  • سعی کنید جاذب هایی را بخرید که برچسب دقیق روی بسته بندی آنها وجود دارد و شما دقیقاً اطلاعات کاملی را از محصول مشاهده می کنید.
  • توکسین بایندر باید در آزمایشگاه کنترل کیفیت به تایید رسیده باشد.
  • بهترین جاذب ها برای خوراک دام نباید با مواد مغذی خوراک دام یا مواد معدنی یا ویتامین ها اتصال داشته باشد.
  •  بهترین و باکیفیت ترین توکسین بایندر را باید بتوانید در شرایط انبار، در دمای گرم یا در سرما به خوبی نگهداری و ذخیره کنید. این جاذب ها باید در یک محدوده دمایی وسیع، پایدار و بی خطر باشند.

قیمت توکسین بایندر چقدر است؟
قیمت توکسین بایندر به این بستگی دارد که این جاذب ها از چه نوعی هستند، تک جزئی هستند یا چند جزئی، و هر کدام برای چه کاربردی طراحی شده اند. برند تولید کننده این جاذبه ها متفاوت است و بر همان اساس، تغییراتی را در قیمت این محصولات مشاهده می کنید.

برندهای تولید کننده توکسین بایندر با نام های تجاری مختلفی در بازار موجود هستند. قیمت هر کدام متفاوت است. میزان مصرف شما و دام هایی که پرورش می دهید مشخص می کند که به کدام نوع نیاز دارید. برای خرید یا دریافت قیمت این جاذب ها می توانید با کارشناسان فروش گروه همگام تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031326*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | علم و آموزش