اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246356918810

بالابر آکاردئونی

بالابر آکاردئونی

کد: 140105246356918810

https://bit.ly/3Awxq1X

، (اخبار رسمی): بالابر آکاردئونی یا قیچی را بهتر بشناسیم

بالابر آکاردئونی یا قیچی را بهتر بشناسیم
بالابر آکاردئونی

شما همشهریان گرامی برای آگاهی از نرخ به روز بالابرها، همچنین کسب مشاوره از کارشناسان شرکت برای خرید بالابر ایده آل خود می‌توانید با شماره های مندرج در سایت آپار بالابر می توانید تماس حاصل فرمایید.

از انواع بسیار پرکاربرد بالابر های هیدرولیکی در جهان به بالابر های آکاردئونی یا بالابرهای قچی می توان اشاره نمود. این نوع بالابر به دلیل سازه فولادی قوی و استحکام زیاد نسبت به سایر بالابرها از ظرفیت بیشتری برخوردار است. تکان کمتری میخورد و با توجه به مکانیزم بالابری که دارد، ارتفاع جمع شده آن کم است. همچنین در تمامی پروژه های صنعتی و عمرانی به عنوان بالابر ایمن شناخته شده و کاربرد دارد. با سکوی کار بزرگی که دارد امکان کار چندین نفر به صورت همزمان و یا جا به جایی تجهیزات بزرگ را فراهم میکند.

این نوع بالابر به صورت سیار، خودکششی و یا ثابت استفاده می شود. نیرو محرکه این نوع بالابر؛ برق یا باتری و یا حتی موتور دیزل می باشد. عدم استفاده از کابل و یا زنجیر در بالابر آکاردئونی، ایمنی آن به حداکثر ممکن می رساند. اگر بالابر متحرک برای جا به جایی افراد طراحی و تولید شده باشد، به آن‌ها بالابر نفربر نیز گفته میشود.

استفاده از قطعات هیدرولیکی و برقی استاندارد، رنگ ثابت و با کیفیت، طراحی دقیق با ضریب ایمنی بالا، همه موجب جلب رضایت مشتریان در طول سالیان دراز شده است.

انواع بالابر آکاردئونی

  •  بالابر آکاردئونی کوچک
  •  بالابر آکاردئونی دستی
  • بالابر آکاردئونی متحرک
  •  بالابر آکاردئونی ثابت
  •   بالابر آکاردئونی هیدرولیکی
  • مزایای بالابرهای آکاردئونی

 این نوع بالابرها توانایی جمع شدن را دارند به گونه ای که مدل 12 متری آن تا 160 سانتی متر جمع می شود. در نتیجه برای دپو و نگهدار به فضای کمتری نیاز دارد. مدلهای 6، 8 و 10 متری با چرخ های کارگاهی به عرض 90 جهت عبور از ارتفاع ها و عرض های کم طراحی شده است.

  توانایی نصب کابین کشویی یا دوقلو از دیگر مزایای این بالابر است. از طول بالابر 60 سانتی متر به کابین اصلی اضافه میشود که نتیجه دسترسی بهتر میشود. بخش نرده ای کابین توانایی غلاف شدن، باز شدن از طرفین و خوابیدن بر روی بالابر را دارد. سیستم تغذیه ای بالابر قیچی به صورت ویرایشگر پیشرفته است، یعنی با برق 220 ولت شهری یا در صورت نیاز با باتری کار میکند.

  مصرف بالابر آکاردئونی بسیار پایین است، زیرا در سیستم  هیدرولیکی دستگاه هنگام بالا بردن کابین، موتور دستگاه روشن میشود. هنگام پایین آمدن هم شیر برقی هیدرولیک باز می‌شود. سپس روغن هیدرولیک توسط وزن کابین و نفر، داخل تانک روغن تخلیه می‌شود.

   اگر بالابر آکاردئونی با باتری کار کند در هر بار شارژ تا 180 مرتبه بالا میرود و در زمان بازگشت از شارژ باتری استفاده نمیکند. جهت ایمنی بالا در بالابر آکاردئونی دو مدار کنترل 24 ولت در کابین و بدنه دستگاه طراحی شده است.

 یک کلید استاپ اضطراری در مدار کنترل تعبیه شده است. هنگامی که این کلید فعال شود، کلید کنترل دیگر غیر فعال می شود در نتیجه امنیت کاری اپراتور بیشتر می گردد.

 سیستم فرود اضطراری در تمامی انواع بالابر وجود دارد. هنگامی که برق قطع شود شیر برگشت بالابر در ارتفاع متوقف میشود و با تحریک دستی شیر تخلیه، دستگاه بر روی پاوریک پایین آورده میشود. در بالاترین و پایین ترین ارتفاع بالابر، مجهز به سنسور هاییاست که به طور خودکار موجب قطع مدار و توقف دستگاه میشود. این دستگاه همچنین مجهز به اینورتر است تا حرکت رو به بالا با نرمی انجام پذیرد.

ویژگی های بالابر آکاردئونی

  باربر بودن بالابر

بالابر مدل 10، 12 متری دارای دو جک هیدرولیک است که قابلیت باربری تا حداکثر 500 کیلوگرم را دارد.

  رنگ بالابر

رنگ بالابر آکاردئونی شامل اپوکسی یا رنگ خودرویی با کیفیت مطلوب است.

 جک های استقرار

  • این جک ها متحرک و در چهر طرف بالابر قرار دارند تا تعادل و پایداری بالابر را حفظ کنند.
  • باید توجه داشت که بالابر ها را بدون استقرار جک ها نباید استفاده کرد.
  •   بیشتعرین ارتفاع  کاربردی برای بالابر آکاردئونی 12 متر است
  •  جک های هیدرولیکی مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و خوردگی دارد، چرا که آبکاری سخت شده‌اند.
  •   شاسی کف کابین از جنس ورق آجدار میباشد
  •   جک هیدرولیک دارای فولی کنترل هستند تا در صورتی که شلنگ دچار هرگونه ایراد یا خوردگی شد مانع سقوط شوند.

قیمت بالابر آکاردئونی

عوامل متعددی بر روی قیمت بالابرها از جمله بالابر آکاردئونی موثر هستند. ویژگی‌هایی نظیر ارتفاع بالا روندگی، نوع چرخ ها، ظرفیت و ابعاد بالابر همه و همه بر روی قیمت نهایی بالابر دخیل هستند. از طرفی به سبب وارداتی بودن برخی قطعات بالابر، قیمت ارز نیز تاثیری مسقیم بر روی قیمت بالابر آکاردئونی و سایر انواع بالابر دارد از آنجایی که نرخ ارز و دلار در کشورمان ثبات نداشته و روز به روز تغییر می نمایید؛ لذا قیمت مشخص و ثابتی نمی‌توان بر روی بالابر ها نهاد. به همین سبب شما همشهریان گرامی برای آگاهی از نرخ به روز بالابرها و همچنین کسب مشاوره از کارشناسانان شرکت با شماره های مندرج در سایت آپار بالابر می توانید تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]