اطلاعات تماس
  • 090157*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106076386116184

لاغر شدن سریع در سه سوت ! آیا عمل‌های لاغری مضر هستند؟

کد: 140106076386116184

https://bit.ly/3pWY5ii

، مشهد , (اخبار رسمی): داشتن اندامی تراشیده و استایل زیبا یک هدف مهم برای بسیاری از افراد است و تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس افراد دارد. داشتن یک رژیم غدایی مناسب ، تمرینات ورزشی و خواب کافی قطعا می تواند در لاغری شما موثر باشید اما توجه به این نکته مهم است که عوامل ژنتیکی بیشترین تاثیر را بر استایل فرد می گذارد.

لاغر شدن سریع در سه سوت ! آیا عمل های لاغری مضر هستند ؟
لاغر شدن سریع در سه سوت ! آیا عمل‌های لاغری مضر هستند؟

داشتن اندامی تراشیده و استایل زیبا یک هدف مهم برای بسیاری از افراد است و تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس افراد دارد. داشتن یک رژیم غدایی مناسب ، تمرینات ورزشی و خواب کافی قطعا می تواند در لاغری شما موثر باشید اما توجه به این نکته مهم است که عوامل ژنتیکی بیشترین تاثیر را بر استایل فرد می گذارد و همین موضوع سبب می شود که بسیاری افراد به رغم تلاش های زیاد به اندام مورد نظر خود دست پیدا نکنند. از این جهت است که انواع عمل های لاغری می تواند جهت خلاصی از چربی های اضافه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال استفاده از بالون معده و یا بادی اسکالپ جهت کانتورینگ بدن و فرم دهی و یا لاغری کلی مورد استفاده قرار می گیرد.

کدام عمل می تواند برای لاغری موثرترین روش باشد ؟

از آنجا که عمل های گوناگونی در حال حاضر برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد لذا استفاد از هر کدام نیازمند مشورت با یک متخصص گوارش است تا بهترین و کم عوارض ترین راه به شما پیشنهاد گردد. عمل های لاغری انواع گوناگونی دارد که با توجه به مزایا و معایب هر کدام ، در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این جراحی ها میتوان بای پس ، حلقه معده ، اسلیو معده ، انواع لیپوساکشن ، ترو اسکالپ آی دی و ... اشاره کرد.

برای یافتن یک متخصص مورد اعتماد چه باید کرد؟

برای اینکه بتوانید بهترین روش برای لاغری را در پیش بگیرید خوشبختانه چندین راه را در پیش رو دارید. اولین ، بهترین و موثر ترین راه انجام فعالیت و رژیم های غذایی مناسب است که این مورد را می توانید با مراجعه یه یک متخصص تغذیه انجام دهید . برای پیدا کردن یک متخصص تغذیه مجرب می توانید به وب سایت های نوبت دهی و مقایسه پزشکان رفته و دکتر مناسب خود را به کمک نظر سایرین و امتیاز دهی آنها انتخاب کنید. مثلا با استفاده از پلتفرم دکتر مایکو شما می توانید یک تماس تصویری آنلاین با دکتر رزرو کنید تا به صورت ارتباط از راه دور برنامه غذایی و یا آزمایش های مربوطه را دریافت کنید.

برای مشاوره با متخصص گوارش نیز به همین طریق می توان اقدام کرد که این موضوع نیز در سامانه نوبت دهی و ویزیت آنلاین پزشک دکتر مایکو نیز قابل انجام است.

آیا عمل های لاغری بازگشت پذیر هستند ؟

جواب این سوال مثبت است زیرا که بسیاری از عمل های تهاجمی عملا دستکاری در عملکرد و ساختار سیستم گوارشی و یا توده های چربی می کنند و خب اگر اصلاح ساختار و لایف استایل بیمار انجام نشود تمامی عمل ها ممکن است به صورت موقتی تاثیر گذار باشند و در طولانی مدت دوباره مشکلهای جدید به همراه مشکلات سابق برای شما ایجاد شود. لذا لازم است مراقبت های بعد از عمل را نیز با دکتر خود هماهنگ کنید که این موضوع با توجه به ارائه پرونده سلامتی و قابلیت برقراری ارتباط از راه دور دکتر مایکو به راحتی در دسترس است.

سامانه نوبت دهی و مشاوره آنلاین پزشکی دکتر مایکو بهترین انتخاب

نه تنها در موضوع لاغری بلکه در کلیه اموری که نیاز به مشاوره پزشکی دارید قطعا ارتباط آنلاین با پزشک می تواند راحت ترین و کمترین راه حل باشد. گرچه که نیاز به معاینه های بالینی هیچ گاه نمی تواند جایگزین مشاوره از راه دور شود ولی درحدود 30 درصد معاینات می تواند از راه دور انجام شود که این موضوع می تواند در هزینه ها و ارامش شما تاثیر به سزایی داشته باشد. با سامانه جامع نوتب دهی و ویزیت آنلاین دکتر مایکو شما می توانید به راحتی  و در کمترین زمان ممکن پزشک مورد نظر خود را حتی از بیمارستان های معتبر کشور پیدا کنید و نوبت مشاوره آنلاین خود را رزرو کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تست ابزار

فروشگاه اینترنتی تست ابزار مرجع تخصصی تجهیزات و ابزار اندازه گیری و ابزار دقیق به عنوان پیشتاز در عرصه واردات و فروش کلیه تجهیزات وابزار اندازه گیری مورد استفاده در صنایع مختلف همچون پالایشگاه های نفت و پتروشیمی ، گاز ، کارخانجات سیمان ، فولاد، مجتمع های کشت و پرورش گلخانه ای ، شیلات ، پرورش آبزیان و … بوده و با سابقه طولانی مدت در این زمینه با بهره گیری از دانش مهندسین و متخصصین جوان سعی بر آن دارد تا بتواند سهم کوچکی در رشد و بالندگی صنعت در ایران را داشته باشد.

اطلاعات تماس
  • 090157*****
[نمایش اطلاعات]