اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166408219582

مقایسه شرکتهای برتر سازنده موشن گرافیک

کد: 140106166408219582

https://bit.ly/3cXMFrL

، (اخبار رسمی): پیدا کردن یک شرکت سازنده موشن گرافیک شاید اصلا کار سختی نباشد. با یک سرچ ساده گوگل می­‌شود این کار را انجام داد؛ اما کار سخت پیدا کردن بهترین سازنده است. رقابت بالا باعث شده که سطح کیفی موشن گرافی و محصولات گرافیکی بیش از پیش شود و به همین علت انتخاب بین بهترین­‌ها سخت­تر از گذشته باشد.

مقایسه شرکتهای برتر سازنده موشن گرافیک
مقایسه شرکتهای برتر سازنده موشن گرافیک

پیدا کردن یک شرکت سازنده موشن گرافیک شاید اصلا کار سختی نباشد. با یک سرچ ساده گوگل می­شود این کار را انجام داد. اما کار سخت پیدا کردن بهترین سازنده است. رقابت بالا باعث شده که سطح کیفی موشن گرافی و محصولات گرافیکی بیش از پیش شود و به همین علت انتخاب بین بهترین­ها سخت­تر از گذشته باشد. در این میان باید بتوانیم راه‌حلی پیدا کنیم که ما را راحت­تر به هدف برساند. در این مقاله بهترین شرکت­‌ها را برای انجام این امر به شما معرفی خواهیم کرد، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی شرکت‌­ها

اکنون شرکت­‌های سازنده موشن گرافیک زیادی وجود دارند و دامنه ارائه خدمات توسط آنها بسیار گسترده است. تعرفه آن‌ها بر اساس میزان پیچدگی کار و مدت زمان تحویل پروژه محاسبه خواهد شد. با این حال تحقیق و انتخاب بهترین گزینه، منطقی­ترین کار قبل از سفارش پروژه است. در ادامه 4 شرکت برتر این حوزه را بررسی خواهیم کرد و مشخص می­کنیم که هر کدام از این شرکت­ها برای چه هدف‌هایی مناسب هستند.

1. شرکت کشن

کُشن یک شرکت با سابقه در زمینه تولید محتوا و موشن گرافی است. شرکت سازنده موشن گرافیک باید دارای ویژگی­‌های خاصی باشد تا بتواند محصولات با کیفیتی تولید کند. کشن از تمام این ویژگی­‌ها برخوردار است.

تیمی خلاق و با تجربه در راس امور این مجموعه هستند و سعی دارند که محصول نهایی را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه دهند. کشن با خدمت تدوین استراتژی تولید محتوا بیشتر مناسب افرادی است که در بازه بلند مدت به دنبال تولید محتوای حرفه‌­ای برای کسب و کار خود هستند. تولید محتوا برای شبکه­‌های اجتماعی و همینطور وبسایت می­تواند بسیار زمان­بر و پر هزینه باشد. اگر شما نیز چنین مشکلی برای بازاریابی حرفه خود دارید و نگران بحث هزینه هستید، کشن بهترین گزینه­ای است که می­توانید در اختیار داشته باشید.

2. طلوع فیلم شرکت طلوع فیلم سال­های زیادی است که در حوزه ساخت ویدیو مشغول فعالیت است. این شرکت نیز محصولات مختلفی در این زمینه ارائه می­دهد که از جمله آن‌ها باید به پروژه­های فیلم­سازی، ساخت تیزر تبلیغاتی، ساخت فیلم آموزشی و سفارش موشن گرافیک اشاره کرد. با اینکه طلوع فیلم تمامی این خدمات را در سطح خوبی به مشتریان ارائه می­دهد، اما نقطه قوت آن در مباحث ساخت فیلم و تیزر تبلیغاتی است. این تیم باتجربه در این سال‌ها موفق شده­اند چند فیلم کوتاه و بسیاری تیزر­ موفق بسازند. شما نیز اگر برای کسب و کار خود نیاز به تولید محتوای ویدیویی دارید می­توانید روی محصولات این شرکت حساب کنید.

3. بادکوبه بادکوبه یک شرکت سازنده موشن گرافیک نیست بلکه یک آژانس تبلیغاتی راهبرد­های ارتباطی خلاق است. خدمات این شرکت نیز طیف گسترده­ای را شامل می­شود و بیشتر به درد افرادی می­خورد که به دنبال تبلیغات هدفمند با محتوای خلاق هستند. برای مثال ویدیوهایی که برای انتقال یک شعار کپی­رایتری ساخته شده‌­اند. علاوه بر این مسئله مجموعه باکوبه خدمات بسیار دیگری نیز در زمینه بازاریابی و رصد بازار به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

مشاوره تبلیغات و ارزیابی بازار برای ارائه تبلیغات از مهم­ترین خدمات این مجموعه هستند. اگر به شکل تخصصی به دنبال کشف بازار هدف خود هستید، انتخاب بادکوبه می‌­تواند برایتان راه‌گشا باشد.

4. ایران نوین آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین از سال 1369 مشغول به فعالیت است و به عنوان یکی از ریش سفید­های این حوزه شناخته می­‌شود. این مجموعه برای ارائه بهتر خدمات دپارتمان­های مختلفی ایجاد کرده که هر کدام نقش متفاوتی در این شرکت دارند. ایران نوین شرکت سازنده موشن گرافیک نیست اما خدمات زیادی در حوزه بازاریابی و تولید محتوا ارائه می‌دهد. اتاق فکر، مدیریت رویداد، تدوین استراتژی، عکاسی تبلیغاتی، چاپ دیجیتال، تولید تیزر و فیلم، طراحی دکوراسیون غرفه، طراحی و اجرای جلوه­های ویژه بصری تنها بخشی از خدمات این شرکت بزرگ هستند.

سخن آخر:

ممنونیم که تا انتها همراه ما بودید. حالا که چندین شرکت سازنده موشن گرافیک معرفی کردیم به نظر شما بهترین گزینه برای انتخاب کدام است؟

این شرکت­‌ها چه مزیت خاصی نسبت به یکدیگر دارند و چرا باید بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد. هر کدام از آنها دارای ویژگی­‌های خاصی هستند که ممکن است با هدف شما سازگارتر باشد. اگر هدف خود از تبلیغات و همچنین فرم آن را می­دانید، بر اساس اطلاعات ما، به سراغ شرکت تبلیغاتی معرفی شده بروید و پروژه خود را به دست آن‌ها بسپارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کشن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]