اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166408519582

موشن گرافیک یا موشن گرافی یعنی چه؟

کد: 140106166408519582

https://bit.ly/3RAHaxZ

، (اخبار رسمی): ویدیوها اگر کوتاه و جذاب باشن، تا مدت‌ها در ذهن مخاطب باقی می‌مونن. موشن گرافیک یکی از انواع محتوای ویدئویی ه که امروزه به‌طور گسترده در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار استفاده میشه. از موشن گرافیک برای برندسازی، بازاریابی، تبلیغ و فروش محصولات و خدمات و آموزش میشه استفاده کرد.

موشن گرافیک و ظرفیت‌های رو به رشد آن در عرصه تبلیغات دیجیتال ویدیوها اگر کوتاه و جذاب باشن، تا مدت‌ها در ذهن مخاطب باقی می‌ماننند. موشن گرافیک یکی از انواع محتوای ویدئویی که امروزه به‌طور گسترده در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار استفاده میشود.

از موشن گرافیک برای برندسازی، بازاریابی، تبلیغ و فروش محصولات و خدمات و آموزش میشود استفاده کرد.

موشن گرافیک چیست؟ موشن‌گرافیک، (طراحی گرافیک متحرک، طراحی گرافیک حرکت) زیر مجموعه‌ای از طراحی گرافیک است که از طریق جان بخشی به المانهای تصویر و طرحهای گرافیکی تولید می شود.

هدف از تولید و انتشار موشن گرافیک هدف اصلی موشن گرافیک انتقال پیام، نه در قالب کنایه و استعاره‌های داستانی بلکه به‌صورت واضح و روشن است.

موشن‌گرافی همچنین یکی از بهترین روش‌های به‌اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان مشخص است.

در موشن گرافی از تمامی ظرفیت‌های موسیقی، عکس یا طرح‌های گرافیکی، صدای گویندگان حرفه‌ای و متن برای انتقال پیام به‌طور موثر و ماندگار در ذهن مخاطب استفاده می‌شود.

مزایای موشن گرافیک دقیقا چیست؟ در سال 2022، حدود 80 درصد از محتوای مصرف شده در فضای اینترنت را محتوای ویدئویی تشکیل داده. پس استفاده از بازاریابی ویدئویی با استفاده از ویدئوهای موشن‌گرافیک به کسب‌وکارها این امکان را می‌ده تا با ایجاد محتوایی جذاب از رقبا متمایز بشن و میزان فروششان را افزایش بدن.

کاربردهای موشن گرافیک

  •          برندینگ یا برندسازی
  •          تبلیغات و فروش
  •          آموزش
  •          معرفی محصول
  •          اینستاگرام
  •          وغیره
  • برندسازی یا برندینگ تولید موشن گرافیک باعث افزایش آگاهی نسبت به برند شما در میان مصرف کننده ها میشه. موشن گرافی های معرفی برند، تاریخچه برند و غیره جزو این دسته هستند.

    تبلیغات و فروش آمارهای جهانی دیجیتال مارکتینگ، سهم اثرگذاری ویدئو را بر تصمیم‌های خرید ده‌ها برابر بیشتر از تصاویر، پادکست‌ها و متون تبلیغاتی می‌داند.

    موشن گرافیک های معرفی محصول که به معرفی محصول پرداخته و باعث ترغیب مشتریان به خرید میشوند جزو این دسته هستند.

    آموزش یکی از کاربردهای موشن گرافیک در بخش آموزش زمانیه که کسب‌وکارها برای تبلیغ غیرمستقیم برند یا اهداف و ارزش‌های برند (مثلا حفاظت از محیط زیست با تولید محصولات زیست‌تجزیه‌پذیر) یا ایجاد زمینه فرهنگی برای درک نیاز به یک محصول کارآمد از موشن‌گرافیک استفاده می‌کنن.

    اینستاگرام خلاصه، فشرده و کوتاه بودن، یکی از مهم‌ترین مزایای موشن‌گرافیک‌هاست.

    این کوتاهی موشن‌گرافیک‌ها از نظر زمان و کم بودن حجم فایل‌های موشن‌گرافیک، مزیتی است که باعث می‌شود به‌راحتی در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی قابل ‌اشتراک‌گذاری باشند.

    چطور موشن گرافیک بسازیم؟

    برای ساخت موشن گرافیک‌های جذاب شما نیاز به دانش اولیه برای کار با نرم‌افزارهای ساخت موشن‌گرافیک دارید که از جمله آن‌ها میشه به: Adobe After Effects، Adobe Illustrator و Duik اشاره کرد.

    نکته بعدی انتخاب نوع موشن است که می‌تواند از انواع ویدئوهای دو بعدی، سه بعدی، عکس متحرک و مانند آن‌ها باشد. همچنین می‌توانید برای شروع نمونه موشن گرافی موجود در سایت‌های مختلف را تماشا کنید و از آن‌ها ایده بگیرید.

    آشنایی با مسائلی مانند: زمان‌بندی، تکنیک‌هایی مانند: Follow Through and Overlapping Action، انتخاب روش‌های straight ahead یا Pose to pose، داشتن یک سناریو خوب، تعیین جای متن‌ها و نمادها و خلاقیت از دیگر نیازهای ساخت یک موشن‌گرافیک است.

    مجموعه این عوامل باعث می‌شوند به شما پیشنهاد کنیم برای ساخت یک موشن‌گرافیک موثر و خلاقانه، با کمترین قیمت و در کمترین زمان این کار را به متخصصان موشن‌گرافیک در مجموعه کُشِن بسپارید.

    ساخت موشن گرافیک با کُشِن

    یکی از برترین و فعال‌ترین مجموعه‌های ساخت موشن گرافیک است که از ابتدا با مشاوره تلفنی رایگان برای ساخت موشن گرافیک و محتوای ویدیویی کمکت میکنه و صفر تا صد کار تولید و ساخت موشن گرافی رو هم انجام میده.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    کشن

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    هنرهای تجسمی