اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107256774915728
در دسترس نیست

بورس روشویی کابینتی و آینه دستشویی تهران کجاست؟

برای خرید روشویی در تهران کجا بریم؟

کد: 140107256774915728

، تهران , (اخبار رسمی): روشویی کابینتی یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر به یک کالای لوکس در منازل، هتل ها و ... تبدیل شده است. این محصول نه تنها مکانی برای شستشو و نظافت است، بلکه یک سرویس بهداشتی زیبا را نیز فراهم می کند. با ما همراه باشید تا انتخابی مناسب و رضایت بخش از جدیدترین انواع روشویی در تهران داشته باشید.

برای خرید روشویی در تهران کجا بریم؟
برای خرید روشویی در تهران کجا بریم؟

برای شرق تهران، خیابان های بنی هاشم و فرجام برای تهرانی های شمالی، خیابان شیراز، خیابان سعدی برای تهران مرکزی، خیابان آیت الله کاشانی برای غرب تهران و جنوب مناسب است.

اگر در شهر بزرگی مانند تهران می خواهید ست روشویی دستشویی یا آینه حمام بخرید، به دنبال این هستید که برای خرید روشویی در تهران کجا بروید. در هر صورت، مغازه ها یا بازارهای زیادی در تهران وجود دارد که در میان انبوهی از ابزار، مواد و تجهیزاتی که می فروشند، روشویی کابینتی هم وجود دارد. اما به این راحتی ها نیست.

 پس با ما همراه باشید تا مراکز خرید تهران را بشناسید، جایی که به راحتی می توانید جدیدترین پیشنهادات بازار، مواد و محصولات مختلف، طرح ها و پروژه های مختلف و در نهایت برندهای معتبر را پیدا کنید و یک روشویی مناسب انتخاب کنید.

تهران، خیابان بنی هاشم

یکی از قدیمی ترین و همچنین بزرگترین بازارهای مصالح ساختمانی در تهران، می توان به بازار خیابان بنی هاشم اشاره کرد.
این خیابان را می توان بورس کلیه مصالح و تجهیزات ساختمانی به ویژه بورس روشویی تهران دانست.
اگر در خیابان بنی هاشم تهران قدم بزنید با مغازه های کوچک و بزرگ زیادی روبرو می شوید که همگی لوازم ساختمانی می فروشند. عمده ترین محصولاتی که در خیابان بنی هاشم به صورت بازاری یافت می شود، انواع کاشی و سرامیک، شیرآلات، سرویس های بهداشتی، سرویس های بهداشتی و روشویی کابینتی است.
نزدیک ترین ایستگاه مترو به خیابان بنی هاشم، ایستگاه خواجه عبدالله انصاری است که در قسمت جنوبی این خیابان قرار دارد.

خیابان شیراز 

یکی از معروف ترین خیابان های تهران برای تحویل مصالح ساختمانی و لوازم بهداشتی جاده شیراز (شیراسی) است.
این خیابان به عنوان مهمترین بورس ساختمانی و بهداشتی تهران شناخته می شود. به ویژه سازندگان و انبوه سازان خانه این خیابان را به عنوان محل تحویل عالی برای مصالح ساختمانی و بهداشتی انتخاب می کنند.
قسمت جنوبی خیابان شیراز یکی از بازارهای مهم برای خرید فضاهای کمد است.
این خیابان در نزدیکی میدان ونک، خیابان ملاصدرا است، بنابراین با وسایل نقلیه عمومی می توانید به راحتی به خیابان شیراز بروید. وقتی به سمت خیابان شیرازی وارد شدید، بازدید از خیابان گرمسار غربی و خیابان سامان را فراموش نکنید.

خیابان فرجام در شرق تهران

خیابان فرجام یکی از آن مکان های فروش محصولات ساختمانی و پزشکی است که در بازارهای بزرگ تهران چندان شناخته شده نیست. اما قطعا می توان این خیابان را یکی از مهم ترین مکان های تهیه ست آینه و سینک ظرفشویی دانست.
کسانی که با هدف تهیه روشویی کابینتی از این خیابان می آیند، بسیار مجذوب می شوند که با انواع روکش های کابینتی در انواع مختلف و متنوع با طرح های جذاب و زیبا روبرو شوند.
مغازه هایی که توالت های کابینتی در خیابان فرجام می فروشند ضروری خواهند بود زیرا می توانند طیف گسترده ای از لوازم بهداشتی را در اختیار شما قرار دهند.
جاده فرجام در شرق تهران به موازات بزرگراه رسالت امتداد دارد و قسمت تعویض کابینت بین جاده سراج و بزرگراه باقری قرار دارد. ایستگاه مترو شهید باقری نزدیک ترین ایستگاه به جاده فرجام است.

خیابان آیت الله کاشانی برای ساکنین غرب تهران

خیابان آیت الله کاشانی شاید دسترسی به یکی از بزرگترین مکان ها برای تامین تجهیزات ساختمانی باشد. این خیابان قطعا یکی از بهترین گزینه ها در بین روشویی های غرب تهران خواهد بود.
در خیابان آیت الله کاشانی علاوه بر ارائه طیف وسیعی از ملزومات ساختمانی، می توانید آزادانه از بورس میز آرایش تهران دیدن کنید.
خیابان آیت الله کاشانی یکی از مهم ترین بازارهای تهران است که تقریباً تمام تجهیزات ساختمانی را می توانید در آن پیدا کنید.
این بازار با وجود اینکه در غرب تهران قرار دارد، می تواند مشتریان زیادی از سراسر تهران داشته باشد. بسیاری از مردم تهران فروشگاه های آیت الله کاشانی را مکانی مطمئن برای خرید مصالح ساختمانی می دانند.

از دیگر مراکز مهم فروش و بورس روشویی کابینتی میتوانیم به مراکز زیر اشاره کنیم:

  • خیابان شهید غیوری
  • خیابان زرین نعل
  • خیابان خزانه بخارایی
  • خیابان فردوسی

از کجا روشویی کابینتی بخریم؟

مکان ها و مراکز خرید که با شما به اشتراک گذاشته ایم در هر نقطه از تهران قابل بازدید است.
برای شرق تهران، خیابان های بنی هاشم و فرجام برای تهرانی های شمالی، خیابان شیراز، خیابان سعدی برای تهران مرکزی، خیابان آیت الله کاشانی برای غرب تهران و جنوب مناسب است.
اگر قصد خرید روشویی کابینتی را دارید می توانید مدل های موجود در سایت دکومکور را بررسی کنید و از ارسال رایگان به سراسر کشور و نصب رایگان در تهران بهره مند شوید. اما اگر به خرید سنتی علاقه دارید می توانید به آدرس بزرگراه رسالت،خیابان بنی هاشم،پاساژ لاله ، طبقه زیرین مراجعه کنید. یک مجموعه کامل از محصولات مانند وان جکوزی، اتاق دوش و انواع روشویی را مشاهده خواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل