اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107276779519036
در دسترس نیست

کارهایی که تایپ پوستی خشک قبل از آرایش باید انجام دهند، چیست؟

زیرسازی پوست خشک

کد: 140107276779519036

، (اخبار رسمی): پوست ها انواع مختلفی دارند که از میان آنها، کار زیرسازی پوست خشک برای آرایش سخت تر از همه است. اگر آرایش روی تایپ خشک، اصولی و درست انجام نشود، پس از گذشت زمان ماسیده یا تکه تکه خواهد شد‌. در ادامه با معرفی ترفندهای زیرسازی پوست خشک، دغدغه های همیشگی آرایش برای این دسته از افراد را برطرف خواهیم کرد.

زیرسازی پوست خشک
روش های زیرسازی پوست خشک برای داشتن یک آرایش بهتر

همه برای زیباتر شدن آرایش میکنند. اما صرفا استفاده از لوازم آرایشی تضمین کننده داشتن یک چهره جذاب نیست. مراحل زیرسازی در میکاپ یک اصل است و قطعا هر کس به درستی آنرا انجام دهد آرایش زیباتری خواهد داشت.

اگر از بهترین کرم پودر برای مجالس هم استفاده کنید، در صورتیکه زیرسازی درستی نداشته باشید؛ میکاپ شما جلوه زیبایی نخواهد داشت علی الخصوص که پوست خشکی هم داشته باشید. زیرسازی فقط به استفاده از کرم پودر صورت محدود نمیشود، برای زیرسازی پوست خشک باید طبق مراحلی که در اینجا ذکر می کنیم پیش بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید. این مراحل عبارتند از: 

1. پاکسازی صورت

اولین مرحله برای زیرسازی پوست خشک و آماده کردن آن برای میکاپ پاکسازی و شستن آن است. لایه برداری و حذف سلول های مرده از سطح پوست اقدامی است که باعث طروات و تازگی صورت شما خواهد شد. با شستن صورت و پاک کردن آرایش قبلی، شما پوستی مسطح و صاف خواهید داشت و از بسته شدن منافذ پوست نیز جلوگیری می کنید. برای شستشوی صورت از شوینده های مخصوصی استفاده کنید که مخصوص پوست خشک است.

2. استفاده از مرطوب کننده یا آبرسان

بعد از شستن صورت از کرم های مرطوب کننده مخصوص همین تایپ استفاده کرده و پوست را آبرسانی کنید. بیشتر به قسمت هایی از پوست که خشک تر هستند کرم بزنید. این کار را روانه و در فواصل زمانی مختلف انجام دهید تا رطوبت مورد نیاز پوست تان تامین شود.

3. پرایمر بزنید

شروع مراحل آرایشی و زیرسازی با استفاده از پرایمر است. پرایمر یک زیرساز عالی برای صاف و یکنواخت کردن پوست صورت است. می توانید با انگشت مقداری پرایمر را به قسمت های مختلف صورت زده و خوب پخش کنید. سپس از پرایمر مخصوص چشم که باعث می شود راحت تر سایه چشم بزنید استفاده کنید. اگر پوست پلک شما خشک باشد متورم به نظر می رسد به همین دلیل با استفاده از پرایمر چشم، پلک خود را مرطوب کنید.

4. از بین بردن خشکی لب ها

معمولا افرادی که پوست خشک دارند دارای لب های خشک و ترک خورده هستند و رژ لب به راحتی روی لب آنها پخش نمی شود برای رفع این مشکل و قبل از زدن رژ لب می توانید از بالم لب مناسب استفاده کرده و لب ها را چرب و مرطوب کنید.

5. استفاده از کرم پودر

بعد از اجرا کردن تمامی این مراحل نوبت به اصلی ترین مرحله زیرسازی یعنی استفاده از کرمپودر میرسد. شما می توانید از کرم پودرهای مخصوص پوست خشک موجود در بازار استفاده کنید. این محصولات خاصیت آبرسانی داشته و پوست را شاداب و نرم می کنند. تایپ های پوستی خشک باید از نوع مایع کرم پودر استفاده کنند، به این علت که با استفاده از نوع پودری، پوست شان خشک تر می شود. برای پخش کرمپودر نیز بهتر است از براش مخصوص یا اسفنج آرایشی کمک بگیرید. 

6. کانسیلر را فراموش نکنید

برای نواحی زیر چشم تان هم از کانسیلر مایع یا کرمی استفاده کنید؛ همچنین به قسمت های دیگر صورت که پوشش بیشتری لازم دارد میتوانید کانسیلر بزنید. به جای کانسیلر استیکی هم استفاده از کانسیلر مایع توصیه می شود.

7. مرحله آخر، تثبیت زیرسازی

در آخرین مرحله از زیرسازی پوست خشک بهتر است از یک اسپری فیکس یا فیکساتور بهره بگیرید. اسپری فیکس حالت مرطوب کنندگی داشته و قادر است تا ساعت های طولانی پوست شما را مرطوب نگه دارد.


بعد از اینکه مراحل قبل را به ترتیب پشت سر گذراندید میتوانید به سراغ آرایش اصلی رفته و آنرا انجام دهید.

جمع بندی:

شاید شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که پوست خشکی داشته و این موضوع میکاپ آنها را تحت تاثیر قرار داده است. زیرسازی آرایش یک دغدغه بزرگ و مسئله همیشگی برای این دسته از افراد است. در این مطلب به بررسی کامل روش های صحیح زیرسازی پوست خشک پرداخته شد. با انجام دقیق و پشت سرهم این مراحل شاهد یک میکاپ زیبا روی پوست خشک خود خواهید بود. فراموش نکنید که کیفیت لوازم آرایشی یکی از مهم ترین عواملی است که روی کیفیت آرایش شما تاثیر می گذارد. فروشگاه عسل بانو تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی را بصورت کاملا اصل و اورجینال با قیمتی مناسب ارائه مینماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این فروشگاه به نشانی https://asalbanooshop.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی