اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026786119036
در دسترس نیست

نحوه ایجاد حالت گرادیانتی؛ جدیدترین سبک آرایشی لب

طرز استفاده از تینت لب + 3 روش کاربردی

کد: 140108026786119036

، (اخبار رسمی): لب یکی از اجزای صورت که سلامت و زیبایی آن به جلوه بیشتر میکاپ نیز کمک میکند. ایجاد تنوع در نحوه رنگ بخشی به لب ها یکی از روش های آرایشی مد شده به خصوص در بین دختران است. برای انجام اینکار میتوانید از تینت لب به 3 روش زیر استفاده کنید.

طرز استفاده از تینت لب + 3 روش کاربردی
طرز استفاده از تینت لب

تینت های لب، لوازم آرایشی جدید و نوظهور که به سرعت جای خود را در سبک آرایشی طبیعی باز کردند.

شاید برای شما هم سوال باشد که تینت لب چیست؟ امروزه تینت لب یکی از ترندهای محبوب آرایشی در بین خانم ها محسوب می‌ شود و اگر از آن درست استفاده شود لب جلوه خاصی به خود می‌گیرد مانند وقتی که تازه بستنی شاتوتی خورده اید و در بخش وسط لب، شاهد رنگ تیره تری نسبت به قسمت های بیرونی هستید. ایجاد رنگ گرادیانتی یا آمبره برای لب ها کاری است که فقط با استفاده از تینت لب امکان پذیر است. بدین صورت که هر چه از خطوط کناری لب ها به سمت مرکز میروید رنگ لب نیز بیشتر میشود. اگر شما هم علاقمند هستید این سبک پرطرفدار آرایشی و طرز استفاده از تینت لب را یاد بگیرید پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید.

چگونه از تینت لب استفاده کنیم؟

تینت لب، این محصول آرایشی چند کاربرده در رنگ های گوناگونی تولید می شود که پرفروش ترین مدل های آن 2 نوع مات و براق هستند. با استفاده از تینت لب می توانیم به لب ها و گونه ها رنگ طبیعی بدهیم. استفاده از تینت لب برای لب ها به چند روش امکان پذیر است که در ادامه به ۳ روش کاربردی آن اشاره خواهیم کرد. روش های مذکور عبارتند از:

1. روش اول

برای استفاده از تینت لب لازم است که پوست لب صاف و یکدست باشد. اگر پوست لب کنده شده یا تبخال زده اید شاید فینیش نهایی محصول روی لبهایتان جلوه زیبایی نداشته باشد. در هر صورت میتوانید برای از بین بردن پوسته های اضافی از محصولات پوستی مانند اسکراب یا ترکیبات خانگی مانند عسل و شکر یا روغن نارگیل و شکر استفاده کنید. از آنجایی که عمل لایه برداری همیشه با خشکی پوست همراه است توصیه میشود بعد از آن، از مرطوب کننده استفاده کنید. حال نوبت تینت لب است، بدین صورت که ابتدا در وسط لب یک لکه ایجاد کنید سپس با انگشتان خود آنرا در تمامی نقاط لب پخش کنید. با این طرز استفاده رنگ لب شما در مرکز پررنگ تر و در کناره ها کم رنگ تر می شود.

2. روش دوم

در روش دوم با تکرار مراحل اولیه زیرسازی، یعنی لایه برداری و استفاده از بالم لب بعنوان مرطوب کننده، با گذشت کمی زمان برای جذب رطوبت به پوست لب، از کانسیلر در اطراف خطوط بیرونی لب استفاده کنید. سپس در وسط لب تینت لب بزنید و با انگشت پخش کنید. هم چنین میتوانید از برق لب شاین دار یا بدون شاین کمک بگیرید و لب ها را برجسته تر کنید.

3. روش سوم 

این روش مناسب افرادی است که پوست لب نرمی دارند. ابتدا به وسیله مداد لبی که رنگ پوست لب شماست یا با استفاده از کانسیلر یک خط لب نازک کشیده و سپس تینت لب را روی آن بزنید. در این میتوانید از تینت لب هایی که حجم دهنده هستند استفاده کنید مانند تینت لب ویکتوریا بکهام که جزو بهترین مدل های تینت لب خارجی است.

جمع بندی:

سبک آرایشی طبیعی جزو ترندهایی است که روز به روز به طرفداران آن اضافه میشود و در پی آن محصولات شرکت های تولید کننده لوازم آرایش گیاهی با فینیش طبیعی بیشترین فروش را خواهند داشت. انواع تینت لب نیز جزو آن دسته از لوازم آرایش لب است که علاوه بر 2 منظوره بودن (قابل استفاده برای لب و گونه ها) ساختاری کاملا گیاهی، آبرسان، فاقد سرب و بدون ضرر داشته که از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

طرز استفاده درست از تینت لب میتواند به زیبایی بیشتر لب ها و در نتیجه جلوه بهتر میکاپ کمک کند. در این مطلب 3 روش کاملا کاربردی استفاده از تینت لب به طور دقیق بررسی شد. فروشگاه عسل بانو انواع تینت لب را با بهترین قیمت به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه میدهد. جهت خرید میتوانید به وب سایت این مجموعه به نشانی https://asalbanooshop.com مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی