اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108046791418491
در دسترس نیست

خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی + دریافت لیست قیمت

کد: 140108046791418491

، (اخبار رسمی): برای آشنایی با لوله و اتصالات ساختمانی و دریافت لیست قیمت آن ها می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی + دریافت لیست قیمت
خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی + دریافت لیست قیمت

در این مقاله راجع به انواع لوله و اتصالات ساختمانی و قیمت آن ها صحبت کردیم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه با ما همراه باشیم.

در صنعت ساختمان سازی با توجه به شرایط خاص ساختمان ها، برج ها و نوع عملکرد آنها باید از لوله و اتصالات ساختمانی مختلف استفاده شود. محدوده انتخاب انواع لوله و اتصالات ساختمانی برای لوله کشی در ساختمان ها نسبتا گسترده تر است. به عنوان مثال استفاده از لوله و اتصالات گالوانیزه در گذشته بسیار رایج بود اما امروزه کاهش یافته است.

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

معمولاً پنج نوع لوله در تاسیسات ساختمانی وجود دارد: مس، فولاد گالوانیزه، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی وینیل کلرید کلردار (CPVC) و پلی اتیلن متقاطع (PEX).

1.لوله های مسی
مس یکی از قدیمی ترین مواد مورد استفاده برای لوله کشی است و امروزه به عنوان یک انتخاب محبوب باقی مانده است. دو نوع اصلی از لوله های مسی وجود دارد که می توان از آنها برای ارائه یک سیستم لوله کشی کامل استفاده کرد:

مس سخت: مس سخت در سرتاسر خانه یا ساختمان برای تامین آب استفاده می شود. این ماده را می توان به قطعات برش داد و سپس به هم لحیم کرد.

لوله مسی انعطاف پذیر: مس انعطاف پذیر یا نرم و چکش خوار است و در مسیرهای کوتاه که فضا محدود است ، مانند گوشه ها استفاده می شود.

2. لوله های فولادی گالوانیزه

لوله های گالوانیزه مواد انتخابی برای لوله کشی خانه بوده و هستند. لوله های فولادی برای جلوگیری از زنگ زدگی با یک لایه روی پوشانده می شوند. انتهای لوله ها به گونه ای رزوه می شود که بتوان آنها را به هم پیچ کرد. این لوله ها بدون شک یکی از قوی ترین گزینه ها هستند، اما دیگر استفاده زیادی از آنها نمی شود. لوله های گالوانیزه هنوز هم گاهی برای انتقال آب غیر شرب استفاده می شوند، اما برای انتقال ایمن آب آشامیدنی مستعد مشکلاتی هستند.

معایب لوله های فولادی گالوانیزه در لوله و اتصالات ساختمانی

اگرچه لوله های فولادی گالوانیزه ارزان تر محکم و مقاوم تر در برابر زنگ زدگی هستند، اما این مزایا بسیار بیشتر از معایب آن است که عبارتند از:

طول عمر کوتاه: لوله های فولادی گالوانیزه حدود 20 تا 50 سال عمر می کنند. این طول عمر ممکن است خیلی کوتاه به نظر نرسد، اما در مقایسه با طول عمر بسیاری از مواد لوله کشی دیگر کوتاه است.

زنگ زدگی: به خصوص در لوله های با قطر کم، زنگ می تواند به مرور زمان در داخل آن ایجاد شود. در برخی موارد، زنگ می تواند از دیواره های داخلی لوله جدا شده و در نهایت با جریان آب مخلوط شود و باعث تغییر رنگ آب شود.

آلودگی سرب: اگر لوله‌ها خورده شوند، سرب می‌تواند به داخل آب نفوذ کند و آب را برای آشامیدن ناامن کند.

گرفتگی: با گذشت زمان، تجمع مواد معدنی در داخل لوله‌های گالوانیزه می‌تواند باعث گرفتگی شود که جریان آب را مسدود می‌کند.

انواع لوله و اتصالات ساختمانی به سه گروه کلی زیر تقسیم می شوند.:

  • اب
  • فاضلاب
  • گاز

لوله ها و اتصالات آب به سه دسته زیر تقسیم می شوند.

  • لوله ها و اتصالات تک لایه (پلی پروپیلن-سبز-سفید-PP) >>> لیست قیمت
  • لوله و اتصالات پنج لایه (PEX AL PEX) >>> لیست قیمت
  • لوله و اتصالات آهن گالوانیزه (لوله گالوانیزه).

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021882*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان