اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108106802216287
در دسترس نیست

استخدام مهندسی کامپیوتر با بیمه تکمیلی

استخدام مهندسی کامپیوتر با بیمه تکمیلی

کد: 140108106802216287

، (اخبار رسمی): استخدام مهندسی کامپیوتر با بیمه تکمیلی

استخدام مهندسی کامپیوتر با بیمه تکمیلی

میزان حقوق و درآمد رشته مهندسی کامپیوتر

علوم و مهندسی کامپیوتر حوزه‌ای ارزشمند است که درآمد عالی و آینده‌ای روشن و بدون محدودیت را در حوزه فناری دارد.

همانطور که می دانید در رشته مهندسی کامپیوتر تنوع شغلی زیادی وجود دارد از این رو حقوق و درآمد مهندسین رشته های مختلف علوم کامپیوتری نیز متفاوت است.

ولی شاید بتوان گفت که میانگین درآمد و حقوق یک مهندس کامپیوتر در سطح کارشناسی در شغل های کارشناس نرم فزار، برنامه نویس وب، کارشناس فناوری اطلاعات، طراح وب، مهندس پشتیبان شبکه، کارشناس فنی شبکه و متخصص سخت افزار می تواند بین 12 تا 25 میلیون تومان باشد.

همچنین حقوق یک مهندس کامپیوتر در سطح سرپرستی به عنوان سرپرست انفورماتیک، مدیر فنی و پشتیبانی شبکه، کارشناس ارشد نرم افزار، سرپرست فناوری اطلاعات به طور میانگین می تواند بین ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان باشد.

در آمد ماهیانه یک مهندس کامپیوتر در سطح مدیریتی با سمت های مدیر فناوری اطلاعات، مدیر پروژه نرم افزار، مدیر نوآوری، مدیر شبکه به طور میانگین می تواند بین ۱۸ تا ۲۳ میلیون تومان باشد.

جالب است بدانید که مشاغلی مانند برنامه نویس حرفه ای وب و نرم افزار و اپلیکیشن که امکان انجام کارهای پروژه ای را دارند می تواند از حقوق و در آمد بالاتری نیز برخوردار باشد.

استخدام مهندس کامپیوتر در ادارات دولتی

حوزه های فعالیتی مختلفی برای یک مهندس نرم افزار می تواند وجود داشته باشد، ادارات دولتی یکی از این حوزه هایی است که افراد علاقه شدیدی برای جذب و استخدام در آنها دارند.

در رابطه با چگونگی استخدام در ارگان های دولتی هم باید گفت که فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار که در رشته مهندسی کامپیوتر تخصص دارند بایستی به صورت مداوم درسایت هایی مانند سنجش و سایت های کاریابی آنلاین آگهی های استخدام دولتی رشته های کامپیوتر را مشاهده کنند و برای ثبت نام در آزمون های استخدامی ارگان های پذیرنده نیرو اقدام نمایند.

استخدام مهندس کامپیوتر در بانک

از زمان های قدیم تا به امروز به استخدام درآمدن در بانک از لوکس ترین شغل های دولتی و رسمی در ایران به حساب می آیند.

رشته مهندسی کامپیوتر یکی از رشته هایی است که بانک ها و موسسات مالی کشور از بین فارغ التحصیلان این رشته ها برای شغل کارمند بانک استخدام می کنند.

رشته مهندسی کامپیوتریک رشته پرکاربرد می باشد که نه تنها یکی از روش های ورود به شغل بانکداری است بلکه یکی از راه های ورود به بازار کار خیلی از شغل ها نیز می باشد.

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر می توانند در شغل پشتیبانی سیستم بانکی، بانکداری و متصدی بانکی فعالیت نمایند.

از آنجایی که سیستم‌های بانکی و بانکداری الکترونیکی مکانیزه شدند و کارمندان بانک باید از مهارت‌های بالایی برخوردار باشند پس در نتیجه استفاده از افرادی که توانایی استفاده از کامپیوتر و مباحث فناوری اطلاعات داشته باشند بسیار حایز اهمیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام