اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109266875522037
در دسترس نیست

طرز استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر

کد: 140109266875522037

، (اخبار رسمی): یکی از سوالاتی که هنگام خرید پلوپز برایمان پیش می‌آید، این است که پلوپز دیجیتال بگیریم یا معمولی؟ آیا کار با پلوپزهای دیجیتال سخت است و نمی‌توانیم به راحتی کارمان را راه بیاندازیم؟

طرز استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر
دیجیتال پارس خزر
طرز استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر
دکمه های پلوپز پارس خزر
طرز استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر
قابلیت های پلوپز پارس خزر دیجیتال

برای این که این ذهنیت که کار با پلوپزهای دیجیتال سخت است حل شود، طرز استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر را توضیح می‌دهیم که یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران است. 

نحوه کار با پلوپز چند کاره پارس خزر

پلوپزهای پارس خزر، از گذشته تا به امروز پرطرفدار بوده‌اند و رضایت تقریبا تمام کاربران را به دست آورده‌اند. پلوپزهای قدیمی، که بیشتر جایی برای پختن پلو یا کیک بودند، هنوز هم محبوبیت بالایی دارند اما خیلی از افراد ترجیح می‌دهند پلوپزهای چندکاره را بگیرند. طرز استفاده از پلوپز چندکاره پارس خزر، برخلاف چیزی که خیلی ها تصور می‌کنند اصلا دشوار نیست و با یاد گرفتن بخش‌های مختلف آن، از داشتن چند وسیله در خانه راحت می‌شوید و هم در فضا صرفه‌جویی می‌شود، و هم دردسر کمتری برایتان دارد. 

پخت پلو در پلوپزهای دیجیتال

تمامی دکمه‌هایی که برای پخت پلو در این پلوپز نیاز دارید، در جلوی آن تعبیه شده اند و تنها کافی‌ست مراحل را موبه‌مو دنبال کنید تا پلوی اعلا و خوش عطر ایرانی با ته دیگ برشته و طلایی آماده و نوش جان شود.

 ابتدا برنج را به میزان مد نظرتان بشویید و در قابلمه پلوپز بریزید. میزان آبی که به آن اضافه می‌کنید، باید یک پیمانه بیشتر از برنجتان باشد. اگر نیاز به روش دیگری برای اندازه گیری میزان برنج داشتید، باید به اندازه یک بندانگشت آب سطح برنج را بپوشاند. 

قابلمه را در پلوپز بگذارید و آن را روشن کنید و از دکمه های جلویی، گزینه پخت یا Cook را انتخاب کنید تا برنج به آرامی بپزد. با گزینه های روی مانیتور نیز می توانید رنگ تهدیگ و میزان برشته شدن آن را انتخاب کنید تا تهدیگ دلخواه شما پخته شود.

پخت ماکارونی با پلوپز دیجیتال

طرز استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر برای پخت ماکارونی هم بسیار ساده است چون گزینه‌های پخت غذاهای مختلف روی بدنه پلوپز وجود دارد.

برای پخت ماکارونی که یکی از لذیترین غذاها در دنیاست، تنها کافیست جداگانه سس آن را روی گاز آماده کنید و پس از آن، خیلی ساده آب را در قابلمه پلوپز جوش بیاورید و تمامی مراحل پخت را خیلی ساده طی کنید.

پخت حبوبات با پلوپز دیجیتال

پلوپزهای دیجیتال مانند یک اجاق گاز کامل می‌مانند و هر چیزی را می‌توانند بپزند. اگر مصرف حبوباتتان بالاست و می‌خواهید حبوبات را در زمانی کوتاه بپزید، می‌توانید از پلوپزتان کمک بگیرید. برای این کار کافیست بگذارید حبوبات از یک شب قبل در آب خیس بخورد. سپس حبوبات را آبکش کرده و برای هر یک پیمانه حبوبات 4 پیمانه آب بریزید. پخت حبوبات چیزی حدود یک ساعت زمان می‌برد اما اگر بعد از آن احساس کردید که هنوز سفت هستند، یک دور دیگر دستگاه را روشن کنید.

بخارپز کردن مواد غذایی

برای بخارپز کردن سبزیجات و موادغذایی دیگر می توانید از سبد بخارپز در پلوپز دیجیتال پارس خزر استفاده کنید. مواد موردنظر را روی سبد بچینید، مقداری آب در قابلمه پلوپز بریزید. از روی مانیتور گزینه ی بخارپز را انتخاب کنید و درب دستگاه را ببنید و منتظر پایان چرخه ی پخت باشید.

مزایای استفاده از پلوپزهای دیجیتال

  • با یاد گرفتن طرز استفاده از پلوپز دیجیتال پارس خزر، می‌توانید انواع خوراکی‌ها را به روش‌های زودپزی، آرام‌پزی یا بخارپزی آماده کنید.
  • نیاز به چندین وسیله برای پخت خوراک های مختلف ندارید و با کمک یک پلوپز چندکاره، هم در هزینه و هم فضا صرفه جویی می‌شود.
  • پلوپزهای دیجیتال مجهز به تایمر هستند و بدون این که نیاز باشد بالای سرشان باشید، می‌توانید به آن‌ها برنامه دهید که در زمان مشخصی روشن شوند و کارشان را انجام دهند.
  • پارس خزر یک برند معتبر ایرانی است که تمامی استانداردها در ساخت محصولاتش به کار رفته و در طی سالیان اعتبار زیادی بین ایرانیان به دست آورده است. اما چنانچه مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید، به‌راحتی می‌توانید آن را تعمیر، و در صورت اعتبار داشتن ضمانت نامه عوض کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار