اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109286880419036
در دسترس نیست

کرم پودر کلارنس بهتره یا استی لادر

کد: 140109286880419036

، (اخبار رسمی): کرم پودر پایه و اساس هر نوع سبک آرایشی است که به زیباتر شدن پوست صورت کمک قابل توجهی می کند. از آنجایی که داشتن پوستی صاف و شفاف تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد یکی از اولین کارهای میکاپ، زیرسازی با استفاده از کرم پودر است.

کرم پودر کلارنس بهتره یا استی لادر
کرم پودر کلارنس بهتره یا استی لادر
کرم پودر کلارنس بهتره یا استی لادر
کرم پودر استی لادر مدل Double Wear
کرم پودر کلارنس بهتره یا استی لادر
کرم پودر کلارنس مات Everlasting

مهم ترین هدف استفاده از این ابزار آرایشی پوشش دادن نواقص پوستی مانند لک، جای جوش، کک و مک و تفاوت های رنگی است. با انجام این موارد قطعا آرایش بی نقص تری خواهید داشت. در حال حاضر تعداد برندهای آرایشی مطرح که این محصول را تولید میکنند کم نیست.

اما فارغ از مسئله قیمت و برند نکته ای که باید در خرید کرم پودر صورت به آن توجه داشت، تایپ و تناژ رنگی پوست است که باید متناسب با هر فرد باشد. در ادامه مطلب به بررسی و مقایسه دو کرم پودر کلارنس و استی لادر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بررسی و مقایسه شباهت ها و تفاوت ها

استی لادر Double Wear           

کلارنس Everlasting

کشور     

امریکا

فرانسه

حجم

30 ml    

30 ml

پوشش دهی

بالا

متوسط رو به بالا

فینیش

مات

مات/مخملی طبیعی

ماندگاری 

24 ساعته

24 ساعته

تایپ پوستی           

انواع پوست           

انواع پوست

تعداد رنگ             

56         

24

درصد spf             

10         

15

ویژگی ها  

کنترل کننده چربی پوست، ضد آب  

مغذی و تقویت کننده پوست

مواد تشکیل دهنده 

آب، تیتانیوم دی اکسید، بدون ترکیبات روغنی، بدون کومدوژن      

عصاره کینوا و جو دوسر، سیلیکون، گلیسیرین، ویتامین E و اوره، حاوی عصاره ضدآلودگی کلارنس

کرم پودر استی لادر مدل Double Wear کرم پودر استی لادر یکی از بهترین کرم هایی است که تا به امروز به دلیل کیفیت عالی و پوشش دهی بسیار بالا، مورد استقبال و رضایت مشتریان قرار گرفته است.

این محصول با داشتن دوام 24 ساعته، شما را از تجدید دوباره بی نیاز میکند به همین دلیل برای مهمانی ها و جشن های طولانی مدت بسیار مناسب است.

از طرفی داشتن بافت سبک آن باعث شده تا یک گزینه مناسب حتی برای استفاده های روزانه نیز باشد؛ در حالیکه اغلب کرم پودرهای مجلسی به دلیل کاور بالا، بافت ضخیمی داشته و ممکن است روند تنفسی سلول های پوستی را مختل کنند به همین دلیل پیشنهاد میشود برای روتین های روزانه مورد استفاده قرار نگیرند.

داشتن مواد مغذی، تقویت پوست و مقاومت در برابر هوای مرطوب و شرجی نیز از دیگر ویژگی های این کرم پودر است. لازم به ذکر است که برند معروف و پرطرفدار استی لادر در بین بهترین برندهای آرایشی دنیا رتبه چهارم را در اختیار دارد.

مزایا:

  • ماندگاری و کاور بالا 
  • ضد آب و مقاوم در برابر تعریق 
  • تنوع رنگی بالا (56 طیف رنگی) 
  • فینیش مات 
  • بدون هیچ نوع مواد مضر مانند گلوتن ، پارابن ، الکل، چربی و ضد آکنه 
  • ضد حساسیت و ضد براقی 

معایب:

  •  عدم ایجاد آبرسانی و مرطوب کنندگی  
  • استفاده سخت از محصول به دلیل نحوه بسته بندی
  • میزان SPF کم 
  • قیمت بالا

روش پیدا کردن تناژ رنگ پوست برای کرم پودر استی لادر

آندرتن سرد–c 

افرادی که دارای تناژ سرد هستند رنگ پوست شان بدون هیچ گونه آرایشی رزی و هلویی است و زمانی که در معرض نور آفتاب قرار میگیرند پوست صورت شان فورا می سوزد.

آندرتن طبیعی–n 

افرادی که دارای این مدل پوست هستند توجه داشته باشند که این نوع پوست کاملا حد وسط است؛ به این معنا که از تناژ های زرد و رزی برخوردار نیستند.

آندرتن گرم–w 

افرادی که دارای این مدل پوست هستند، زمانی که هیچ آرایشی ندارند پوست صورت شان ته رنگ زرد و زیتونی دارد این مدل پوست ها باید از کرم های سری w استفاده کنند.

کرم پودر کلارنس مات Everlasting

از کلارنس می توان به عنوان یک برند درجه یک و بی نظیر محصولات پوستی و آرایشی در اروپا نام برد که موفق شده با استفاده از روش های ابتکاری فوق العاده مواد گیاهی و طبیعی را جایگزین مواد شیمیایی کند. این کرم پودر کلارنس مدل Everlasting پرطرفدار و معروف حاوی ترکیبات گیاهی است که باعث ایجاد لطافت و مرطوب کنندگی، یکدست شدن سطح پوست و برطرف کردن نواقص می‌شود.

این محصول برای افرادی که از کرم پودر استفاده روزانه دارند و همچنین انواع پوست ها مناسب است. عدم مسدودسازی منافذ پوستی یکی از نقاط مثبت آن بوده که مانع اخلال در گردش هوا و اکسیژن در پوست می‌شود؛ همچنین این کرم پودر بر اثر تماس و برخورد با لباس، ماسک، دست و... جابجا و پخش نمی‌شود.

مزایا:

  • دوام و پوشش بالا 
  • فینیش مات 
  • بافت فلوییدی سبک 
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست 
  • حاوی کمپلکس ضد آلودگی 
  • پوشش عیوب و لیفت کننده‌ 
  • برخورداری از رنگدانه‌های رنگی جو دو سر ارگانیک    
  • حاوی پودر بامبو،کینوا، عصاره های طبیعی کاسنی و جلبک قرمز که باعث روشن شدن پوست صورت می شود. 
  • 81 درصد این محصول از ذرات درخشان کننده ای شکل گرفته است که باعث می شود پوست شما در عرض سه هفته جوان ‌تر به نظر برسد.

معایب:

  • حاوی عطر (ممکن است برای پوست های حساس، آلرژی زا باشد)
  • قیمت بالا

بررسی و مقایسه کرم پودرهای کلارنس و استی لادر باهم

کرم پودر مات و پوست خشک تناسبی باهم ندارند، زیرا اغلب خطوط روی پوست را خشک و برجسته تر کرده و می تواند در طول روز احساس سفت شدن به پوست دهد. برند کلارنس فکر کرد که باید راه دیگری وجود داشته باشد و بنابراین بنیاد Clarins Everlasting راه اندازی شد.

زیرسازی مات با ماندگاری طولانی و آبرسان. تمام ویژگی هایی که کرم پودر کلارنس مدل مات Everlasting نیز دارد. محصولی ضدآب که در برابر تعریق، اشک و رطوبت مقاوم است. می‌توانید دنبال اتوبوستان بدوید، یک روز طولانی کار کنید، به یوگا بروید و تا صبح زود با دوستانتان وقت بگذارید، بدون اینکه آرایشتان تغییر کند.

از نظر دوام و ماندگاری نمیتوان گفت کدام کرم پودر بهتر است زیرا طبق ادعای شرکت های سازنده هردو محصول ماندگاری 24 ساعته دارند.

کرم پودرهای مات اصولا برای پوست های چرب ساخته شده اند که چربی و براقی پوست آنها را بگیرند، کرم پودر کلارنس Clarins Everlasting نیز مطمئناً جلوه ای مات دارد، پس اگر پوست خشکی دارید و میخواهید از این محصول استفاده کنید توصیه میشود که پوست خود را به خوبی لایه برداری کنید، از قبل یک کرم روز مرطوب کننده و حتی یک لایه اضافی پرایمر مغذی بزنید.

به این ترتیب می توانید با این کرم پودر ارتباط بهتری بگیرید. کرم پودر استی لادر مدل دبل ویر نیز به دلیل داشتن همین ویژگی اغلب توسط تایپ های پوستی چرب استفاده میشود.

این دو کرم در بسته بندی و درصد spf تفاوت هایی نیز باهم دارند. محصولات Everlasting برند کلارنس به طور کلی از spf 15% برخوردارند و این مقداری بیشتر از درصد اس.پی.اف استی لادر است، هم چنین بسته بندی پمپی کرم پودر کلارنس استفاده از آن را راحتتر میکند. هر دو محصول را میتوان با انگشت یا ابزارهای پخش کرمپودر روی صورت زد.

جمع بندی

افراد معمولا برای از بین بردن و محو کردن لکه ها و جای جوش روی صورت خود به دنبال کرم پودری هستند که اینکار را به صورت کاملا طبیعی انجام دهد. امروزه تعداد بسیار زیادی از انواع کرم پودر با ویژگی های درجه یک به بازار عرضه می شوند.

برای آشنایی و راهنمایی بیشتر شما در این مطلب مقایسه ای بین دو برند مطرح کلارنس و استی لادر انجام شد. اینکه کرم پودر کلارنس بهتره یا استی لادر، فارغ از ویژگی های آنها موضوعی است که بستگی به توقع و نیاز شما از یک محصول دارد.

هر کدام از این محصولات در نوع خودشان بهترین هستند و مزایای زیادی دارند، اما افراد باهم متفاوت اند حتی اگر تایپ پوستی یکسانی داشته باشند. به همین دلیل جواب این سوال برای هر فرد متفاوت است.

در این مطلب ویژگی های کلی این دو کرمپودر بررسی و بیان شد. در نهایت انتخاب با شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی