اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110156907516118
در دسترس نیست

معرفی بهترین سایت های تعمیر کولر گازی

کد: 140110156907516118

، (اخبار رسمی): معرفی بهترین سایت های تعمیر کولر گازی در تهران که با ارائه خدمات کولر گازی رد حال ایجاد آسایش و رفاه برای مشتریان عزیز میباشند جهت تعمیر کولر گازی خود با تهران سرویس آنلاین با شماره تلفن 66593368-22669196-44284743-77241505-55795334 تماس بگیرید

معرفی بهترین سایت های تعمیر کولر گازی
معرفی بهترین تعمیرکاران کولر گازی

معرفی بهترین سایت های تعمیر کولر گازی در تهران که با ارائه خدمات کولر گازی رد حال ایجاد آسایش و رفاه برای مشتریان عزیز میباشند جهت تعمیر کولر گازی خود با تهران سرویس آنلاین با شماره تلفن

در این مقاله سعی داریم به شما عزیزان بهترین سایت های خدماتی جهت ارائه تعمیرات کولر گازی را معرفی نماییم تا در صورت بروز مشکل در کولر گازی خود به نزدکترین شعبه یکی از این سایت ها تماس گرفته و منتظر حضور تکنسین در محل خود باشید.

تعمیر کولر گازی زرین سرویس 

تعمیر کولر گازی تهران تعمیرگاه 

تعمیر کولر گازی خدمت از ما

تعمیر کولر گازی تهران سرویس آنلاین

تعمیر کولر گازی آی پی امداد 

تعمیر کولر گازی و اسپلیت را به تهران سرویس آنلاین بسپارید :

تعمیر کولر گازی و اسپلیت، از حساسیت بالایی برخوردار است و به نیروی متخصص و ماهر نیاز دارد. با انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای، مطمئن خواهید بود که از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده خواهد شد. تعمیر کولرگازی و تعمیر کولر اسپلیت از سرویس‌های سرمایشی پر متقاضی، به خصوص در فصول گرم سال و شهرهای شرجی است.

برای تعمیرات کولر گازی، طبعا بهتر است که به صورت شخصی به آن اقدام نکنید. زیرا تعمیرات کولر اسپلیت، یک کار تخصصی است که در صورت نداشتن مهارت و تجربه کافی، علاوه بر آسیب به کولر، ممکن است به خود نیز آسیب برسانید. خدمت از ما، پلتفرمی است که می‌توانید در آن به بهترین متخصصین تعمیر کولر گازی، با مناسب‌ترین قیمت در محدوده جغرافیایی خود دسترسی پیدا کنید.

در این مطلب به نکاتی پیرامون تعمیر کولر اسپلیت اشاره می‌کنیم. خدماتی که یک تعمیرکار کولر گازی و اسپیلت ارائه می‌کند را بررسی می‌کنیم و همین‌طور عوامل تاثیرگزار بر قیمت تعمیر کولر گازی را با هم خواهیم دید. اگرچه تعمیر این کولرها را معمولا به طور شخصی انجام نمی‌دهیم ولی دانستن این اطلاعات کمک می‌کند تا در انتخاب یک تعمیر کار مطمئن کولر گازی، هوشمندانه عمل کنیم.

گارانتی تعمیر چیست؟

گارانتی تعمیر به معنای آن است که پس از تعمیرکولرگازی، اگر مجددا کولرگازی در همان قسمت تعمیر شده دچار عیب شد تعمیرکار تهران سرویس آنلاین به محل اعزام شده و به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد کولر خواهد کرد.

سرویس و تعمیر کولرگازی غرب تهران خود را به تهران سرویس انلاین بسپارید. زیرا تعمیرگاه معتبر تهران سرویس کار با داشتن نیرو های باسابقه و آموزش دیده می تواند در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین خدمات تعمیراتی خود به راحتی تمام برند های کولرگازی را تعمیر و سرویس نماید. قیمت مناسب و کیفیت کار بالا، یکی از ویژگی های ما می باشد.

مشکلات رایج در کولر گازی  

کولر گازی باد گرم میزند

اگر کولر گازی شما باد گرم میزند به معنای آن است که شارژ گاز کولر گازی شما خالی شده. اگر به تازگی کولر گازی را شارژ گاز کرده اید احتمالا مشکل کمپرسور کولر گازی می باشد. از دیگر  دلایل آن وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی نیز می باشد. البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در می توانید با تعمیر کولر گازی خود از مشاوره رایگان تهران سرویس کار برای فهمیدن دلیل این مشکل نیز استفاده نمایید.

لوله برگشت کولر گازی برفک می زند

از جمله مهم ترین دلایل برفک زدگی و یخ زدگی کولر گازی، گرفتی لوله های کولر گازی و یا مشکل گاز کولر گازی می باشد.

عدم وجود جریان هوا در کویل کولر گازی نیز می توانید موجب برفک زدگی کولر گازی شود.

سر و صدای کولر گازی

از جمله مهم  ترین دلایل سر و صدای کولر گازی شکستن پره های فن کولر گازی و تراز نبودن آن می باشد. سر و صدای کولر گازی همچنین از دلایل دیگری مانند وجود یک سجم خارجی در کولر گازی و یا شل و لق بودن پایه های کولر گازی می باشد.

شما می توانید پس از بررسی موارد ذکر شده اقدام نمایید و سپس اقدام به روغن کاری موتور کندانسور کولر گازی نمایید. اگر مشکل برطرف نشد در صورت نیاز با تهران  سرویس کار تماس بگیرید.

عدم هوا دهی کولر گازی

از جمله مواردی که مربوط به عدم هوا دهی کولر گازی می باشد گرفتگی لوله های کولر گازی و خرابی کمپرسور کولر گازی می باشد که در هر صورت نیاز به وجود یک تعمیر کار کولر گازی می باشد.

بوی سوختگی کولر گازی

بوی سوختگی کولر گازی اگر از خود کولر گازی باشد مربوط به نیم سوز شدن و عدم کارکرد درست کمپرسور کولر گازی می باشد و اگر از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد مربوط به سوختگی فن آن می باشد که در هر صورت می باست برای تعمیر کولر گازی با تعمیر کار کولر گازی تماس گرفت.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از دلالیل هزینه بالای برق اسپیلت ها نسبت به کولرهای آبی به خاطر درست استفاده نکردن از آن است. چرا که قرار گیری دستگاه در جای مناسب و تنظیم درجه دستگاه در هوای گرم باید به گونه استانداردی که دفترچه راهنما تعیین شده است باشد. علاوه بر آن سرویس و تعمیر نکردن کولر گازی های بعد از ۶ ماه کار نکردن قطعا باعث افزایش مصرف برق و همچنین بوجود آمدن خرابی خواهد شد.

تعمیر فوری کولر گازی

برای تعمیر فوری کولر گازی در تهران همین حالا میتوانید از طریق شماره تلفن هایی که در پایین صفحه درج شده با ما تماس بگیرید .ما در غرب ، شمال، شرق شمال و جنوب تهران به صورت تخصصی سرویس نصب و تعمیرات کولر گازی در انواع برندها ال جی سامسونگ و غیره را انجام می‌دهیم.نصب و سرویس و تعمیر فوری کولر گازی مورد نیاز را برای مشتری با بالاترین کیفیت برای وی به ارمغان می آوریم.از سرویس تا عیب یابی کولر گازی و تعمیرات آن توسط همکاران متخصص با تجربه ما در این مرکز انجام می شود.با توجه به اینکه تعمیرکاران ما از دانش روز دنیا برای نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی برای انواع برندهای مطرح برخوردار هستند پس با خیال راحت میتوانید دستگاه خود را برای تعمیر و سرویس کولر گازی به ما بسپارید و بعد از انجام سرویس های لازم از خنکی آن به اندازه روز اول لذت ببرید.از آنجا که رضایت مشتری از مهمترین نکات برای این مرکز است بنابراین تعمیرکاران ما با مسئولیت پذیری کامل و داشتن تخصص و تجربه خدمات مورد نظر شما عزیزان را انجام می‌دهند.پس با خیال راحت به متخصصان ما برای نصب سرویس و تعمیر کولر گازی اعتماد کنید و نتیجه آن را ببینید.

انتخاب تعمیرکار کولر گازی

اگر سابقه یا سررشته ای در تعمیر کولر گازی و تعمیر کولر اسپلیت ندارید، بهتر است از اقدام شخصی جهت تعمیر آن، صرف نظر کنید. این کار جز در پی داشتن خسارات بیشتر مالی، چیزی عاید شما نمی‌کند. امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و فضای وب، راهی وجود دارد که بتوانید بر اساس تجربه دیگران، یک تعمیرکار حرفه‌ای و مطمئن برای تعمیر کولرگازی خود انتخاب کنید.

در خدمت از ما امکانی فراهم شده که بتوانید به رایگان درخواست خود را برای تعمیر کولر گازی ثبت کنید و ظرف 30 تا 40 دقیقه، از چند تعمیرکار استعلام قیمت بگیرید. همچنین می‌توانید بر حسب نظرات کاربران قبلی و ثبت امتیاز آن‌ها، یک تعمیرکار با مهارت انتخاب کنید. با انتخاب نوع سرویس، امکان مشخص کردن تاریخ و ساعت دریافت خدمات مربوط به تعمیر و سرویس کولر گازی تهران و سایر شهرهای دیگر را نیز خواهید داشت.

خدمات تعمیرکار کولر گازی و اسپیلت

تعمیر کولر گازی و اسپیلت از جمله خدماتی به حساب می آید که بسیاری از مصرف کنندگان به آن نیاز پیدا خواهند کرد. به طور کلی تعمیر کولرگازی به تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد. زیرا اگر مشکلی در عملکرد دستگاه ایجاد شود، در صورت عدم رفع صحیح آن می تواند کارکرد کلی دستگاه را با اختلال مواجه نماید. از این رو باید تعمیر دستگاه خود را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید تا دیگر نیازی به تعمیر مجدد دستگاه خود نداشته باشید.

تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیرات کولرگازی در تهران سرویس آنلاین دارای دانش و تجربه بالایی در زمینه تعمیر انواع کولرگازی و اسپیلت های برندهای مختلف هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان هرگونه ایراد دستگاه شما را به طور کامل برطرف نمایند. بنابراین اگر نمی خواهید هزینه مجدد برای تعمیرات کولرگازی خود پرداخت کنید، بهتر است که از تعمیر کار کولرگازی در تهران سرویس آنلاین برای انجام این کار کمک بگیرید

نکاتی در رابطه با کولر گازی و اسپیلت که هیچ تعمیرکاری به شما نمیگوید!

نکات زیادی در رابطه با استفاده و تعمیرات کولر گازی وجود دارد که احتمالاً نمی دانید. این نکات عبارتند از:

  • کولر گازی رطوبت محیط را افزایش نمی دهد و در مناطق مرطوب بسیار موثر است.
  • نام انگلیسی کولر گازی Air Conditioner است.
  • توان کولر گازی حدود 2000 وات می باشد.
  • میزان انرژی مصرفی در کولر گازی به عواملی مانند محل نصب کولر گازی، سرویس، نگهداری و انتخاب ظرفیت مناسب با توجه به سایز بستگی دارد.
  • باید در نظر داشته باشید که برای هدر ندادن انرژی و استفاده بهینه از آن، اتاق خواب ها را خنک تر از 25 درجه سانتیگراد نکنید.
  • استفاده از کمپرسور با راندمان بالا به جای استفاده از کمپرسور قدیمی کولر گازی باعث افزایش راندمان کولر گازی شما می شود.
  • هنگام استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع از رطوبت گیر خودداری کنید.
  • برای صرفه جویی در مصرف برق، می توانید دمای ترموستات را کاهش دهید.
  • در خرید کولر گازی باید به خدمات پس از فروش و کارت گارانتی توجه کنید.
  • گاز کولر گازی اینورتر R410a و گاز مصرفی در کولر گازی معمولی R122 می باشد.
  • استفاده همزمان از چند کولر باعث پاره شدن فیوز می شود.
  • با استفاده از شیشه های انعکاسی، یو پی وی سی و شید یا کرکره می توانید ضمن بهره مندی از نور مفید خورشید، خنک کننده بهینه را تجربه کنید.
  • باید فیلترهای کولر گازی را هر ماه تمیز کنید.

تعمیرکار کولر گازی:

تکنسین های تهران سرویس آنلاین از تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده در آکادمی تعمیر و آموزش ما هستند و گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه و برخورد محترمانه از جمله تعهدات آنها در قبال کار در شرکت تهران سرویس آنلاین می باشد همچنین کارگاه های توجیهی در نحوه رفتار با مشتری و انجام صحیح کار برای این تکنسین ها برگزار شده همچنین نظارت و پیگیری کامل از لحظه ارسال تکنسین به محل تا پایان کار و حتی قیمت دهی صحیح به مشتری توسط کارشناسان شرکت برای شما عزیزان در نظر گرفته شده. و برخلاف بسیاری از شرکت های سرویس دهی اینترنتی که واسطه هستند و در صورت بروز هر مشکلی خود را کنار میکشند و سرویسکار و مشتری تنها میمانند تا مشکل خود را حل کنند ، ما این تعهد را میدهیم که از ابتدا تا انتها در کنار شما باشیم تا رضایت شما باعث رشد و ارتقا ما شود.

هزینه و قیمت تعمیر کولر گازی در تهران:

هنگامی که کولر گازی شما عملکرد مناسبی ندارد و اینکه به کلی از کار می افتد مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیر کولر گازی می باشد. هزینه تعمیرات کولر گازی بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید.اما کلیه تعمیرات کولر گازی در تهران سرویس آنلاین مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود.

هزینه ی تعمیرات کولرگازی چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ی تعمیرات کولر گازی در تهران سرویس آنلاین براساس نرخ نامه ی اتحادیه ی تعمیرات کولر گازی همان سال محاسبه میشود.در این میان مجموعه ی تهران سرویس آنلاین برای مشتریان خود تخفیف های متعددی در نظر گرفته است ، که با ثبت نام در باشگاه مشتریان ما و دریافت کد اشتراک شما نیز میتوانید از این تخفیف ها برخوردار شوید.

چه عواملی بر هزینه ی تعمیرات کولر گازی تاثیر میگذارد ؟

علت خرابی کولر گازی :
یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین هزینه، نوع خرابی دستگاه است ، برخی موارد خرابی دستگاه با یک تنظیم مجدد و یا تعویض یک قطعه ی کوچک کاملا قابل حل است ،اما در برخی موارد خرابی ها در حد قطعات حساس و بسیار گران  قیمت مانند مبدل و برد کولر گازی است.کاملا طبیعی است ، که هزینه ی تعمیرات این دو کولر هرگز یکسان نخواهد بود.

قطعات مصرفی :
در برخی خرابی ها تعمیرات کولر گازی تنها با تعویض یک قطعه کاملا بر طرف میشود ، اما در برخی دیگر تعداد قطعات مصرفی در پکیج بسیار بیشتر است ، که این موضوع یک فاکتور مهم در تعیین هزینه ی تعمیرات کولر گازی محسوب میشود.

برند کولر گازی :
برند کولر گازی یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه های تعمیراتی شما خواهد بود ، چرا که هزینه ی خرید قطعات کولر گازی های خارجی بسیار بیشتر از قطعات کولر های ایرانی بوده.و با توجه به کمیاب بودن این قطعات اغلب شما باید هزینه ی بیشتری صرف خرید آنها کنید.

چگونه هزینه ی تعمیرات کولر گازی خود را کاهش دهیم؟

با توجه به شرایط موجود و تحریم های ایجاد شده برای کشور عزیزمان بهتر است ، در هنگام خریدکولر گازی از برندهای معتبر ایرانی خریداری کرده تا علاوه بر استفاده از گارانتی ۵ ساله از خدمات پس از فروش آنها نیز به راحتی استفاده نمایید ، در این میان شما برای خرید قطعات مصرفی کولر گازی خود نیز دچار مشکل نخواهید شد،چرا که علاوه بر فراوان بودن قطعات این برندها هزینه ی خرید آنها نیز بسیار کمتر از قطعات برندهای خارجی است.
مهمترین نکته برای کاهش هزینه های تعمیراتی توجه و اهمیت بسیار به سرویس سالانه ی کولر گازی است،این امر علاوه بر کاهش هزینه های تعمیراتی شما طول عمر کولر گازی را نیز به مقدار قابل توجهی افزایش میدهد.

تعمیرات کولر گازی در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید .

تعمیرات کولر گازی در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین با ضمانت ۶ ماه بهرمند شوند.

تعمیرات کولر گازی در شرق تهران :

تهران سرویس آنلاین تعمیر کولر گازی را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با ۷۷۲۴۱۵۰۵

تعمیرات کولر گازی در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر کولر گازی مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی ۶۶۵۹۳۳۶۸

تعمیرات کولر گازی در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۴۳۴ تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب کولر گازی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین :

برای ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین میتوانید به نزدیکترین شعبه ما به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیامک مشخصات خود برای کارشناسان ما ارسال کنید،پس از ارسال پیامک کارشناسان تهران سرویس آنلاین با شما تماس خواهند گرفت و نزدیکترین تکنیسین را برای شما اعزام میکنند.مشترکین قبلی با بیان کد اشتراک و یا شماره فاکتور قبلی میتوانند از ۱۰ درصد تخفیف مجموعه ما بهرمند شوند.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

در حال عادی بعد از تماس شما با مجموعه تهران سرویس آنلاین و ثبت سفارش نزدکترین تکنیسین در کمتر از ۱ ساعت به محل شما اعزام خواهد شد.در صورت در نظر داشتنن ساعت خاصی از شبانه روز برای حضور تکنیسین ساعت مد نظر را با کارشناسان در میان بگذارید ،تا در ساعت مقرر شده تکنیسین به محل شما اعزام شود.

اگر از ارائه خدمات کولر گازی ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

بعد از اتمام ارائه خدمات توسط کارشناسان در صوررت عدم رضایت از نحوه انجام کار و یا هرگونه مشکل پیش امده کافیست با شماره تماس مرکزی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شکایت شما از طریق دفتر مرکزی پیگیری شود و نتیجه آن به شما ابلاغ شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان