اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186910321975
در دسترس نیست

دستگاه پرینتر سه‌بعدی ضایعات مواد اولیه را به کمترین حالت ممکن می‌رسد

کد: 140110186910321975

، (اخبار رسمی): سخت بودن و پیچیدگی مدلی که قصد داریم آن را پرینت سه‌بعدی بگیریم برای این دستگاه مهم نیست چرا که توانایی تولید هر نوع طرح پیچیده را دارد.

خرید پرینتر سه‌بعدی این دستگاه انواع طرح‌های سه‌بعدی را به کمک نرم‌افزارهای  مخصوص این کار دریافت کرده و طرح موردنظر را به فایل‌های لایه‌لایه تبدیل کرده و مواد اولیه را نیز لایه‌لایه طوری روی‌هم می‌گذارد تا نتیجه کار به شکل فایل وارد شده پرینت شود.

از مزیت‌های خرید دستگاه پرینتر سه‌بعدی این است که ضایعات مواد اولیه به کمترین حالت ممکن می‌رسد و این امر باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌شود و همچنین هزینه ساخت قالب به طبع کمتر می‌شود. سخت بودن و پیچیدگی مدلی که قصد داریم آن را پرینت سه‌بعدی بگیریم برای این دستگاه مهم نیست چرا که توانایی تولید هر نوع طرح پیچیده را دارد. این تکنولوژی تقریباً در تمام صنایع قابل‌استفاده است.

قیمت پرینتر سه‌بعدی قیمت این دستگاه به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در ادامهٔ مقاله به برسی عامل‌های مؤثر و تأثیرگذار در قیمت پرینترها بر اساس تفاوت آنها می‌پردازیم.

عوامل تأثیرگذار در قیمت‌گذاری قیمت‌گذاری بر اساس عامل‌های گونانی است. بسته به نوع و مدل پرینتر قیمت‌ها متفاوت است و عوامل مؤثر در نام‌گذاری شامل موارد زیر است:

افزودن آپشن ماژول لیزر داشتن دوربین اینترنت Ups Wfi

برای خرید دستگاه چاپگر خوب چقدر باید هزینه‌کرد؟ اگر قصد دارید قطعه‌های کوچک تولید کنید می‌توانید به سراغ خرید پرینترهای سه‌بعدی خانگی بروید و از آن برای تولید محصولات خود استفاده کنید که قیمت آن از حدود 9 میلیون تومان به بالاست. اما اگر هدف شما تولید قطعات در اندازه‌های بزرگ‌تر است به طور مثال اگر کار شما دررابطه‌با قطعات خودرو است (مثل آینه ماشین، سپر و..) می‌توانید با خرید پرینترهای سه‌بعدی FDM که قیمت آن مابین 40تا 170 میلیون متغیر است کار خود را گسترش دهید.

خرید پرینتر سه‌بعدی صنعتی با استفاده از این تکنولوژی در صنعت که مهم‌ترین شاخه آن FDM است می‌توان از آن برای چاپ قطعات و لوازم پلاستیکی در صنعت که به‌واسطهٔ نمونه‌های کامپیوتری به شکل سه‌بعدی طراحی شده‌اند کمک گرفت.

کاربرد ماشین‌آلات صنعتی چاپگر سه‌بعدی: دارای کاربرد ای متنوعی است و در صنایع مختلف قابل‌استفاده هستند از نمونه شغل‌هایی که در آن می‌توان از چاپ‌های سه‌بعدی بهره برد:

 

  1. معماری: ساخت طرح‌های معماری در ابعاد مختلف مانند ماکت‌های معماری
  2. پزشکی و دندانپزشکی: ساخت و تولید انواع عضوهای مصنوعی بدن
  3. صنعت: تولید قطعه‌های صنعتی کمیاب و پیچیده
  4. میراث ‌فرهنگی: ساخت آثار تاریخی به کمک داشتن طرح‌های کامپیوتری از آن
  5. رباتیک: ساخت انواع قطعات مرتبط با رشتهٔ رباتیک
  6. شیمی: انواع مدل‌سازی برای ساخت مدل‌های مولکولی
  7. خودروسازی: ساخت و تولید انواع قطعات موردنیاز برای ساخت خودرو

جمع‌بندی مطالب از مهم‌ترین نکات به هنگام خرید پرینتر سه‌بعدی این است که به‌خوبی از هدف خرید آگاه باشیم و خرید چاپگر سه‌بعدی بسته به نوع و اندازه قطعه‌هایی که قصد تولید آنها را داریم متفاوت است؛ زیرا اندازه و کاربرد هر دستگاه بسته به نوع کاربردش متفاوت است.

در نظر داشته باشید که قبل از خرید دستگاه پرینتر سه‌بعدی باید به ویژگی‌های آن دقت کنیم و از کارشناس فروش مشاوره بریم. بل از انجام خرید از شرکت یا طرف مقابل خود این اطمینان را حاصل کرده که شرکت آنها ثبت شده باشد و شماره کارت‌های رسمی به شما داده باشند. باتوجه‌به اطلاعات عنوان شده اگر در انتخاب به هنگام خرید دچار شک و تردید شده‌اید جهت راهنمایی و مشاوره می‌توانید از فروشگاه آنلاین تری دی استار دیدن نمایید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار