اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112057178519036
در دسترس نیست

بهترین ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب با منافذ باز

کد: 140112057178519036

، (اخبار رسمی): کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب کرمی است، که پوست را چرب تر نکند. وجود چربی بیش از اندازه روی سطح پوست موجب بسته شدن منافذ و در نتیجه بروز جوش و آکنه خواهد شد. این اتفاقی است که اکثر تایپ های چرب با آن درگیرند.

بهترین ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب با منافذ باز
بهترین ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب با منافذ باز

بهترین ضد آفتاب بی رنگ برای پوست چرب با منافذ باز، کرم ضد آفتابی است که بر پایه آب بوده و دارای بافتی سبک باشد. پوست های چرب اگر از کرم های حاوی روغن با بافت سنگین استفاده کنند، ممکن است دچار آکنه شوند. مورد دیگر در خرید کرم ضد آفتاب فاکتورهای محافظتی است. این دسته از افراد باید از کرم هایی استفاده کنند، که داری فاکتور طیف گسترده باشند. یعنی تمامی اشعه های UVA و UVB را پوشش دهد.

اگر سایر مراحل روزانه روتین پوستی را انجام نمیدهید باز هم به شما توصیه میکنیم از زدن کرم ضد آفتاب غافل نشوید. در ادامه چند مدل از بهترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ مناسب برای تایپ چرب با منافذ باز را معرفی خواهیم کرد که شما راحت تر، کرم مناسب خود را انتخاب کنید. 

6 مدل ایرانی و خارجی کرم ضد آفتاب سازگار با پوست چرب 

1. ضد آفتاب فیوژن واتر SPF50 بدون رنگ ایزدین

ضد آفتاب ایزدین با تولید انواع و اقسام کرم های مراقبتی آفتاب، پرچم دار برندهای تولید کننده این محصول در دنیا میباشد. استفاده از کرم فیوژن واتر بی رنگ ایزدین نیز، یک گزینه ایده آل برای تایپ های چرب تا نرمال میباشد. این محصول 5 ستاره از آخرین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار بوده و با بافت فیوژن بر پایه آب حس سنگینی یا چسبندگی روی پوست ایجاد نخواهد کرد. این محصول هم چنین قابل استفاه روی پوست های نم دار و مرطوب و حتی در اطراف چشم است. این کرم ضد آفتاب بی رنگ به دلیل داشتن اسید هیالورونیک قادر به مرطوب نگه داشتن پوست بوده و عدم وجود پارابن، الکل و چربی در ترکیبات آن گواه از بهترین بودن این محصول میدهد.

2. ضد آفتاب بی رنگ آنتی آکنه پوست چرب و جوش دار +SPF50 درماتیپیک

ضد آفتاب درماتیپیک با فرمولاسیون فرانسوی، در ایران بسته بندی شده و به بازار ارائه می شوند. این ضد آفتاب مناسب پوست های چرب و مختلط می باشد. این کرم به کمک یک ترکیب آنتی اکسیدان بی نظیر، آسیب های ناشی از اشعه خورشید و UV به DNA را کاهش می دهد؛ همچنین ترشح سبوم را تنظیم کرده، جوش ها را کاهش داده و ضمن کم کردن اندازه منافذ، ساختار پوست صورت را نیز یکدست می کند. ضد آفتاب پوست چرب درماتیپیک، بی رنگ بوده و از همین رو مناسب استفاده آقایان و خانم ها میباشد. این کرم در برابر آب و تعریق پوست مقاوم است. 

3. فلویید ضدآفتاب پوست چرب EXFOLIAC نوروا

ضد آفتاب بی رنگ بعدی در لیست بهترین ها، متعلق به برند فرانسوی نوروا میباشد. این محصول مناسب برای پوست های چرب و جوش دار بوده و حاوی کمپلکس منحصر به فردی است که علاوه بر محافظت، ترشح چربی را در پوست کنترل می کند. بافت بافتی فلوییدی و سبک آن هرگز روی پوست ایجاد حس چربی و سنگینی نخواهد کرد و از براقی پوست نیز جلوگیری میکند. این محصول با داشتن SPF+50 حداکثر محافظت از پوست را در برابر اشعه های UVA وUVB ارائه میدهد.

4. ضد آفتاب فلویید +SPF50 پوست چرب و مختلط اسکین وان

این محصول ایرانی به دلیل داشتن ترکیب سبورداکتیل در ساختار و فرمولاسیون خود توانسته در لیست بهترین ضد آفتاب های پوست چرب با منافذ باز قرار بگیرد. این ترکیب به حفظ رطوبت طبیعی، قابلیت انعطاف پذیری، کنترل ترشح چربی و جمع شدن منافذ باز پوست کمک می‌کند. این ضد آفتاب بی رنگ فاقد چربی، با بافت سبک و ایجاد حس مخملی به سرعت جذب پوست شده بدون آنکه رد سفیدی از خود باقی بگذارد. مزیت این کرم ضد آفتاب نسبت به سایر نمونه های معرفی شده مناسب بودن آن از هر جهت برای پوست و محافظت در برابر اشعه UV، مادون قرمز، آبی و نور مرئی میباشد.

5. ضد آفتاب SPF50 پوست چرب و مستعد آکنه سی بی

ضد آفتاب پوست چرب CB با قدرت جمع کنندگی منافذ و داشتن خواص ضد جوش و بدون چربی گزینه بعدی در لیست بهترین هاست. این ضد آفتاب بافتی سبک و بدون رنگ روی پوست داشته و فیلترهای شیمیایی و فیزیکی آن به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA و IR محافظت می کنند. گلیسیرین موجود در ترکیبات این محصول ایرانی موجب نرمی پوست شده و از خشکی آن جلوگیری میکند.

جمع بندی:

استفاده روزانه کرم ضد آفتاب مخصوصا برای کسانی که بیشتر در معرض نور خورشید قرار دارند توصیه می شود. افراد با تایپ پوستی چرب اکثرا دارای منافذ بازی هستند که در صورت عدم رعایت روتین پوستی اجازه ورود آلودگی ها و رادیکال های آزاد در محیط را به پوست خود داده و جمع شدن باکتری ها در این منافذ موجب بسته شدن آنها میشود. در نتیجه همه این اتفاق ها شاهد بروز جوش، لک و آکنه خواهیم بود.

همانطور که میدانید کرم ضد آفتاب برای همه یکسان نبوده و هر تایپ پوستی باید از نوع سازگار با پوست خود استفاده کند. در بین بهترین ضد آفتاب فرانسوی مدل هایی هستند که با توجه به کیفیت بالا قیمت مقرون به صرفه ای داشته و افراد میتوانند به سادگی آنها را تهیه و خریداری نمایند. 

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های چرب در کنار شستن و پاکسازی پوست، جزو موارد حائز اهمیت در روتین پوستی افرادی است که پوست چرب و مستعد جوشی دارند. در این مطلب 5 مدل ایرانی و خارجی از بهترین کرم های ضد آفتاب پوست چرب با منافذ باز معرفی شد. امید است که با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 076336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی