اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203237332616238
در دسترس نیست

استخدام بدون سابقه کار در اصفهان

استخدام بدون سابقه کار در اصفهان

کد: 140203237332616238

، (اخبار رسمی): فرصت های شغلی جهت استخدام در اصفهان با حقوق بالای 10 ملیون و با بیمه تکمیلی در شرکت ها و کارخانه های معتبر

 استخدام بدون سابقه کار در اصفهان
استخدام در اصفهان

جدید ترین موقعیت های استخدام در اصفهان با بیمه تکمیلی

استخدام بدون سابقه کار در اصفهان 

با توجه به تراکم جمعیت طبیعی است که بازار کار و حتی فرصت های شغلی جهت استخدام در اصفهان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، اصفهان یکی از کلانشهرهای تاریخی و زیبای ایران به دلیل داشتن انبوهی از مناطق تاریخی، گردشگری و البته طبیعی بسیار مورد توجه مردم و حتی گردشگر های خارجی قرار گرفته است.

همان طور که اشاره شد، موقعیت های مختلفی جهت استخدام در اصفهان برای افراد کارجوی ساکن این شهر و حتی در بسیاری موارد برای افراد مهاجر وجودارد، موقعیت هایی که در زمینه های صنعتی، خدماتی، گردشگری، تولیدی، آموزشی، حمل و نقل، بازرگانی، شبکه و کامپیوتر و... وجود دارند.

مسئله بالا بودن تنوع موقعیت های شغلی باعث شده که حتی از سایر شهرها و استان های مجاور جهت اشتغال و کاریابی به این استان مهاجرت کنند، زیرا نسبت به سایر استان ها یافتن شغل و حتی راه اندازی کسب و کار بسیار راحت تر است.

افراد بدون سابقه و حتی بدون مهارت در موقعیت های شغلی مختلفی مشغول به کار شده، موقعیت هایی که برای افراد کارجو علاوه بر حسب درآمد جنبه مهارتی دارند، هم چنین وجود بیش از 60 مرکز علمی و دانشگاهی در استان اصفهان، فرصت های شغلی متعددی در این زمینه ایجاد شده و حتی افراد فارغ‌التحصیل پس از دریافت مدرک تحصیلی خود امکان تدریس در این مراکزآموزشی را دارند.

آگهی ها معمولا در سایت های کاریابی آنلاین به اشتراک گذاشته می‌شوند، آگهی هایی را هم می‌توان یافت که سابقه کاری برای کارفرما مهم نیست و انتظار سابقه از نیروی های استخدامی ندارند، این کارفرمایان معمولا با گذاشتن دوره های آموزشی نیروی مورد نظر خود را آماده می‌کنند تا پس از کسب تجربه و مهارت‌های لازمه بتوانند شاغل شوند.

در این صورت هم کارفرمایان نیروی استخدامی را به آن گونه که می‌خواهند آموزش داده و ایجاد ذهنیت می‌کنند و هم کارجو هایانی که سابقه کاری ندارند امکان استخدام در حین اینکه تجربه کسبب می‌کنند را دارند.

استخدام با حقوق بالای 10 میلیون اصفهان
معمولا با توجه به آگهی های ثبت شده  در سایت های کاریابی آنلاین جهت اشتغال در استان اصفهان معمولا حقوق هایی که کارفرمایان برای نیروی های خود در نظر می‌گیرند طبق حقوق قانون کار است و معمولا دارای بیمه بوده و حتی در برخی موارد با اضافه کاری برای نیروی های خود حقوق اضافه کاری نیز پرداخت می‌کنند.

کارجویان مورد نظر این موضوع را در نظر داشته باشند که برای استخدام با حقوق بالای 10 میلیون باید رزومه و هم چنین مهارت قابل توجهی هم داشته باشند که توسط شرکت و کافرمایان جذب شوند.

مهم ترین عناوین شغلی با حقوق بالای 10 میلیون در اصفهان

برنامه نویسی : برنامه نویسی   computer programming  از جمله شغل های به روز و پول ساز نه تنها ایران بلکه در سراسر جهان است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی بازار کار این رشته هم روز به روز در حال افزایش است.

کارشناس سئو: سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فرآیندها و تکنیک‌هایی است که برای بهبود رتبه ویدجت صفحات وب در نتایج موتورهای جستجوی اینترنتی انجام می‌شود.

سئو شامل عملیات داخلی و خارجی بر روی وب‌سایت است که هدف آن بهبود رتبه صفحه در نتایج جستجو و افزایش ترافیک وب سایت است.

طراحی سایت: درامد شغل طراحی سایت به وسعت و نوع پروژه‌هایی که یک طراح سایت بر عهده می‌گیرد، متفاوت است. به طور کلی، بر اساس آمارهایی که در دسترس هستند، می‌توان گفت که متوسط درآمد یک طراح سایت از 100 میلیون به بالا شروع می‌شود. البته این میزان درآمد به صورت قابل توجهی با توجه به موقعیت و شرایط کاری متغیر است.

مهندس عمران: به طور کلی، به دلیل اینکه مهندسان عمران برای طراحی و اجرای پروژه‌های پیچیده و بزرگ استخدام می‌شوند، درآمد آن‌ها بیشتر از متوسط بوده و ممکن است به سهامدار قابل توجهی تبدیل شود، اما می‌تواند به شدت متغیر باشد و بسته به عوامل مختلفی مانند تحصیلات، تجربه و محل کار، متفاوت باشد.

مترجی: درآمد شغل مترجی بستگی به شغلی که قرار است انجام شود و همچنین محل شغل دارد. به طور کلی، درآمد شغل مترجی به صورت ماهانه یا سالیانه تعیین می‌شود و می‌تواند با توجه به میزان تجربه، تخصص و فرصت‌های شغلی در بازار کار متفاوت باشد.

جراح: به طور کلی، می‌توان گفت که درآمد یک جراح در ایران از 20 میلیون شروع می‌شود، البته باید توجه داشت که این فقط یک برآورد تقریبی است و می‌تواند بسته به شرایط مختلف از جمله محل کار، مجوزها و تجهیزات پزشکی مورد استفاده، بالاتر یا پایین‌تر باشد.
لازم به ذکر است که درآمد جراحان در ایران همچنان در حال افزایش است و برخی منابع حاکی از آن هستند که در طول سال‌های اخیر، درآمد جراحان در ایران رشد قابل توجهی داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام