اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204067354822307
در دسترس نیست

روش شستن ظروف لب طلا

روش شستن ظروف لب طلا

کد: 140204067354822307

، (اخبار رسمی): بسیاری از ما بعد از خرید ظروف لب طلا، نگرانی پاک شدن طلای آن را داریم. باید توجه داشته باشید که برای اینکه طلای فنجان یا لیوان شما پاک نشود، به دو نکته باید توجه کنید :

روش شستن ظروف لب طلا
خرید فنجان لب طلایی

اول از همه باید فنجان لب طلایی خود را از یک فروشگاه مطمئن بخرید. در حال حاضر انواع مختلفی از طلا با درصد خلوص های متفاوت در بازار ایران وجود دارد. پس در مرحله اول باید به فروشگاهی که از آن فنجان لب طلا یا لیوان لب طلا میخرید توجه کنید. همانطور که در مقاله های قبل گفتیم، بهترین طلا برای استفاده در ظروف بلوری، طلای 12% از کشور هلند می باشد. خوشبختانه تیم فنجون استور با چندین سال سابقه در زمینه رنگ آمیزی و فروش بلور، از همین طلا برای رنگ آمیزی محصولات استفاده می کند. پس شما می توانید با خیالی راحت از فروشگاه ما خرید کنید.

– نکته دوم که باید برای پاک نشدن طلای فنجان لب طلا یا لیوان لب طلا به آن توجه کنید، شست و شوی صحیح فنجان و لیوان می باشد. اگر شما روش صحیح شست و شوی فنجان لب طلا و لیوان لب طلا را ندانید، با چند اشتباه ساده باعث پاک شدن لبه ی طلایی فنجان و لیوان خواهید شد.

در ادامه این مقاله به بررسی فرایند لب طلایی کردن فنجان ها و روش صحیح شست و شوی آن ها خواهیم پرداخت

مراحل لب طلایی کردن فنجان ها

برای این که یک فنجان، لیوان، استکان و یا… لب طلایی شود، باید چند مرحله را پشت سر بگذاریم.

بعد از فراهم شدن محصول خام، باید طلای مورد نیازمان را فراهم کنیم. طلای مورد استفاده در فروشگاه فنجون استور، طلای 12% از کشور هلند می باشد که در حال حاضر بهترین طلای موجود می باشد.

سپس محصولات خام را از بسته بندی شان خارج می کنیم و روی تخته هایی می چینیم تا آماده رنگ آمیزی شوند.

بعد از این مرحله نقاش بلور با صبر وحوصله هر فنجان یا لیوان را روی دیسک مخصوص قرار می دهد. سپس با یک دست دیسک را می چرخاند و با یک دست قلم آغشته به طلا را روی لبه فنجان می گذارد. با این کار لبه فنجان به طور کامل به طلا آغشته می شود. (نکته مهمی که در این مرحله وجود دارد، صبر نقاش می باشد. در بسیاری از کارگاه ها به دلیل حجم زیاد کار و بی حوصلگی نقاش، فرایند لب طلا شدن فنجان به روش صحیحی انجام نمی شود. این امر باعث می شود که لبه طلایی فنجان کج و نا میزان باشد و یا برخی از قسمت های لبه، به طور کامل به طلا آغشته نشود. پس در خرید محصول لب طلایی باید به این نکات توجه کنید.

بعد از این که فنجان لب طلا شد، باید درون کوره قرار بگیرد تا طلای آن بپزد. این کوره ها، کوره های مخصوصی هستند که دمای آن ها تا 1000 درجه سانتی گراد بالا می رود. طلا باید در دمای 610 درجه بپزد.

بعد از پخت طلا و خنک شدن فنجان ها، آن ها را درون بسته های خودشان قرار می دهیم.

با توجه به نکاتی که گفتیم در خرید فنجان لب طلایی مانند یا قهوه خوری لب طلا باید به چند نکته توجه کنید:

اول از همه این که طلای محصول باید طلای مرغوبی باشد. همانطور که گفتیم در تیم فنجون استور از طلا 12 درصد کشور هلند استفاده می کنیم.

بعد از آن باید توجه داشته باشید که محصول به طور صحیح باید لب طلا شده باشد. یعنی لبه طلایی کج نباشد. یا جایی از لبه بدون طلا نباشد و…

بعد از آن نیز باید توجه داشت که این طلا به طور صحیح پخته شده باشد.

اگر موارد فوق را رعایت کردید، تبریک می گوییم شما یک محصول بدون عیب را خرید کرده اید. حال تنها نکته ای که باید رعایت کنید، روش شست و شوی صحیح ظروف لب طلا است.

روش شست و شوی ظروف لب طلا

به طور کلی برای شست و شوی یک فنجان لب طلا یا یک لیوان لب طلا یا هر ظرف لب طلای دیگر باید به دو نکته توجه کنید:

از ماشین ظرف شویی استفاده نکنید.

از شوینده های اسیدی و همچنین شوینده های بسیار قوی(مثل وایتکس) استفاده نکنید.

ماشین های ظرفشویی برای شست و شو از سنگ نمک استفاده می کنند. از طرفی آب در این دستگاه ها با شدت بسیار قوی پمپاژ می شود. همچنین قرص های ماشین ظرف شویی دارای موادی هستند که باعث می شود پایداری طلا روی فنجان بسیار کم باشد. پس در مرحله اول باید استفاده از ماشین ظرفشویی را برای ظروف لب طلا ممنوع کنید. البته شست و شوی با ماشین ظرفشویی به یک باره طلای محصول را پاک نمی کند اما پایداری طلا را به شدت کاهش می دهد به طوری که در شست و شوی بعدی، طلا به سادگی از روی محصول پاک می شود.

نکته بعد این که به هیچ وجه نباید از شوینده های اسیدی مانند وایتکس و یا سفید کننده ها استفاده کنید. اسید موجود در این شوینده ها موجب از بین رفتن بافت طلا می شود و به سادگی طلای محصول را از بین می برد.

شاید در این جا بگویید که اگر فنجان لب طلا رنگ چای را به خود گرفته بود چه کنیم؟

در جواب می گوییم که در صورتی فنجان رنگ چای را به خود می گیرد که بعد از استفاده شسته نشود. در بسیاری از موارد اتفاق می افتد که بعد از استفاده از یک ظرف آن را نمی شوییم و ساعت ها درون سینک ظرفشویی می ماند..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل