اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204137366219045
در دسترس نیست

بهترین برند زمین شوی صنعتی

کد: 140204137366219045

، تهران , (اخبار رسمی): اسکرابر یا زمین شوی چیست ؟ اسکرابر ها دستگاه های حرفه ای شستشو کف می باشند و در مدت زمان کوتاهی مساحت زیادی را می شویند و خشک می کنند

بهترین برند زمین شوی صنعتی
بهترین برند زمین شوی صنعتی

اهمیت شستشوی کف با دستگاه های مکانیزه

با توجه به اهمیت بالای پاکیزگی و ارتقا سطح بهداشت در محیط‌های مختلف از جمله  محیط های صنعتی، تجاری، اداری و حتی مسکونی و تاثیر قابل توجه آن بر افراد حاضر در محل و مراجعه کنندگان، همچنین هزینه‌ی بالا و اتلاف زمان در روش‌های سنتی، تولید و عرضه ابزارهای مکانیزه نظافت و استفاده از آن ها بسیار افزایش یافته است. دستگاه شستشوی کف دارای مزیت هایی است که برای استفاده کنندگان بسیار مناسب می‌باشد، از جمله مزیت های نظافت و شستشوی کف با دستگاه های مکانیزه می‌توان به آن اشاره کرد صرفه جویی در زمان و هزینه و جلوگیری از هدر رفت منابع می‌باشد. تنوع موجود در دستگاه‌ کف شوی سبب شده تا مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود به راحتی قادر به انتخاب ابزار مناسب خود باشند. انتخاب و خرید دستگاه شستشوی کف مناسب برای محل مورد نظر، نیاز به آشنایی و نحوه کارکرد آن ها دارد که در این مقاله سعی می‌شود که با معرفی آن ها و بررسی وجه تمایز هر یک، دستگاه مناسب برای نظافت مدارس را معرفی کنیم.

خرید اسکرابر صنعتی در بازار ایران

خرید اسکرابر برای مجموعه‌های بزرگی مثل ورزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های بزرگ، اماکن مذهبی پرتردد و … بسیار بسیار اهمیت دارد، زیرا استفاده از این دستگاه برای پیشبرد فرآیند نظافت در این اماکن ضرورت دارد. نظافت و شستشوی کف با استفاده از کف شوی صنعتی به مراتب راحت‌تر از روش‌های قدیمی بوده و با سرعت بیشتری نیز انجام خواهد شد. به همین جهت افراد و مجموعه‌های مختلف برای خرید اسکرابرها حساسیت زیادی به خرج می‌دهند؛ چرا که مایلند دستگاه را با کیفیت بالا و کارکرد مناسب خریداری نمایند، اما آیا می‌دانید با کیفیت ترین برند اسکرابر چه نام دارد؟ برای دریافت پاسخ سؤال خود ادامه‌ی مطلب را با دقت دنبال کنید.

آشنایی با بهترین تولید کننده اسکرابر

از آنجا که دستگاه اسکرابر نقش مهمی را در کمک به فرآیند نظافت ایفا می‌کند و در سراسر جهان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، کمپانی‌های مختلفی اقدام به تولید این نوع دستگاه کرده‌اند. این دستگاه که در دو مدل دستی و خودکار، با سرنشین و بدون سرنشین تولید و عرضه شده است، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و توسط کمپانی‌های خارجی تولید و عرضه شد. از میان کلیه‌ی تولید کنندگان داخلی و خارجی کمپانی ایتالیایی comac توانسته است با استفاده از دانش و فناوری روز دنیا دستگاه‌های با کیفیت و عملکرد مطلوب تولید نماید. که نماینده رسمی آن ( شرکت اتحاد صنعت صدرا ) نیز در ایران مستقر است و تمامی خدمات پس از فروش گارانتی و تعویض و تعمیر قطعات را انجام می دهد

اسکرابر  Comac را اورجینال بخرید!

اگر بخواهید دستگاه کف شوی صنعتی شما برای سال‌های متمادی بدون مشکل و دردسر کار کرده و زمین را به خوبی تمیز کند، لازم است اسکرابرهای این برند خارجی را به صورت اصل خریداری کنید. لازم است که حتماً نماینده این شرکت را برای خرید پیدا کنید تا در بازار محصولات فیک متضرر نشوید. خوشبختانه این کمپانی ایتالیایی در ایران نیز نماینده انحصاری دارد و به راحتی و تنها با چند کلیک ساده هم می‌توانید از آن خرید کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید دستگاه شستشوی کف و دیگر تجهیزات نظافت صنعتی مورد نیاز خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحاد صنعت صدرا

شرکت اتحاد صنعت صدرا با هدف تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیز صحیح و عملی تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی بهینه تاسیس شده است. اتحاد صنعت صدرا در این مسیر با شرکت های بنامی از جمله COMAC ایتالیا که جزو طلایه داران تولیدات مکانیزه نظافت صنعتی در اروپا است طرف قرار داد می باشد. شرکت اتحاد صنعت به ارائه راهکارهای نظافتی و همچنین تامین دستگاه های مکانیزه نظافتی برای محیط های مختلف از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه ها و نواحی صنعتی می پردازد. این شرکت به منظور انجام صحیح مسئولیت های کاری به کمک نیروهای مجرب و با تجربه در زمینه فروش کارشناسانه و خدمات پس از فروش مطمئن این مهم را سهل تر نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید