اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211077790119045
در دسترس نیست

بهترین زمین شوی صنعتی (اسکرابر) قیمت + مشخصات فنی

بهترین برند زمین شوی صنعتی کدام است؟قیمت 1403

کد: 140211077790119045

، تهران , (اخبار رسمی): اهمیت نظافت در صنعت و انتخاب بهترین زمین شوی صنعتی مطرح می‌شود.نیاز به دستگاه‌های مدرن برای تمیزی محیط. تحلیل و مقایسه ویژگی‌ها و عملکردهای زمین شوی‌های صنعتی پرداخته و به خوانندگان کمک می‌کند تا گزینه مناسبی بر اساس نیازهای خود انتخاب کنند.

بهترین برند زمین شوی صنعتی کدام است؟قیمت 1403
اسکرابر صنعتی دستی

شرکت اتحاد صنعت صدرا به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات 1 سال گارانتی بی ‌قید و شرط و 15 سال خدمات پس از فروش برای تجهیزات نظافت صنعتی را ارائه می‌دهد

در عصر حاضر، حفظ سطحی بهداشت و نظافت در محیط‌های صنعتی به مراتب مهم‌تر از گذشته محسوب می‌شود. از آنجا که تولید و عرضه محصولات در صنعت با توجه به استانداردهای بهداشتی و کیفیتی انجام می‌شود، نظافت این محیط‌ها نیز باید با استفاده از تجهیزات مدرن و مؤثر انجام شود. در این راستا، از دستگاه‌های متنوعی برای تمیز کردن و شست و شوی محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود، اما پرسشی که به ذهن می‌آید این است که کدام یک از این دستگاه‌ها بهترین زمین شوی صنعتی را ارائه می‌دهد؟

برای پاسخ به این سوال، نیازمند بررسی دقیق و مقایسه ویژگی‌ها و عملکردهای مختلف این دستگاه‌ها هستیم. زمین شوی‌های صنعتی امروزه از تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های متعددی برخوردارند که انتخاب بهترین مدل بر اساس نیازهای خاص هر صنعتی میسر خواهد شد.

به طور کلی، زمین شوی‌های صنعتی باید دارای قدرت جاری و فشار مناسب برای حذف لکه‌ها و آلودگی‌ها باشند. همچنین، سیستم هوشمندی که قابلیت تنظیم و کنترل پارامترهای مختلف نظیر دما و شدت آب را دارا باشد، در انتخاب بهترین زمین شوی صنعتی اهمیت دارد.

در این مقاله، به بررسی و مقایسه زمین شوی‌های صنعتی مختلف پرداخته و ویژگی‌ها و عیوب هرکدام را برش داده و به خوانندگان کمک می‌کنیم تا با داشتن اطلاعات کاملتر، انتخاب صحیحی در خرید زمین شوی صنعتی بر اساس نیازهای خود داشته باشند. در ادامه ما با ما همراه باشید تا به عمق این موضوع پرداخته و بهترین گزینه را برای شما معرفی نماییم.

انواع مختلف اسکرابر

اسکرابر دستی: معمولا از این دستگاه‌ها برای تمیز کردن راه‌ پله‌ها، راهروهای باریک و مکان‌های با مانع استفاده می‌شود. ابعاد این زمین شوی کوچک است و به راحتی می‌توانید در همه جا استفاده کنید.

اسکرابر خودرویی: یکی از پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های زمین شوی صنعتی است که دقیقا شبیه یک خودروی تک سر نشین طراحی و تولید شده است. اسکرابر خودرویی به راحتی می‌تواند سطح وسیع‌تری از مکان را تحت شستشوی قوی خود پوشش دهد.

برترین برند تولید اسکرابر خودرویی (( کماک)) محصول ایتالیاست. اما شرکت اتحاد صنعت صدرا نیز با تکیه بر دانش نخبه‌های کشورمان دستگاه‌های ایرانی با تکنولوژی روز اروپا می‌سازد.

اسکرابرهای برقی با نیروی برق کار می‌کنند و طبیعتا قدرت مانور و حرکت را در محدوده‌ی کمتری را به وجود می‌آورند اما زمین شوی‌های صنعتی که باطری کار می‌کنند معمولا طول بیشتری از محیط را پاک سازی کرده و قدرت مانور بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند.

اسکرابر دستی یا کف شوی صنعتی علاوه بر محیط‌های صنعتی در اداره‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، کافی شاپ‌ها و سالن سینماها و سایر مکان‌های کاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عواملی همچون قدرت موتور، پهنای پاکسازی سطوح، طول محیط، منبع تغذیه و برند سازنده در تعیین قیمت اسکرابر تاثیر گذار است.

بهترین مارک‌های زمین شوی صنعتی

برندهای زیادی هستند که به تولید تجهیزات نظافت صنعتی مشغول‌اند. در کنار این مارک‌های شناخته شده، مارک‌هایی با محصولات بی‌کیفیت نیز وجود دارد. در ادامه معتبرترین برندهایی را که محصولات باکیفیتی را در سطح جهانی عرضه می‌کنند؛ معرفی می‌کنیم تا در خرید زمین شوی صنعتی و شناخت برندهایی با محصولات درجه یک به کمک شما بیاید.

اسکرابر  کماک (COMAC)

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، 1 سال گارانتی بی ‌قید و شرط و 15 سال خدمات پس از فروش برای تجهیزات نظافت صنعتی را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحاد صنعت صدرا

شرکت اتحاد صنعت صدرا با هدف تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی و صنعتی و ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیز صحیح و عملی تا رسیدن به بهترین راندمان کاری در مسیر انجام نظافت صنعتی بهینه تاسیس شده است. اتحاد صنعت صدرا در این مسیر با شرکت های بنامی از جمله COMAC ایتالیا که جزو طلایه داران تولیدات مکانیزه نظافت صنعتی در اروپا است طرف قرار داد می باشد. شرکت اتحاد صنعت به ارائه راهکارهای نظافتی و همچنین تامین دستگاه های مکانیزه نظافتی برای محیط های مختلف از مراکز تجاری گرفته تا کارخانه ها و نواحی صنعتی می پردازد. این شرکت به منظور انجام صحیح مسئولیت های کاری به کمک نیروهای مجرب و با تجربه در زمینه فروش کارشناسانه و خدمات پس از فروش مطمئن این مهم را سهل تر نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید