اطلاعات تماس
  • 021861*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204137367222793
در دسترس نیست

انتخاب بهترین سرامیک نما

کد: 140204137367222793

، (اخبار رسمی): نمای ساختمان از مهمترین موارد در ظاهر بیرونی هر بنایی است. ظاهر بنا ها را میتوان با انواع نماها مانند نمای خشک یا نمای پرسلانی و ... طراحی کرد. انتخاب این موارد همچنین به شرایط آب و هوایی محیطی که بنا در آن ساخته شده نیز بستگی دارد.

انتخاب بهترین سرامیک نما
انتخاب بهترین سرامیک نما

امروزه شاهد گسترش هر چه بیشتر استفاده از سرامیک پرسلانی در تعداد بسیار زیادی از منازل و ساختمان ها هستیم. سرامیک پرسلانی نه تنها گزینه ای ایده آلی برای کفپوش ها به حساب می آید، بلکه در کانتر ها و نیز سرویس های بهداشتی استفاده و کاربرد دارد. در صورتی که قصد تجهیز و یا بازسازی منزل و یا دفتر کار و یا … خود و همچنین استفاده از مواد اولیه و متریال با دوام و با کیفیت برای انجام این کار را دارید، یکی از گزینه های ایده آل پیش روی شما، به طور حتم سرامیک پرسلانی است، زیرا که دارای مقاومت بالایی در مقابل حرارت بالا و انواع آسیب ها خواهد بود.

بررسی تحمل سرامیک پرسلانی در برابر گرما به ما می گوید که:

با توجه به مقاومت این نوع سرامیک در مقابل گرما و حرارت بالا، این سرامیک، گزینه ایده آلی برای کاشی های اجاق گاز و پشت سینک به حساب می آید. به طور کلی، صدمه و زیانی به دلیل وجود گرمای زیاد حاصل از پخت و پز غذا، به کاشی پرسلانی وارد نخواهد شد. این نوع از سرامیک ها به سبب سختی و تراکم بالا، انتخاب خوبی برای مکان های پر رفت و آمد همچون نشیمن، آشپزخانه، حمام و راهرو ها می باشند.

همچنین کاشی پرسلانی را می توان گزینه ای مناسب برای استفاده در شومینه و اطراف آن، به علت دوام و مقاومت بالا در برابر گرمای زیاد دانست. به طور کلی می توان گفت که عملکرد سرامیک های پرسلان، با آجرهای نسوز مشابه است که هر دوی این ها، توانایی جذب حرارت و گرما را دارا هستند و معمولا در شومینه ها به کار برده می شوند. هر چند که سرامیک های پرسلانی مقاومت بالایی در مقابل حرارت دارند، اما سعی کنید که سرامیک ها با حرارت و گرما به طور مستقیم تماس نداشته باشند. به عنوان پیشنهاد بهتر است اقدام به ایجاد حائل یا مانع بین کاشی ها و گرمای شومینه نمایید، تا بدین ترتیب اطمینان حاص کنید که ظاهر و نمای کاشی پرسلانی به بهترین شکل ممکن باقی خواهند ماند.

سنگ، سرامیک و آجر از جمله متریال های پرکاربرد در نماهای کلاسیک و مدرن می باشند که در طرح و مدل های متنوع قابل اجرا هستند. در روش های معمول از ملات های سیمانی برای نصب متریال های مختلف روی دیواره های ساختمان استفاده میشود که مزایا و معایب خاص خودش را دارد. در سال های اخیر با معرفی سیستم های متنوع، نصب نمای خشک برای نماهای سرامیکی و آجری استفاده میشود که در آن ها ملات به طور کامل حذف میشود. نصب زیرساخت توری فلزی روی ساختمان و قرار گرفتن رانرهای آلومینیومی با استحکام بالا و در نهایت چیدمان سرامیک و آجر روی این رانرها خلاصه ای از نمای خشک است. اصلی ترین برای نام گذاری این شیوه اجرای نما، استفاده از تجهیزات فلزی به جای ملات های مایع سیمانی است.

یکی از پرکاربردترین انواع نمای ساختمان، سنگ های تراورتن می باشند که برای کفپوش نیز استفاده میشوند. سرامیک های نما با طرح تراورتن می توانند به دلیل قیمت ارزان تر جایگزین مناسبی برای این سنگ ها به شمار روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021861*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان