اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205087408216287
در دسترس نیست

اگر سابقه کاری ندارید استخدام شوید

اگر سابقه کاری ندارید استخدام شوید

کد: 140205087408216287

، (اخبار رسمی): جذب رایگان کشوری نیروی کار در سامانه شغلی ملی کار

اگر سابقه کاری ندارید استخدام شوید
استخدام بدون سابقه کاری

سامانه شغلی ملی کار

استخدام بدون سابقه کاری 

جذب نیروی کار در سامانه شغلی ملی کار این امکان را فراهم می اورد تا کارجویان در کمترین زمان و بدون پرداخت هزینه شغل مرتبط با علایق و مهارت های خود را پیدا نمایید.

ثبت نام در این سامانه هیچ محدودیت سنی نداشته و کارجویان با هر مدرک تحصیلی می توانند در این سامانه نام نویسی نمایند، در زیر نکات مهم در زمینه استخدام بدون سابقه کاری که هر کارجویی باید بداند را اشاره می کنیم.

برای استخدام بدون سابقه کار باید صادق باشید

چرا رزومه ندارید؟ اگر دلیل آن نداشتن سابقه کاری چشمگیری است، نگران نباشید. با کارفرما روراست باشید و به آن اقرار کنید.

بسیاری از کارفرمایان به استخدام افرادی که به‌تازگی فارغ‌التحصیل ‌شده‌اند، علاقه دارند؛ چراکه دوست دارند مهارت‌های آنها را توسعه دهند و دانش لازم را برای انجام‌دادن کار به آنها آموزش دهند.

این کار راهی عالی برای شکار استعداد‌ و استخدام بدون سابقه کار است. اگر فکر می‌کنید که تجربه کاری لازم را برای آن شغل ندارید، به کارفرمایان توضیح دهید که چرا می‌خواهید برایشان کار کنید و استخدام رسمی سازمان شدن برای شما بسیار دارای اهمیت است.

خودانگیختگی و خلاقیت داشته باشید

مهارتی که شاید برای بسیاری از کارفرماها مهم‌تر از سابقه کاری، انگیزه، خلاقیت و ابتکار عمل است. بر اساس این مهارت شما می‌توانید نسبت به موقعیت‌ها تحلیل مناسبی انجام داده و ایده پردازی کنید.

خود انگیختگی نیز انرژی و شوق شما را نشان می‌دهد که می تواند تصمیم کارفرما را برای انتخاب شما بیشتر مجاب کند. انگیزه داشتن، مثبت‌نگری به آینده و سخت کوشی است که شما را در برابر مشکلات و چالش‌ها موفق می‌کند.

بدون صحبت کردن با افراد و شبکه سازی، استخدام بدون سابقه کار شاید دشوار به نظر برسد. یکی از سرمایه‌های اصلی که بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند، ایجاد شبکه‌های ارتباطی است. هر چه بیشتر بتوانید مهارت ارتباطی خود را افزایش دهید، شانس شما برای ورود به شغل‌هایی که به روابط عمومی بالایی نیز نیاز دارند، بیشتر می‌شود.

بسیاری از اوقات افراد منتظرند تا دیگران سراغ آنها بیایند. در حالی که دیگران اطلاع ندارند نیاز و یا هدف شما چیست. پس برای توسعه خود برنامه داشته باشید.

برای شروع، برند شخصی خودتان را تقویت کنید. یادتان باشد اعتماد مهم ترین عامل برای اثر گذاری در ارتباط خواهد بود و شما با این نکات می‌توانید یک قرارداد کار خوب را در شغل موردنظر خود ببندید و استخدام بدون سابقه کاری را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام