اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157419522871
در دسترس نیست

پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره

کد: 140205157419522871

، تهران , (اخبار رسمی): در طول مدتی که استفاده از پنجره‌ دوجداره رایج شد، در زبان عامیانه از آن به عنوان پنجره دو لایه یاد می‌شد. با توجه به این تعریف، باید بگوییم که پنجره دوجداره، از دو لایه شیشه‌ تخت و یک لایه عایق تشکیل شده است.

پنجره دوجداره
پنجره دوجداره

با توجه به این تعریف، باید بگوییم که پنجره دوجداره، از دو لایه شیشه‌ تخت و یک لایه عایق تشکیل شده است. تفاوت پنجره دوجداره با پنجره‌های معمولی قدیمی، همین دو لایه بودن و حضور لایه عایق میانی است.

کاربرد درب و پنجره دوجداره :

مساله‌ای که کاربرد یک پنجره را تعیین می‌کند، ویژگی‌های آن پنجره است. پنجره دوجداره upvc ویژگی‌هایی دارد که سبب می‎شود این پنجره در قسمت‌های خاصی مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پنجره، سبک وزن بودن آن است؛ از همین رو، برای ساختمان‌هایی که نیاز است وزن کلی سازه کاهش یابد، از پنجره دوجداره upvc استفاده می‌شود. دیگر ویژگی مهمی که پنجره دوجداره یو پی وی سی را منحصر به فرد کرده است، مقاومت آن در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال‌پذیری است. به همین دلیل، در مناطقی که رطوبت هوا بالاست و یا ساختمان‌هایی که با ماهیت ضدحریق ساخته می‌شود، این پنجره به کار می‌رود. از درب و پنجره دوجداره بیشتر در مناطقی استفاده می‌شود که هوای آن سرد است. پنجره دوجداره به دلیل برخورداری از عایق گازی که در قسمت قبلی توضیح دادیم، عایق حرارت است. به همین دلیل، در ساختمان‌هایی که جلوگیری از اتلاف انرژی در آن‌ها مهم است، صددرصد از درب و پنجره دوجداره upvc استفاده می‌شود. خوب است بدانید که این محصول عایق صوتی نیز هست. پس بدیهی است که در مناطق پر سروصدا، انتخاب معمار ساختمان، درب و پنجره دوجداره باشد. یک نکته مهم دیگر، امنیت بالای این نوع پنجره است. اگر می‌خواهید پنجره‌های منزل خود را ضدسرقت کنید، حتما این محصول را مدنظر قرار دهید، چرا که شکستن آن به این راحتی ممکن نیست. تا مدت‌ها استفاده از این نوع پنجره به دلیل هزینه‌های بالای تولید، رایج نبود. به‌خصوص این که رایج‌ترین نوع پنجره دوجداره، پروفیل آلومینیومی داشت که فلزی گران محسوب می‌شود. قاب این نوع پنجره، می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد. این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی، به جای پروفیل آلومینیومی، از پروفیل upvc استفاده می‌شود. پنجره دوجداره upvc نسبت به پنجره دوجداره آلومینیومی مزایای بی‌شماری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به زیبایی بیشتر اشاره کرد. تا مدت‌ها استفاده از این نوع پنجره به دلیل هزینه‌های بالای تولید، رایج نبود. به‌خصوص این که رایج‌ترین نوع پنجره دوجداره، پروفیل آلومینیومی داشت که فلزی گران محسوب می‌شود. قاب این نوع پنجره، می‌تواند از جنس‌های مختلفی باشد. این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی، به جای پروفیل آلومینیومی، از پروفیل upvc استفاده می‌شود. پنجره دوجداره upvc نسبت به پنجره دوجداره آلومینیومی مزایای بی‌شماری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به زیبایی بیشتر اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویتانوا

شرکت طلا پروفیل ارس تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی به مدیریت آقای مهندس میراب با برند تجاری ویتانوا می باشد که در اواسط سال ۱۳۹۳ تاسیس و آغاز به کار کرد. مدیریت ویتانوا پس از بررسی مناطق مختلف کشور با خرید زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در منطقه آزاد ارس (جلفا) مراحل احداث فاز یک را آغاز کرد و طی ۱۲ ماه با احداث سالن تولیدی و فضای اداری به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه را راه اندازی نمود و با استقرار ماشین آلات خطوط اکسترودر و تهیه قالب های سری ۶۰ از شرکت صاحب نام تکنو پلاست اتریش و استخدام کادر مهندسی،تکنسین و کارشناسان با تجربه و دارای دانش فنی رسما تولید پروفیل یو پی وی سی را آغاز نمود.سری اول پروفیل های تولیدی ویتانوا با ۱۳ قالب آماده عرضه می گردد و این مجموعه تولید قالب های دیگر را در برنامه آتی خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان