اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157419922871
در دسترس نیست

قیمت پروفیل پنجره

انواع پروفیل پنجره

کد: 140205157419922871

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال انواع پروفیل پنجره و یا پروفیل برای درب داخلی، درب بالکن یا هر نوع درب دیگری هستید، مجموعه وسیعی از محصولات یو پی وی سی با کیفیت بالا توسط ویتا نوا مطمئناً نیاز ها و ترجیحات شما را برآورده می کند.

انواع پروفیل پنجره
انواع پروفیل پنجره

قیمت پروفیل پنجره بر اساس نوع آن و ویژگی‌هایی که با آن شناخته می‌شود، تعیین می‌شود.از اولین روزهایی که بشر متوجه شد برای در امان ماندن از آفات محیطی نیاز به سرپناه دارد، شروع به ساخت خانه کرد

انواع پروفیل پنجره در سایت ویتانوا ویتانوا به عنوان بهترین در میان تولید کنندگان پروفیل های  درب و پنجره یو پی وی سی در کشور، طیف گسترده ای از طرح های زیبا و نفیس را برای شما به ارمغان می آورد که نه تنها نمای خانه شما را متحول می کند، بلکه قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز دارند. اگر به دنبال انواع پروفیل پنجره و یا پروفیل برای درب داخلی، درب بالکن یا هر نوع درب دیگری هستید، مجموعه وسیعی از محصولات یو پی وی سی با کیفیت بالا توسط ویتا نوا مطمئناً نیاز ها و ترجیحات شما را برآورده می کند. وب سایت فروشگاهی ویتانوا، طیف وسیعی از طراحی را ارائه می دهد، پس با خیال راحت از ما خرید کنید. یکی از محبوب ترین مواد برای تولید پروفیل درب و پنجره، یو پی وی سی است که عملکرد فوق العاده ای دارد و بسیار بادوام است. فرمول uPVC شامل استفاده از پلیمر پلی وینیل کلراید (PVC) شده است. انعطاف پذیری PVC برای ایجاد یک ترکیب خاص که به طور گسترده برای تولید قاب های پنجره و درب استفاده می شود، بسیار حائز اهمیت است. به عنوان یک ماده اولیه برای تولید پروفیل درب و پنجره، یو پی وی سی دارای مزایا و کیفیت بی نظیری است. از دیگر مزایای یو پی وی سی می توان به نیاز های نگهداری کم، بهره وری انرژی، دوام و تطبیق پذیری طراحی اشاره کرد. پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به ویژگیهایی که اشاره شد، در زمانهای اخیر به انتخاب مطلوب برای مشتری انتخاب شده است.

قیمت پروفیل پنجره بر اساس نوع آن و ویژگی‌هایی که با آن شناخته می‌شود، تعیین می‌شود.از اولین روزهایی که بشر متوجه شد برای در امان ماندن از آفات محیطی نیاز به سرپناه دارد، شروع به ساخت خانه کرد. از همان زمان، در و پنجره اصلی‌ترین اجزای یک خانه بودند. بشر متوجه شد که برای استوار کردن در و پنجره نیاز به قاب دارد. در اوایل قرن ۱۶ میلادی، فلز سرب، یکی از مواردی بود که برای ساخت قاب مورد استفاده قرار می‌گرفت. با گذشت صد سال، بشر متوجه شد که چوب هم می‌تواند یک متریال عالی برای ساخت قاب در و پنجره باشد. در قرن هجدهم، زمانی که بشر به استفاده از شیشه در ساخت خانه روی‌آورد، به قاب مستحکم‌تری برای در و پنجره نیاز داشت. همین موضوع سبب شد تا قاب‌های فولادی به دنیای ساختمان‌سازی راه یابند. استفاده از فولاد سبب شد تا در و پنجره‌ها با ابعاد بزرگ‌تر قابل ساخت باشند. از آنجایی که قاب‌های فولادی ظاهری خشک و خشن داشتند، زیبایی ساختمان با وجود آن‌ها کم‌تر می‌شد. از همین رو، استفاده از قاب‌ها در میان معماران رواج یافت. در ضمن، پروفیل درب و پنجره براساس کشور سازنده و همچنین نوسانات ارز تعیین می‌شود. در این مطلب با ویتا نوا همراه باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویتانوا

شرکت طلا پروفیل ارس تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی به مدیریت آقای مهندس میراب با برند تجاری ویتانوا می باشد که در اواسط سال ۱۳۹۳ تاسیس و آغاز به کار کرد. مدیریت ویتانوا پس از بررسی مناطق مختلف کشور با خرید زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در منطقه آزاد ارس (جلفا) مراحل احداث فاز یک را آغاز کرد و طی ۱۲ ماه با احداث سالن تولیدی و فضای اداری به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه را راه اندازی نمود و با استقرار ماشین آلات خطوط اکسترودر و تهیه قالب های سری ۶۰ از شرکت صاحب نام تکنو پلاست اتریش و استخدام کادر مهندسی،تکنسین و کارشناسان با تجربه و دارای دانش فنی رسما تولید پروفیل یو پی وی سی را آغاز نمود.سری اول پروفیل های تولیدی ویتانوا با ۱۳ قالب آماده عرضه می گردد و این مجموعه تولید قالب های دیگر را در برنامه آتی خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید