اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157420022871
در دسترس نیست

تولید پروفیل upvc

تولید پروفیل یو پی وی سی

کد: 140205157420022871

، تهران , (اخبار رسمی): تولید پروفیل یو پی وی سی، امروزه در شرکت‌های پروفیل‌سازی رواج یافته است. دلیل این موضوع، افزایش علاقه به استفاده از پروفیل یو پی وی سی و کاربردهای فراوان آن است. تولید پروفیل یو پی وی سی، یکی از کاربردی‌ترین تولیدات در صنعت ساختمان‌سازی و ماشین‌سازی به‌شمار می‌رود.

تولید پروفیل یو پی وی سی
تولید پروفیل یو پی وی سی

تولید پروفیل یو پی وی سی، امروزه در شرکت‌های پروفیل‌سازی رواج یافته است. دلیل این موضوع، افزایش علاقه به استفاده از پروفیل یو پی وی سی و کاربردهای فراوان آن است

تولید پروفیل یو پی وی سی، امروزه در شرکت‌های پروفیل‌سازی رواج یافته است. دلیل این موضوع، افزایش علاقه به استفاده از پروفیل یو پی وی سی و کاربردهای فراوان آن است. تولید پروفیل یو پی وی سی، یکی از کاربردی‌ترین تولیدات در صنعت ساختمان‌سازی و ماشین‌سازی به‌شمار می‌رود. تولید پروفیل یو پی وی سی، به نفع محیط زیست بوده و آلودگی‌های ساخت و ساز را به حداقل رسانده است. در صنعت ساختمان‌سازی از پروفیل یو پی وی سی، برای ساخت درب و پنجره استفاده می‌شود. پروفیل یو پی وی سی، از بهینه‌سازی پروفیل پی وی سی تولید می‌شود. این پروفیل نسبت به پروفیل پی وی سی، مقاومت و کارآیی بیشتری دارد. در حقیقت، تولید پروفیل یو پی وی سی با ماده اولیه پلی وینیل کلراید آغاز می‌شود. در این مقاله به صورت مفصل توضیح داده‌ایم چگونه از دستگاه اکسترودر و میکسر، برای تولید پروفیل یو پی وی سی استفاده می‌شود. همچنین سعی کردیم تا هر آنچه که در رابطه با تولید پروفیل یو پی وی سی نیاز است به شما بگوییم. پس تا انتها با ویتا نوا همراه باشید.

نحوه تولید پروفیل upvc در سایت ویتا نوا :

نحوه تولید پروفیل upvc در سایت ویتا نوا، همان روشی است که در قسمت‌های قبلی توضیح داده شد. از جمله مراحل تولید پروفیل یو پی وی سی در سایت ویتا نوا می‌توان به میکس کردن، اکسترود و قالب‌گیری اشاره کرد. در این گروه تولیدی، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده upvc در ایران ، انواع پروفیل یو پی وی سی، در سایزها، ابعاد و اشکال مختلف تولید می‌شوند. تولید پروفیل یو پی وی سی در گروه تولید ویتا نوا با رعایت تمامی استاندارها انجام می‌شود.

علاوه‌بر توجه به استانداردها، باید به موارد دیگری نیز در تولید پروفیل یو پی وی سی دقت کرد. از جمله این موارد می‌توان به وزن پروفیل، ابعاد پروفیل و آزمون‌های اولیه به‌خصوص آزمون حرارتی اشاره کرد. این آزمون معمولا براساس نوع استاندارد انجام می‌شود. همچنین شرایط ارسال، مقاومت ضربه‌ای پروفیل و شرایط آب و هوایی نیز بسیار مهم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویتانوا

شرکت طلا پروفیل ارس تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی به مدیریت آقای مهندس میراب با برند تجاری ویتانوا می باشد که در اواسط سال ۱۳۹۳ تاسیس و آغاز به کار کرد. مدیریت ویتانوا پس از بررسی مناطق مختلف کشور با خرید زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در منطقه آزاد ارس (جلفا) مراحل احداث فاز یک را آغاز کرد و طی ۱۲ ماه با احداث سالن تولیدی و فضای اداری به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه را راه اندازی نمود و با استقرار ماشین آلات خطوط اکسترودر و تهیه قالب های سری ۶۰ از شرکت صاحب نام تکنو پلاست اتریش و استخدام کادر مهندسی،تکنسین و کارشناسان با تجربه و دارای دانش فنی رسما تولید پروفیل یو پی وی سی را آغاز نمود.سری اول پروفیل های تولیدی ویتانوا با ۱۳ قالب آماده عرضه می گردد و این مجموعه تولید قالب های دیگر را در برنامه آتی خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید