اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205157419622871
در دسترس نیست

انواع پروفیل پنجره upvc

پروفیل یو پی وی سی

کد: 140205157419622871

، تهران , (اخبار رسمی): پروفیل یو پی وی سی، یک عنصر بسیار مهم در صنعت ساختمان‌سازی است که از آن برای ساخت درب و پنجره استفاده می‌شود. با رواج استفاده از پنجره‌های دوجداره و سه جداره، نیاز به یک پروفیل عایق که بتواند ویژگی‌های یک پنجره عایق را بهبود بخشد، حس شد.

پروفیل یو پی وی سی
پروفیل یو پی وی سی

پروفیل یو پی وی سی، یک عنصر بسیار مهم در صنعت ساختمان‌سازی است که از آن برای ساخت درب و پنجره استفاده می‌شود.

این روزها استفاده از پروفیل یو پی وی سی بسیار رواج دارد. این موضوع سبب شده تا انواع مختلفی از پروفیل یو پی وی سی به بازار عرضه شود. در این مطلب از سایت ویتا نوا در رابطه با انواع پروفیل یو پی وی سی و نحوه خرید آن‌ها صحبت کرده‌ایم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تفاوت پروفیل pvc با پروفیل upvc چیست:

در سال‌های اخیر، صنعت ساختمان و ساخت‌وساز، دچار تحول شده است و سازندگان آپارتمان‌ها دیگر از درب و پنجره‌های فلزی و آلومینیومی قدیمی که پس از چند سال دچار خوردگی و زنگ زدگی می‌شدند و نیاز به تعویض داشتند، استفاده نمی‌کنند. امروزه به جای آن از محصولات با کیفیت‌تری به نام پی وی سی و یو پی وی سی استفاده می‌کنند. بیشترین سوالی که در رابطه با انواع پروفیل یو پی وی سی مطرح می‌شود، این است که تفاوت آن‌ها با پروفیل pvc چیست؟ در این قسمت از مقاله سایت ویتا نوا، تفاوت پروفیل پی وی سی و پروفیل یو پی وی سی را برای شما شرح داده‌ایم. با ما تا انتهای این بخش نیز همراه باشید.

شاید با شنیدن نام پروفیل pvc و پروفیل upvc، تفاوت چندانی میان این دو ماده احساس نکنید. اما باید بدانید که ماده pvc همان پلی وینیل کلراید است و پی وی سی مشتقی از آن. یعنی زمانی که ماده pvc را کمی بهینه‌سازی کنند، به پلی وینیل کلراید پلاستیک نشده یا upvc تبدیل می‌شود. همین بهینه‌سازی، تفاوت‌های زیادی را میان این دو ماده پدید می‌آورد. از جمله مزایای پروفیل یو پی وی سی در برابر پروفیل پی وی سی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا در برابر آب و آتش

پوسیدگی و زنگ‌زدگی بسیار کم

قابل بازیافت بودن و دوست‌دار محیط زیست

عدم تغییر رنگ در برابر اشعه فرابنفش و نور خورشید

نظافت آسان

عایق حرارتی

عمر طولانی

عایق صوتی

وزن سبک

جذابیت ظاهری بالا

قیمت مناسب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویتانوا

شرکت طلا پروفیل ارس تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی به مدیریت آقای مهندس میراب با برند تجاری ویتانوا می باشد که در اواسط سال ۱۳۹۳ تاسیس و آغاز به کار کرد. مدیریت ویتانوا پس از بررسی مناطق مختلف کشور با خرید زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در منطقه آزاد ارس (جلفا) مراحل احداث فاز یک را آغاز کرد و طی ۱۲ ماه با احداث سالن تولیدی و فضای اداری به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع کارخانه را راه اندازی نمود و با استقرار ماشین آلات خطوط اکسترودر و تهیه قالب های سری ۶۰ از شرکت صاحب نام تکنو پلاست اتریش و استخدام کادر مهندسی،تکنسین و کارشناسان با تجربه و دارای دانش فنی رسما تولید پروفیل یو پی وی سی را آغاز نمود.سری اول پروفیل های تولیدی ویتانوا با ۱۳ قالب آماده عرضه می گردد و این مجموعه تولید قالب های دیگر را در برنامه آتی خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان