اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206197475521932
در دسترس نیست

استایل و مراقبت از مو در باندپیچی

استایل و مراقبت از مو در باندپیچی

کد: 140206197475521932

، (اخبار رسمی): پس از شستن و خشک کردن موها معمولا برای حالت دهی بهتر و بیشتر آن ها می توان از یک سری اسپرها و واکس مو ها کمک گرفت تا حالت مو عمیق تر و برای مدت زمان بیشتری ایجاد گردد. از این وسایل می شود هم در سالن های زیبایی حرفه استفاده نمود و هم در خانه برای سهولت به آسانی از آن بهره گرفت.

استایل و مراقبت از مو در باندپیچی
خرید نرم کننده مو

وسایل مراقبت از مو معمولا به چند دسته تقسیم می شوند:

۱- اسپری حالت دهنده:

اسپرهای حالت دهنده که در اصطلاح عامیانه به آن تافت نیز می گویند بسیار محبوب و پر طرفدار می باشند. پس از اتمام شینیون یا براشینگ و فینیشیگ نهایی مو شما می توانید این اسپری مو را به روی کل سر خود اسپری نمایید تا حالت موی شما برای مدت زمان بیشتری فیکس شود و در طول روز همان جور باقی بماند. معمولا اسپرهای حالت دهنده مودرجات مختلفی دارند٬ در واقع هرچه عدد آن ها بیشتر باشد قوی تر هستند و از قدرت نگهداری بالاتری برخوردارند. در بعضی مواقع این اسپری ها می تواند براق کننده نیز باشند و پس از اسپری کردن بر روی مو آن را درخشان و براق می نمایند.

اسپری ها حالت دهنده نسبت به رطوبت و چربی مقاوم هستند به همین دلیل حالت مو را می تواند حفظ نمایند.

۲- اسپری موس ( فرکننده):

برای کسانی که حالت موهایشان فر یا مجعد و تاب دار است استفاده از این اسپری بسیار پیشنهاد می شود. در واقع این اسپری که حالت فوم و خامه ای دارد کمک می کند تا حالت فر موی شما بهتر و زیباتر گردد٬ ضمن اینکه اسپری موس باعث می گردد تا وز مو گرفته شود و حالتی آراسته و مرتب به خود بگیرد. این اسپری نیز مانند اسپری حالت دهنده نسبت به رطوبت و چربی مقاوم است و به همین علت می تواند حالت فر موی را برای مدت زمان زیادی حفظ نماید.

۳- واکس مو:

واکس مو مانند اسپری حالت دهنده یک نگهدارنده حالت مومی باشد که بیشتر برای موهای کوتاه استفاده می شود به همین دلیل در بین آقایان بسیار طرفدار دارد. این حالت دهنده مو که حالتی کرمی و واکسی دارد دارای درجات مختلفی از قدرت نگهداریست ٬هر چه عدد آن بیشتر باشد زمان بیشتری می تواند حالت مو را حفظ کند. واکس مو نیز می تواند نماهای مختلفی به مو بدهد مانند براق و درخشان کننده ٬ مات ٬ طبیعی  و ...

۴- اسپری گره باز کن و ضد حرارت مو:

این اسپر مو را پس از شستن مو و قبل از خشک کردن و حالت دهی مو به کل سر می توان اسپری کرد. این اسپری می تواند گره های مو را به راحتی باز نماید و پس از آن مو به آسانی شانه می شود ضمن اینکه در برابر حرارت سشوار و وسایل دیگر حالت دهنده حرارتی از مو مراقبت می نماید  و باعث می گردد بافت مو آسیب نبیند. ویژگی دیگر این اسپرها این است که موجب می شود تا حالت پذیری مو هنگام سشوار کشیدن بیشتر گردد و از وز شدن مو به شدت جلوگیری می نماید.

 خرید انواع مختلف شامپو و نرم کننده موی سر

برای داشتن موهای سالم و درخشان انتخاب شامپو ونرم کننده مناسب یکی از مهم ترین گزینه هاست. بهترین راه برای این کار ابتدا تشخیص نوع مو می باشد.

 موها به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

۱- موهای معمولی

۲- موهای چرب

۳- موهای خشک

۴- موهای مختلط

موهای معمولی: بی شک بهترین  و سالم ترین مو این نوع می باشد. این افراد با داشتن موی درخشان و سلامت نیاز به رسیدگی دوچندان ندارند.اگر به پوست سر آن ها نگاه کنید هیچ اثری از خشکی، قرمزی، التهاب و یا پوسته پوسته شدن پوست کف سر در آن پیدا نمی کنید. این افراد تقریبا به طور نرمال یک روز در میان یا دو روز درمیان نیاز به شست و شوی سر دارند.

موهای چرب: همان طور که از اسم این گروه پیداست ترشح چربی کف سر این افراد بسیار بیشتر از حد نرمال و طبیعی است، اغلب اوقات با نگاه کردن به موی این افراد می توان این تشخیص را داد. مو سر این افراد به دلیل چرب بودن آلودگی های محیط را جذب می کند به همین خاطر ظاهری مات و کدر دارند. این ترشح چربی بیش از خد معمولا دلایل مختلفی دارد، مانند تخمدان پلی کیستیک یا پر کاری غدد فوق کلیه و....

موهای خشک: غدد ترشح چربی کف سر در این دسته بسیارکم کارتر هستند. به طوری اینکه این افراد اگر یک هفته هم به حمام نروند مو سر آن ها اصلا چرب نمی شود. به دلیل اینکه چربی طبیعی کف سر این افراد بسیار کم است ٬ موهای اغلب شکننده و گره خورد دارند. معمولا دچار موخوره در نوک مو می شوند و مویشان به سختی حالت می گیرد.

موهای مختلط: موی سر این افراد در قسمت ریشه و کف سر چرب می باشد اما هرچه به انتهای موی نزدیک می شویم ساقه ی موخشک و شکننده می شود.  این مدل مو بیشتر در افرادی که قد موی بلندی دارند دیده می شود.

نرم کننده مو

معمولا در سالن های زیبایی از یک نوع نرم کننده برای همه ی تیپ های مو استفاده می شود دلیلش هم این است که در روش استفاده درست از نرم کننده بهتر است فقط به ساقه ی مو نرم کننده زد و پس از کم مکث کوتاه آن را شست. در واقع بهتر است به هیچ عنوان نرم کننده با ریشه مو و کف سر برخورد نکند زیرا باعث ریزش مو و چربی کف سر می شود. به همین جهت است که معمولا نرم کننده ها در یک نوع برای انواع مو به کار می روند مگر در صورت نیاز به نرم کننده مخصوص جهت احیا و درمان مو.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۹۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس