اطلاعات تماس
  • 091320***** - ۰۹۱۳۴۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206267485523521
در دسترس نیست

تعمیر سوییپر در اصفهان

کد: 140206267485523521

، (اخبار رسمی): همان طور که می دانید سوییپرها از دستگاه های نظافتی هستند که در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و مزایای زیادی را به همراه دارند. اگر تمایل دارید که راجع به تعمیر سوییپر صنعتی و هر اطلاعاتی که مربوط به این دستگاه است، اطلاعات کاملی به دست آورید حتما به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

تعمیر سوییپر در اصفهان
تعمیر سوییپر در اصفهان

معرفی سوییپر صنعتی

اهمیت داشتن محیط و فضایی به دور از هر گونه آلودگی، گرد و خاک و زباله موجب شده است که امروزه طیف گسترده ای از ابزارها به تولید برسند تا با به کارگیری آن ها بتوان فضاها و مکان های صنعتی و غیر صنعتی را به بهترین شکل ممکن نظافت کرد.

دستگاه سوییپر یکی از این ابزارها است که در زمینه تمیزکاری و نظافت سطوح حرف اول را می زند و از لحاظ سطح کیفی و عملکرد بسیار مطلوب است.

استفاده از این سیستم پیشرفته برای تمیزکاری سطوح مختلف بسیار آسان است و می توان گفت که این دستگاه یکی از ضروری ترین ابزارها برای هر صنعتی به شمار می آید.

اجزاء تشکیل دهنده سوییپر صنعتی

ساختار تمام جاروهای شهری مکانیزه یا سوییپرهای صنعتی را منبع تغذیه، مخزن، برس مرکزی و برس های جانبی تشکیل می دهند که حرکت برس های جانبی این دستگاه ها به گونه ای است که با کشاندن زباله ها به طرف برس مرکزی امکان جمع آوری آن ها را فراهم می آورند که جهت حرکت این برس ها اصولا پادساعتگر است؛ چرا که به این طریق آلودگی ها و زباله ها از سمت پایین به بالایی مخزن جمع می شوند و می توان در این وضعیت از ظرفیت بیشتر مخزن استفاده نمود و عملیات نظافت و تمیزکاری را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

همچنین سوییپرها دارای یک فیلتر هستند که این قطعات می توانند آلودگی ها و گرد و خاک را به بهترین شکل جذب کنند و از بازگشت آن ها به محیط پیشگیری به عمل آورند.

انواع سوییپر صنعتی سوییپرها از لحاظ منبع تغذیه و نوع هدایت به چند دسته مختلف طبقه بندی می شوند که در ادامه مطلب با هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.

سوییپر مکانیکی: این نوع جاروهای مکانیزه هیچ نوع باتری، کابل و یا موتوری ندارند که این موضوع موجب شده که محدودیت نیاز به کابل برق یا شارژ باتری در آن ها وجود نداشته باشد و از این سوییپرها اغلب برای نظافت فضاهایی با متراژ کم یا باریک استفاده می کنند.

نحوه کار این نوع جاروهای مکانیزه به گونه ای است که با حرکت کردن سوییپر به جهت مورد نظر، چرخنده های دستگاه به حرکت در می آیند و با انتقال نیرو به دیگر قسمت ها باعث حرکت چرخ ها و برس ها می شوند و عملیات پاک سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

سوییپر الکتریکی: سوییپر الکتریکی به جهت فعالیت، انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را به وسیله باتری قابل شارژ یا کابل برق تامین می کند و یکی از مهم ترین مزایایی که دارد این است که برای اتصال به کابل برق احتیاجی ندارد و برای تمیزکاری محیط های بزرگ قابل استفاده است.

سوییپر دستی: در سوییپر دستی کاربر نمی تواند در پشت دستگاه بنشیند و آن را هدایت کند بلکه به طور ایستاده کار هدایت دستگاه را انجام می دهد.

این نوع سوییپرها به طور معمول از لحاظ ابعاد کوچکتر هستند و بیشتر در فضاهای سر بسته مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل می باشند.

سوییپر سرنشین دار: سوییپرهای سرنشین دار مانند اتومبیل هستند که در آن ها یک صندلی طراحی شده و شخصی به جهت هدایت روی آن صندلی می نشیند و به وسیله فرمان دستگاه را به جهات مختلف هدایت می کند و کار جمع آوری زباله ها و گرد و خاک ها را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن و با قدرت بالا انجام می دهد که این نوع سوییپرها به جهت استفاده در محیط های گسترده مناسب تر هستند.

سوییپر بنزینی: اگر دیده باشید در محیط های باز مانند خیابان ها و کارخانه ها برای نظافت و جمع آوری زباله ها از سوییپرهای بنزینی استفاده می کنند که این نوع جاروهای مکانیزه دوگانه سوز هستند و با بالاترین سرعت به جمع آوری انواع آلودگی ها و گرد و خاک می پردازند و اغلب هم مناسب استفاده در معابر می باشند.

تعمیر سوییپر سوییپر نیز مانند هر دستگاه دیگری پس از مدتی استفاده به تعمیر نیاز پیدا می کند و باید بدانید که کار تعمیر سوییپر را نمی توان دست هر کس سپرد؛ زیرا این کار کاملا تخصصی است و افراد کاردان را می طلبد.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای جمع آوری زباله ها و نظافت محیط کار خود از جاروهای مکانیزه استفاده می کنید و برای تعمیر سوییپر به دنبال افراد زبده و کاربلد هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که کار تعمیر سوییپر را به دست تکنسین های مجموعه شاهین تلاش بسپارید.

شرکت شاهین تلاش یک کمپانی با سابقه طولانی در زمینه فروش، عرضه و تعمیر انواع سوییپر است که این دستگاه ها را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان تعمیر می کنند و به دست افراد می سپارند.

شما هم اگر قصد تعمیر دستگاه سوییپر را دارید یا می خواهید که از این جاروهای مکانیزه برای نظافت محل کار خود خریداری کنید، مجموعه شاهین تلاش از معتبر ترین شرکت ها است که می تواند کار تعمیرات این ابزارها را به بهترین شکل انجام دهد و آن ها را با بهترین قیمت و بدون واسطه در اختیار مشتریان گرامی بگذارد.

لازم به ذکر است که تکنسین های گروه شاهین تلاش علاوه بر تعمیر سوییپر به تعمیر اسکرابر، تعمیر مبل شویی، تعمیر دستگاه واکس برقی، تعمیر جارو برقی های صنعتی و سایر دستگاه های نظافتی با نازل ترین قیمت می پردازند.

سخن پایانی

حالا که با تعمیر سوییپر و هر آنچه که مربوط به این جاروی مکانیزه است آشنا شدید؛ باید بدانید که استفاده از این دستگاه ها مزایای زیادی به همراه دارند و مهم ترین مزیت هایی که می توان برای این ابزارها در نظر گرفت این است که هزینه های نظافت با آن ها کاهش پیدا می کند و در کوتاه ترین زمان و با بالاترین سرعت و همچنین کیفیت بهتر می توان به تمیزکاری محیط ها به وسیله این ابزارها پرداخت.

امیدواریم که خواندن این محتوا برایتان مفید واقع شده باشد؛ در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این باره لازم است که با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091320***** - ۰۹۱۳۴۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید