اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207167516523649
در دسترس نیست

فروش انواع اسکنر بارکد و هندهلد در سیناپ

کد: 140207167516523649

، (اخبار رسمی): سیناپ یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌ دهنده اسکنر بارکد و هندهلد در ایران است که با بیش از 9 سال فعالیت در حوزه سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع آوری مکانیزه داده (AIDC) توانسته با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

فروش انواع اسکنر بارکد و هندهلد در سیناپ
فروش انواع اسکنر بارکد و هندهلد در سیناپ
فروش انواع اسکنر بارکد و هندهلد در سیناپ
فروش انواع اسکنر بارکد و هندهلد در سیناپ
فروش انواع اسکنر بارکد و هندهلد در سیناپ
فروش انواع اسکنر بارکد و هندهلد در سیناپ

سیناپ یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌ دهنده اسکنر بارکد و هندهلد در ایران است که با بیش از 9 سال فعالیت در حوزه سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع آوری مکانیزه داده (AIDC) توانسته با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت، رضایت مشتریان خود را کسب نماید. این شرکت سبد کالایی کاملی از محصولاتی از قبیل هندهلد، اسکنر بارکد، موبایل پرینتر، فیش پرینتر، تبلت صنعتی، مانیتور صنعتی، صندوق فروشگاهی و لیبل پرینتر دارد که این تجهیزات را پس از نیازسنجی کامل بازار داخلی و بررسی برترین برندهای جهانی موجود کرده است.

در ادامه به معرفی بارکد اسکنر و موبایل کامپیوترهای (هندهلد‌) شرکت سیناپ می‌پردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این تجهیزات، نحوه عملکرد و معرفی بهترین برند هندهلد و بارکد اسکنر موجود در ایران همراه ما باشید.

سیناپ تامین کننده انواع هندهلد

دستگاه هندهلد یا موبایل کامپیوتر برای مدیریت اطلاعات به کار می‌رود و شبیه به موبایل هوشمند است؛ با این تفاوت که این دستگاه اسکنر دارد و به علت استفاده در محیط‌های صنعتی مقاوم طراحی می‌شود. هندهلدها در چند مدل هندهلد ترمینال، هندهلد RFID، موبایل کامپیوتر دسته بندی می‌شوند که این دسته بندی بر اساس ویژگی، امکانات، طراحی ظاهری و همچین کاربری که هر کدام از آن‌ها دارد قرار می‌گیرد.

هندهلدها به علت استفاده در محیط‌های صنعتی دارای گواهی IP و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع هستند. این دستگاه برای مدیریت انبار، حمل و نقل و لجستیک، خرده فروشی و... برای جمع آوری و نگهداری اطلاعات کابرد دارد.

با توجه به استقبال کسب و کارها و صنایع برای استفاده از هندهلد، برندهایی در دنیا دست به تولید این محصول زده‌اند. در میان این برندها، POINT MOBILE و UROVO دو برند خوشنام در این زمینه هستند که به انواع مدل‌های هندهلد منطبق با تنولوژی روز دنیا می‌پردازند.  

امکان تهیه انواع اسکنر بارکد از شرکت سیناپ

شرکت سیناپ برای تکمیل محصولات فروشگاهی خود و همچنین اهمیت استفاده از بارکد اسکنر در کاهش خطای انسانی محیطی مانند انبار، اسکنر بارکد را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. این شرکت انواع بارکد اسکنرهای دو بعدی را در مدل‌های بی‌سیم و با سیم ارائه می‌کند.

همچنین شما می‌توانید بارکد اسکنر یک بعدی و یا سایر مدل‌های این دستگاه را (بارکد اسکنر رومیزی، با سیم، بی‌سیم و... ) از شرکت سیناپ تهیه نمایید.                                      

محصولات دیگر سیناپ

سبد محصولات شرکت سیناپ فقط به هندهلد و اسکنر بارکد خطم نمی‌شود و شما می‌توانید تجهیزات دیگری مانند موبایل پرینتر، فیش پرینتر، تبلت صنعتی، مانیتور صنعتی، صندوق فروشگاهی و لیبل پرینتر را نیز از این شرکت تهیه نمایید. این شرکت در کنار ارائه تجهیزات، به عنوان بزرگترین تامین کننده مواد مصرفی نیز شناخته می‌شود. از این رو، شما می‌توانید طیف وسیعی از مواد مصرفی (انواع لیبل و ریبون) را از سیناپ تهیه نمایید.

چرا اسکنر بارکد و هندهلد خود را از شرکت سیناپ تهیه کنیم؟

شرکت سیناپ با تجربه چندین ساله خود در حوزه ارائه تجهیزاتی مانند هندهلد، اسکنر بارکد، موبایل پرینتر، فیش پرینتر، تبلت صنعتی، مانیتور صنعتی، صندوق فروشگاهی و لیبل پرینتر و همچنین با نیازسنجی بازار داخلی، توانسته منطبق‌ترین تجهیزات با تکنولوژی روز دنیا را عرضه کند و به همین جهت رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

این شرکت نماینده انحصاری برندهای POINT MOBILE، UROVO، WOOSIM، SEWOO، HANASIS و GODEX است. تامین تجهیزات به روز و با کیفیت از بهترین برندها در کنار کارشناسان فروش با تجربه و متخصص این شرکت موجب می‌شود تا بتوانید دستگاه متناسب با نیاز کسب و کار خود را تهیه نمایید.

همچنین تمامی محصولاتی که توسط سیناپ ارائه می‌شود شامل گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش است. در صورتی که با مشکلی مواجه شوید، متخصصین فنی این شرکت برای حل مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار